Ο υπέροχος θίασος των MotoGP μεταφέρεται για 29η φορά (24η συνεχόμενη) στην πίστα της πανέμορφης Τοσκάνης για έναν από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες της χρονιάς. Εκεί ο «βασιλιάς» της κατηγορίας Valentino Rossi ετοιμάζεται να γιορτάσει την 300ή συμμετοχή του σε Grand Prix!

Ένα ακόμη ρεκόρ για τον «Γιατρό» που στον προηγούμενο αγώνα του Le Mans συμπλήρωσε 150 βάθρα στη μεγάλη κατηγορία. Τερμάτισε θυμίζουμε 2ος, πίσω από το Marquez και με μια απλή διαίρεση διαπιστώνουμε ότι έχει ανέβει στο βάθρο στους μισούς αγώνες που έχει λάβει μέρος!

Τώρα, μπροστά στους παθιασμένους συμπατριώτες του ο Rossi θα έχει την ευκαιρία να σταθεί απέναντι στον μικρόσωμο Ισπανό που φέτος έχει κερδίσει όλους μα όλους τους ως τώρα αγώνες και φυσικά προηγείται με διαφορά στη βαθμολογία.

Ολόκληροι 42 βαθμοί χωρίζουν κιόλας το Dani από τον 2ο αναβάτη, το συναθλητή του στην Repsol Honda, Dani Pedrosa καθώς οδεύει προς το Mugello, όπου πέρυσι από δικό του σφάλμα είχε πέσει και εγκαταλείψει.

Κυνηγώντας την 6η συνεχόμενη νίκη του ο Marquez θα έχει πρώτα-πρώτα να αντιμετωπίσει τον Pedrosa που φέτος δεν έχει γευτεί νίκη και σίγουρα έχει αρχίσει να εμφανίζει «στερητικό σύνδρομο». Τελευταία φορά που είχε κερδίσει ο Dani ήταν στη Μαλαισία πέρυσι.

Από την άλλη έχουμε τον φοβερά κεφάτι Rossi που ως τώρα τουλάχιστον είναι ο μόνος αναβάτης που δείχνει να έχει το κουράγιο και τη θέληση να αντισταθεί στον τυφώνα της Repsol Honda. Επιπλέον ο Rossi αναζητεί τη 10η νίκη του στο Mugello, οι 7 από τις 9 νίκες του αφορούν στα MotoGP.

Δεν μπορούμε να φανταστούμε ωραιότερο αποτέλεσμα, όχι μόνον για τους Ιταλούς τιφόζι αλλά και για την αγωνιστική μοτοσυκλέτα από μια νίκη του VR στον 300ο αγώνα της καριέρας του.

Μεγάλο ερωτηματικό αποτελεί η απόδοση του Jorge Lorenzo στους λόφους της Τοσκάνης. Ο αναβάτης της Movistar Yamaha MotoGP, Jorge Lorenzo ήταν πέρσι ο μόνος που μπόρεσε να αμφισβητήσει στα ίσια τον Marquez.

Φέτος, πέρα από τη δυσκολία του να προσαρμοστεί στη νέα Μ1 (και τα νέα Bridgestone) εμφανίζει για πρώτη φορά στην καριέρα του κάποια τελείως πρωτόγνωρα (για τον Jorge που ξέρουμε) σημάδια άγχους και έλλειψης αυτοσυγκέντρωσης.

Ο Lorenzo πάντως έχει κερδίσει στο Mugello τα τρία τελευταία χρόνια. Και σίγουρα η M1 νιώθει πολύ άνετα στην «στριμωγμένη πίστα». Το ίδιο θα νιώσει όμως και ο Andrea Dovizioso που προηγείται του Lorenzo στην Βαθμολογία.

Οδηγώντας την Ducati στην προσπάθειά του για ένα ακόμη βάθρο μπορεί να υπολογίζει στην υποστήριξη των χιλιάδων οπαδών της κόκκινης ομάδας, οι οποίο παραδοσιακά μαζεύονται στην στροφή Correntaio.

Το πλήθος αναμένεται να ανεβάσει την ψυχολογία του νεοφερμένου Cal Crutchlow, ο οποίος μετά τις ασυνήθιστες εγκαταλείψεις λόγω μηχανικών προβλημάτων αρχίζει να θυμίζει ανησυχητικά τον… Ben Spies.

Το ντουέτο των δορυφορικών της Honda έχει τους δικούς του λογαριασμούς να επιλύσει. Από την 6η και 10η αντίστοιχα θέση της βαθμολογίας οι Stefan Bradl (LCR Honda MotoGP) και Alvaro Bautista (GO&FUN Honda Gresini) θα μονομαχήσουν πάλι για μια θέση στην πεντάδα. Ο Bautista έρχεται στο Mugello πολύ κεφάτος μετά την 3η θέση στο Le Mans, που εξόρκισε κατά κάποιον τρόπο τις ατυχίες στην αρχή της σαιζόν.

Μετά από εκπληκτική απόδοση στο Le Mans ανεβασμένος φτάνει στο Mugello και ο Pol Espargaro (Monster Yamaha Tech 3), που θα επιδιώξει να επαναλάβει κάτι σαν την 4η θέση που κατέκτησε στον γαλλικό αγώνα.

Μετά από πέντε αγώνες ο μικρός Εspargaro δείχνει να προσαρμόζεται στην κατηγορία και μάλιστα βρίσκεται μπροστά από τον αδερφό του Aleix (NGM Forward Racing) στην βαθμολογία.

Ο Aleix έχει κάνει φοβερή έκπληξη με την απόδοσή του στα Χρονομετρημένα, στους αγώνες όμως ο «μικρός» είναι πιο αποτελεσματικός. Πάντως και ο έτερος νέος της ομάδας Monster Yamaha Tech3, o Bradley Smith δείχνει σημάδια σωστής προσαρμογής στις απαιτητικές Factory μοτοσυκλέτες.

Την 11η θέση στη βαθμολογία έχει ένας ακόμη φέρελπις Ιταλός, ο Andrea Iannone. Ο αναβάτης της δορυφορικής Pramac Racing θέλει να αφήσει πίσω τις δύο πρόσφατες εγκαταλείψεις, έχοντας δείξει στα δοκιμαστικά των 3 πρώτων αγώνων ότι έχει την ταχύτητα για μια καλή θέση.

Ο συμπατριώτης του Danilo Petrucci (IodaRacing Project) επιστρέφει στη δράση στο Mugello, έχοντας χάσει τον γαλλικό αγώνα λόγω κατάγματος στον αριστερό καρπό (κληρονομια της Jerez).