Ο Ιταλός αστέρας επιλέχθηκε ως το νέο «πρόσωπο» της Opel για τη διαφημιστική καμπάνια του νέου της μικρού μοντέλου (κατηγορίας A), του Adam. Το μοντέρνο, γοητευτικό αυτοκινητάκι που φέρει το όνομα του ιδρυτή της εταιρείας, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, πέρυσι.

Είναι η δεύτερη φορά που ο Rossi «χρησιμοποιείται» για την προώθηση ενός τετράτροχου. Η προηγούμενη αφορούσε το Honda Civic, πριν αρκετά χρόνια. Η συνεργασία Opel και Rossi ανακοινώθηκε την περασμένη Τρίτη με Συνέντευξη Τύπου, στην οποία τον Rossi (είχε άλλη ανειλημμένη υποχρέωση) εκπροσώπησε ο μάνατζερ Davide Brivio.

«Ο Valentino Rossi αποτελεί την τέλεια ενσάρκωση του Αδάμ: είναι χαλαρός, απολαυστικός, αλλά διακατέχεται και από μια δόση ‘ασέβειας’, όπως ακριβώς και το δικό μας Opel ADAM. Ταυτόχρονα είναι εξαιρετικά ενδελεχής, προσεκτικός, απαιτεί και ενεργεί με απόλυτη ακρίβεια –όπως η γερμανική τεχνολογία που κρύβεται στον πυρήνα κάθε μας αυτοκινήτου», είπε ο Roberto Matteucci, Managing Director της Opel Italia.

«Η επιλογή του Valentino Rossi για το ADAM αποτελεί σύμβολο της επιθυμίας και της ικανότητάς μας να δημιουργήσουμε μια νέα ΄προσωπικότητα’ για τα αυτοκίνητά μας, μένοντας παράλληλα πιστοί στην γερμανική μηχανολογική αρτιότητά τους.»

«Το Opel ADAM με έπεισε αμέσως και όχι μόνο με τον σχεδιασμό, τον εξτρά εξοπλισμό και την τεχνολογία του». δήλωσε ο Rossi. «Πιστεύω πως η δυνατότητα να εξατομικεύσει κανείς το αυτοκίνητο αυτό μέσω των χιλιάδων παραλλαγών που προσφέρει, είναι απλά Φανταστική! Δεν γνωρίζω πόσες ακριβώς είναι, αλλά σίγουρα υπέρ-επαρκούν ώστε καθένας να δημιουργήσει τον τέλειο ΑDAM για τον εαυτό του».