Φαίνεται πως τα 40 είναι το φυσικό όριο πέρα από το οποίο η οδήγηση μοτοσυκλέτας σε επίπεδο GP γίνεται πολύ δύσκολη υπόθεση.

Τον Απρίλιο, πριν τον 2ο αγώνα της σαιζόν στο Τέξας, ο Edwards, μια χαρακτηριστική μορφή των GP με κοφτερή γλώσσα, είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να αποχωρήσει στο τέλος του 2014.

Ως αιτία έδωσε τη δυσκολία προσαρμογής της οδήγησής του στις απαιτήσεις της νέας Μ1 που τού παρέδωσε φέτος η Forward Racing (με πλαίσιο Yamaha αντί FTR).

Από τότε κάθε τόσο ακούγεται ότι θα αποχωρήσει πρόωρα. Το διέψευδε πάντα, ωστόσο φαίνεται πως οι φήμες είχαν βάση. Τώρα το έγκυρο γερμανόφωνο speedweek.com βεβαιώνει πως ζούμε το «τέλος εποχής» του Colin Edwards.

Κατά τον συντάκτη του άρθρου, ο Αμερικανός θα τρέξει στον αγώνα της Ινδιανάπολης και μετά θα παραδώσει σέλα στον Alex de Angelis που ως τώρα έτρεχε στην Moto2 με την Ομάδα Tascaracing. Τελευταία φορά που οδήγησε πρωτότυπο MotoGP ο de Angelis ήταν πέρσι στην Laguna Seca, αντί του τραυματία Ben Spies –είχε τερματίσει 11ος.

Ο Edwards θα επιστρέψει στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Valencia, όπου και θα αποχαιρετήσει οριστικά τα paddock των GP, τουλάχιστον σαν αγωνιζόμενος. Η συμμετοχή του εκείνη θα είναι μια τιμητική wild-card, αφού θα τρέξουν παράλληλα οι Espargaro και de Angelis.

Ένα σημάδι πως η ώρα του αντίο πλησιάζει ήταν και οι εκτός MotoGP δραστηριότητες του Edwards που κυρίως περιστρέφονται γύρω από το εκπαιδευτικό του ράντσο στο Τέξας.

Όσοι παρακολουθούν τη σελίδα του Colin στο Facebook έχουν προσέξει πως φέτος έχουν πολλαπλασιαστεί τα δρώμενα στο ράντσο «Tornado Boot Camp». Πολύ συχνά με παρουσία του ίδιου του Edwards. Τόσο συχνά βρίσκεται στο Τέξας που αναρωτιέται κανείς πότε βρίσκει καιρό να τρέχει στα MotoGP.

Ο Edwards απέκτησε πρόσφατα (τον Φεβρουάριο) τη δεύτερη κόρη (έχει τρία παιδιά με την Αλύσια, το ένα αγόρι) και η έλευσή της τον έχει αλλάξει, όπως παραδέχτηκε. Δεν είναι ιδιαίτερα κεφάτος πάνω στην Open Μ1 της Forward Racing, με την οποία ο συναθλητής του Aleix Espargaro πετάει. Ίσως οι απογοητευτικές εμφανίσεις του να επιτάχυναν τις εξελίξεις, φέρνοντας κοντά την αποχώρηση.

Έτσι από το Brno και μετά ως την Sepang (7 αγώνες) ο De Angelis θα έχει τη δεύτερη ευκαιρία του στα MotoGP, αρκετά τυχερός, καθώς είναι πια κι αυτός 30άρης. Αν θα έχει θέση στην Ομάδα το 2015 δίπλα στον Stefan Bradl, θα εξαρτηθεί από την απόδοσή του.

«Θέλουμε να δώσουμε στον Colin την ευκαιρία να αποχαιρετήσει τους αγώνες οδηγώντας», διευκρίνησε ο Giovanni Cuzari, ιδιοκτήτης της Forward Yamaha στo Speedweek.com.

O Edwards πήγε στην Forward το 2012 από την Tech3. Εκεί έτρεξε με μια CRT Suter-BMW (την οποία αποκαλούσε τακτικά «σκατά»). Στο Brno εκείνη τη χρονιά, τσαντισμένος ο Eskil Suter, ιδιοκτήτης της Suter, δημοσιοποίησε δεδομένα από μια δοκιμή του Mika Kallio με την ίδια μοτοσυκλέτα που έστριβε με σαφώς μεγαλύτερες ταχύτητες, για να αποδείξει ότι δεν έφταιγε το πλαίσιό του αλλά ο Edwards για τους αργούς χρόνους.

Από τότε υποβόσκει μεταξύ τους μια κόντρα. Πρόσφατα ο Suter δήλωσε για τον Aμερικάνο: «Ο Edwards δεν είναι πια ‘Texas Tornado’, αλλά ένα ελαφρύ αεράκι».

Ο Colin Edwards ο 2ος (όπως είναι το επίσημο όνομά του), ξεκίνησε τους ευρωπαϊκούς αγώνες του το 1992 με μια Yamaha 250. Το 2000 και το 2002 αναδείχτηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής Superbike με την εργοστασιακή Ομάδα Castrol Honda.

Στα MotoGP μεταπήδησε το 2003. Αρχικά αγωνίστηκε με την εργοστασιακή Ομάδα της Aprilia (Aprilia RS Cube), μετά με την Gresini Honda, την εργοστασιακή Ομάδα Yamaha δίπλα τον Rossi, με την Tech3 Yamaha και τελικά με την Forward.

Έχει κερδίσει τρεις φορές τον 8ωρο αγώνα της Suzuka (1996, 2001, 2002). Στα MotoGP έχει 195 αγώνες, 12 βάθρα και 3 Pole Position, καμία όμως νίκη.