Εμπιστοσύνη της Honor στην ελληνική αγορά και συνέχιση της δυναμικής της παρουσίας σε αυτήν προανήγγειλε ο παγκόσμιος πρόεδρος της Honor, George Zhao, κατά τη διάρκεια δηλώσεών του σε Έλληνες δημοσιογράφους, στο πλαίσιο του Mobile World Congress που πραγματοποιείται στην Βαρκελώνη

«Στην ελληνική αγορά θα επικεντρωθούμε σε συγκεκριμένα κανάλια λιανικής και θα βελτιώσουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες μας και την θέση μας απέναντι στον ανταγωνισμό», είπε ο πρόεδρος της Honor, ο οποίος έχει ανακοινώσει ότι στρατηγική της εταιρίας είναι να βρεθεί στις ηγετικές θέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο των κορυφαίων smartphone brand στα επόμενα τρία χρόνια.

«Για να προσελκύσουμε τον καταναλωτή, θα επικεντρωθούμε σε συσκευές “πρωταγωνιστές”, όπως το Honor View20 και το Honor 8X. Κάθε αγορά έχει διαφορετικές ανάγκες, οπότε θα χρειαστεί να προσαρμόσουμε την στρατηγική μας και τον τρόπο λειτουργίας μας. Εκτός από αυτό σκοπεύουμε να βελτιώσουμε τις πωλήσεις μας και να θέσουμε τις βάσεις για να προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον συσκευών Honor ανάλογα με τους πόρους μας», πρόσθεσε.

Όπως είπε και σύμφωνα με όσα μεταφέρει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων από την καταλανική πόλη, «προτεραιότητα της εταιρίας είναι να κρατά τους συνεργάτες της από την λιανική (retail), τους καταναλωτές ικανοποιημένους και στη συνέχεια να ενισχύει την ανάπτυξή της».

Ερωτηθείς εάν η εταιρία θα επεκταθεί σε laptops και αναδιπλούμενα κινητά επισήμανε ότι «η Hοnor θα καλύψει ό,τι μπορεί να χρειάζεται ένα τεχνολογικό brand που αναφέρεται σε νέους. Την προκειμένη στιγμή, σκεφτόμαστε να επεκταθούμε σε tablets, laptops και άλλα προϊόντα».

Τέλος, σημείωσε ότι το 2019 η εταιρία θα επικεντρωθεί σε 5G και διάρκεια μπαταρίας. «Επομένως, όταν βγει το δίκτυο 5G, θα ακολουθήσουμε με έξυπνα κινητά».

Μιλώντας στη συνάντηση ο επικεφαλής της Honor για Ελλάδα και Ρουμανία, Shen Wang, είπε ότι η αναγνωρισιμότητα του brand της Hοnor στη χώρα μας έχει αυξηθεί εντυπωσιακά τους τελευταίους μήνες.