Το νέο Aprilia Shiver 900 αποτελεί εξέλιξη του αρχικού πρότζεκτ μιας μοτοσυκλέτας η οποία κατά την πρώτη της εμφάνιση το 2007, έγινε το πρώτο σύγχρονο εργοστασιακό μοντέλο με τεχνολογία Ride-by-wire για τη διαχείριση ηλεκτρονικά της τροφοδοσίας του κινητήρα. Σήμερα επιστρέφει, συνοδευόμενη από πακέτο προσφορών και υπηρεσιών, μέχρι τις 31 Ιουλίου. Συγκεκριμένα προσφέρεται με Δωρεάν διετή επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης, δωρεάν οδική βοήθεια και δυνατότητα συμμετοχής σε εκπαίδευση ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας. Η τεχνολογική πρωτιά της Aprilia ήρθε απευθείας από τις αγωνιστικές πίστες. Η Aprilia Cube ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα MotoGP που υιοθέτησε αυτήν την τεχνολογία το 2002, επιλογή που πλέον αξιοποιούν όλοι οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών.
- Δωρεάν διετής επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης
- Δωρεάν οδική βοήθεια
- Δυνατότητα συμμετοχής σε εκπαίδευση ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας, με συμβολικό κόστος 10 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά Aprilia Shiver 900
Κινητήρας: Διαμήκης V-2, 90°, 4-χρονος, υδρόψυκτος, διπλός εκκεντροφόρος επικεφαλής με μεικτό σύστημα χρονισμού γραναζιού/καδένας, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο Καύσιμο: Αμόλυβδη βενζίνη Διάμετρος και διαδρομή: 92 x 67,4 mm Συνολικός κυβισμός κινητήρα: 896,1 κ.εκ. Σχέση συμπίεσης: 11,5:1 Μέγιστη ισχύς στον στροφαλοφόρο άξονα: 70 kW (95,2 HP) στις 8.750 σ.α.λ. Μέγιστη ροπή στον στροφαλοφόρο άξονα: 90 Nm (9,17 kgm) στις 6.500 σ.α.λ. Σύστημα καυσίμου: Ενσωματωμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα με λειτουργία Ride-by-wire με 3 χαρτογραφήσεις (Sport, Touring, Rain) Ανάφλεξη: Ψηφιακή ηλεκτρονική, ενσωματωμένη με το σύστημα ψεκασμού. Εκκίνηση: Μίζα Εξάτμιση: 100% από ανοξείδωτο χάλυβα 2 σε 1 σύστημα εξάτμισης με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου Εναλλάκτης: 450 W στις 6.000 σ.α.λ. Λίπανση: Υγρό κάρτερ Κιβώτιο ταχυτήτων: 6 ταχύτητες, σχέση μετάδοσης κίνησης
- 1η 36/14 (2,57)
- 2η 32/17 (1,88)
- 3η 30/20 (1,5)
- 4η 28/22 (1,27)
- 5η 26/23 (1,13)
- 6η 25/24 (1,04)
Συμπλέκτης: Πολύδισκος υγρός υδραυλικός συμπλέκτης Σύστημα κύριας μετάδοσης κίνησης: Γρανάζια ευθείας οδόντωσης, σχέση μετάδοσης κίνησης: 40/69 (1:1,73) Σύστημα δευτερεύουσας μετάδοσης κίνησης: Αλυσίδα. Σχέση μετάδοσης κίνησης: 16/44 (1:2,75) Πλαίσιο: Αρθρωτό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο στερεωμένο σε πλευρικά τμήματα αλουμινίου. Αφαιρούμενο πίσω υποπλαίσιο. Ανάρτηση Εμπρός: Ανεστραμμένο πιρούνι, καλάμια Æ 41 mm, με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου. Διαδρομή τροχού 130 mm. Ανάρτηση Πίσω: Ψαλίδι από κράμα αλουμινίου. Υδραυλικό αμορτισέρ, με ρυθμιζόμενη επαναφορά και προφόρτιση ελατηρίου. Διαδρομή τροχού 130 mm. Φρένα Εμπρός: Δύο πλευστοί δίσκοι Æ 320 mm από ανοξείδωτο χάλυβα. Ακτινωτές δαγκάνες με 4 έμβολα. Εύκαμπτος μεταλλικός σωλήνας φρένων. Σύστημα ABS δύο καναλιών Continental Φρένα Πίσω: Δίσκος Æ 240 mm από ανοξείδωτο χάλυβα, Δαγκάνα με 1 έμβολο. Εύκαμπτος μεταλλικός σωλήνας φρένων Ζάντες τροχών: Κράμα αλουμινίου Εμπρός: 3,50 X 17″, Πίσω: 6,00 x 17” Ελαστικά: Radial, χωρίς σαμπρέλα Εμπρός: 120/70 ZR 17 Πίσω: 180/55 ZR 17 Μέγιστο μήκος: 2130 mm Μέγιστο πλάτος: 810 mm Μεταξόνιο: 1465 mm Μέγιστο ύψος: 1110 mm Ύψος σέλας: 810 mm Ίχνος: 109 mm Γωνία στροφής τιμονιού: 25,9° Βάρος: 218 Kg (πλήρες υγρών) Κατανάλωση: 5,313 l/100 km (κύκλος WMTC) Εκπομπές CO2: 123 g/km (κύκλος WMTC) Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 15 λίτρα