Παρά το τραυματισμένο χέρι ο πρωταθλητής 2013, Tom Sykes, πήρε τον αγώνα στο Α’ σκέλος στο Misano μην επιτρέποντας καμία αμφισβήτηση και επεξέτεινε το βαθμολογικό του προβάδισμα.

Ο συναθλητής του Loris Baz συμπλήρωσε το 1-2 για την Kawasaki, με την πέμπτη 2η θέση της σαιζόν. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Marco Melandri που έχει φέρει την Aprilia στα μέτρα του. Καλύτερη Ducati αυτή του Chaz Davies στην 4η θέση.

Ο Sykes ξεκίνησε από την Pole έχοντας σπάσει το ρεκόρ πίστας στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Από το τέλος του πρώτου γύρου πέρασε μπροστά και έμεινε εκεί ως τον τερματισμό, ελέγχοντας τη διαφορά του από τον συναθλητή του Loris Baz. Τα δύο εργοστασιακά Kawasaki δούλεψαν άψογα, τα λάστιχά τους το ίδιο και το 1-2 φάνηκε πανεύκολο.

Το αποτέλεσμα είναι πολύ σημαντικό για τον Sykes που έχει ξεκινήσει στο Misano άλλες τρεις φορές από την pole, αλλά δεν είχε ανέβει ποτέ στο βάθρο!

Στην εκκίνηση πρώτος έφυγε ο Toni Elias με την ιδιωτική Aprilia RSV4R, παρότι ξεκινούσε από τη 2η σειρά. Ωστόσο πριν τελειώσει ο γύρος το ZX-10R είχε περάσει μπροστά. Σύντομα καθάρισε τον Elias και ο Baz. Ύστερα οι δύο συνάδελφοι άρχισαν να χτίζουν διαφορά, ενώ οι από πίσω σφάζονταν για την τρίτη θέση και την ευκαιρία να κυνηγήσει τις Kawasaki.

Για να εξασφαλιστεί από τον Baz o Sykes έκανε ένα φοβερό σερί γύρων με αλλεπάληλα ρεκόρ αγώνα που ανέδειξαν την υπεροχή του. Ο μόνος παράγοντας ανησυχίας για την ομάδα του ήταν το τραυματισμένο χέρι του. Θα άντεχε 21 γύρους στον καταιγιστικό αυτό ρυθμό;

Στα μισά του αγώνα (που στο Misano έχει διάρκεια 21 γύρων) ο Baz προσπάθησε να τον αμφισβητήσει, όμως ο Άγγλος άντεξε και μάλιστα άνοιξε μικρή διαφορά που έμεινε ως το τέλος, πάνω από 5 δευτερόλεπτα. Ήταν η 5η νίκη του Sykes και σχεδόν αποκατέστηκε όλη τη ζημιά του προηγούμενου αγώνα στην Sepang όπου η σύγκρουση με τον Baz είχε σαν αποτέλεσμα την εγκατάλειψή του.

Η διαφορά από το διεκδικητή Sylvain Guintoli (Aprilia) είναι τώρα 27 βαθμοί καθώς ο Γάλλος τερμάτισε στο Α’ Σκέλος 5ος.

Τρίτος στο βάθρο και ταχύτερος των Aprilia ανέβηκε ο Marco Melandri που έχασε την επαφή του με τους πρώτους όταν ένα λάθος στον πρώτο γύρο τον έστειλε να κατρακυλήσει στην 8η θέση. Με πολύ επιθετική οδήγηση ο Ιταλός επέστρεψε 3ος μετά από μόλις τρεις γύρους, αλλά τα ZX10R αποδείχτηκαν άπιαστα. Προς το τέλος του αγώνα απέκρουσε με επιτυχία την επίθεση του Chaz Davies και της Ducati που είχε σκαρφαλώσει στην 4η θέση από την 7η της εκκίνησης.

Στο μεταξύ ο άλλος διεκδικητής του τίτλου, ο γάλλος Guintoli με τη δεύτερη Aprilia, κρατήθηκε για λίγο στην 3η θέση, όμως δεν είχε τρόπο να αντιμετωπίσει τους Melandri και Davies και υποχώρησε στην 5η θέση όπου έκανε έναν μοναχικό αγώνα. Ο δε Elias που για λίγο είχε βρεθεί ανάμεσα στους πρώτους συμπλήρωσε την εξάδα, προτιμώντας τον σίγουρο τερματισμό, όταν είδε πως οι «τρελοί» πρώτοι γύροι του τον έστειλαν κάμποσες εκδρομές εκτός πίστας…

Οι Honda και Suzuki δεν κατάφεραν να προσαρμοστούν στο Misano το ίδιο καλά με προηγούμενες πίστες και έμειναν αρκετά πιο πίσω, παρότι ο Jonathan Rea πολέμησε δυνατά για την 7η θέση του, καταφέρνοντας να περάσει και τον Davide Giugliano που πάλευε φανερά με την Ducati στους τελευταίους γύρους. Η 8η θέση του Ιταλού ήταν απογοητευτική, ιδιαίτερα επειδή είχε καλλιεργηθεί η εντύπωση -από την εξαιρετική επίδοσή του στα δοκιμαστικά- ότι είχε φτάσει η ώρα για την πρώτη νίκη της Panigale, και μάλιστα σε «πάτριο» έδαφος.

Από τα Suzuki καλύτερος ο Eugene Laverty που πήρε την 9η θέση όταν ο συναθλητής του Alex Lowes έπεσε και εγκατέλειψε. Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Leon Haslam με τη δεύτερη PATA Honda.

Εντός δεκάδας ο David Salom συμπλήρωσε την εξαιρετική μέρα της Kawasaki, αναδεικνυόμενος στον ταχύτερο των EVO που με πολύ καλό ρυθμό αγώνα κατάφερε να επικρατήσει του Niccolo Canepa ο οποίος με την Ducati είχε φανεί ταχύτερος στα δοκιμαστικά.

Ο Claudio Corti ως εργοστασιακός πλέον αναβάτης έφερε την MV Agusta στην 13η θέση, ενώ ο Ivan Goi και ο Sylvain Barrier πήραν τους πρώτους τους βαθμούς με τις 14η και 15η θέση αντίστοιχα.

Αποτελέσματα Α’ Σκέλους WSBK, Misano Marco Simoncelli World Circuit:

Θέση No. αναβάτη Αναβάτης Μοτοσυκλέτα Διαφορά VMAX
1 1 T. Sykes Kawasaki ZX-10R 33’ 46” 932 268,4
2 76 L. Baz Kawasaki ZX-10R +3.083 264,5
3 33 M. Melandri Aprilia RSV4 Factory +3.413 270,4
4 50 S. Guintoli Aprilia RSV4 Factory +5.092 271,1
5 65 J. Rea Honda CBR1000RR +18.975 267,1
6 24 T. Elias Aprilia RSV4 Factory +19.365 268,4
7 58 E. Laverty Suzuki GSX-R1000 +20.177 267,8
8 22 A. Lowes Suzuki GSX-R1000 +20.439 263,9
9 34 D. Giugliano Ducati 1199 Panigale R +33.820 265,8
10 44 D. Salom Kawasaki ZX-10R EVO +42.156 260,1
11 52 S. Barrier BMW S1000 RR EVO +43.581 257,6
12 91 L. Haslam Honda CBR1000RR +51.993 270,4
13 112 I. Goi Ducati 1199 Panigale R EVO +53.714 262,0
14 48 R. Russo Kawasaki ZX-10R EVO +59.316 257,6
15 21 A. Andreozzi Kawasaki ZX-10R EVO +1’00.914 262,0
16 59 N. Canepa Ducati 1199 Panigale R EVO +1’01.839 258,2
17 71 C. Corti MV Agusta F4 RR +1’07.178 258,9
18 67 B. Staring Kawasaki ZX-10R EVO +1’13.510 254,6
19 56 P. Sebestyen BMW S1000 RR EVO +1’31.715 258,2

Δεν τερμάτισαν
22. Sheridan Morais RSA IRON BRAIN Kawasaki ZX-10R 17 laps completed (E)
23. Alex Lowes GBR Voltcom Crescent Suzuki GSX-R1000 13 laps completed
24. Aaron Yates USA Team Hero EBR 1190RX 10 laps completed
25. Fabien Foret FRA MAHI Kawasaki ZX-10R 9 laps completed (E)
26. Matteo Baiocco ITA Grandi Corse Ducati 1199 Panigale R 7 laps completed (E)
27. Alessandro Andreozzi ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R 5 laps completed (E)
28. Geoff May USA Team Hero EBR 1190RX 1 lap completed

Δεν ξεκίνησαν
Imre Toth HUN Team Toth BMW S1000RR
Michael Savary SUI Dream Team MV Agusta RC F4RR