Ο αγώνας ήταν φανερά αβέβαιος, καθώς ήδη στο αγωνιστικό ημερολόγιο των GP για το 2014 είχε συμπεριληφθεί μεν, αλλά «υπό αίρεση». Η αίρεση είχε να κάνει με την έγκαιρη απονομή στην πίστα της ομολογκασιόν από τη FIM.

Ακόμη, ήδη από την υπογραφή της συμφωνίας για την τέλεση του αγώνα, ήταν γνωστό ότι απέμενε μέγα μέρος των εργασιών προς ολοκλήρωση, κυρίως αναφορικά με τη βελτίωση της ασφάλειας και την αναβάθμιση των όλων εγκαταστάσεων σε επίπεδο MotoGP.

Έτσι κάθε άλλο παρά κεραυνός εν αιθρία αποτέλεσε η είδηση στις ιταλικές ιστοσελίδες Motosprint και InfoMotoGP: όχι μόνον οι εργασίες δεν έχουν προχωρήσει, αλλά και η εταιρεία που έχει εμπλακεί στην ανακατασκευή της πίστας Autódromo Internacional Nelson Piquet, στην πρωτεύουσα Μπραζίλια, βρίσκεται μπροστά στην πτώχευση.

Η απόφαση για το κατά πόσο θα συμπεριληφθεί ο αγώνας της Βραζιλίας στο καλεντάρι θα παρθεί κατά τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στη Losail του Qatar. Επομένως η διορία που έχει δοθεί για την πίστα να είναι έτοιμη είναι η 23η Μαρτίου και όπως πάνε τα πράγματα τίποτα δεν δείχνει ότι θα είναι έτοιμη.

Σύμφωνα με το Motosprint στο τραπέζι έχουν πέσει κάποιες εναλλακτικές προτάσεις, ανάμεσά τους και η μετακίνηση στην άλλη πίστα της χώρας, την Autódromo Internacional Ayrton Senna στην Γκοϊάνα. Όμως και αυτές έχουν το ίδιο αδύνατο σημείο, δηλαδή την έλλειψη κεφαλαιακής επάρκειας ώστε να περατωθούν οι αναγκαίες βελτιώσεις.

Όπως έγραψε το έγκυρο blog MotoMatters, καμία από τις ομάδες δεν έχει προγραμματίσει ακόμη το μεγάλο ταξίδι προς Βραζιλία. Η αφαίρεση του βραζιλιάνικου MotoGP δημιουργεί χώρο ανάμεσα στα GP του Misano και της Aragon.

Το αβαντάζ του ελεύθερου χρόνου θα οδηγήσει μάλλον και στη μετάθεση του 3ου ισπανικού αγώνα (Aragon) για την 28η Οκτωβρίου. Έτσι παύει και η κόντρα μεταξύ των ημερομηνιών διεξαγωγής του MotoGP και του 24ωρου αγώνα στο Le Mans, που είναι ο σημαντικότερος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής και προσελκύει μέγα πλήθος θεατών.