Άγριες Μέλισσες και The 2night Show «τρέλαναν» χθες τα μηχανάκια της τηλεθέασης

Εντυπωσιακές επιδόσεις για τον ΑΝΤ1 σε ενημέρωση, μυθοπλασία και ψυχαγωγία


MEDIA
13:20
09/01/2020
Άγριες Μέλισσες και The 2night Show «τρέλαναν» χθες τα μηχανάκια της τηλεθέασης
1
loading

Δυναμικά έχει ξεκινήσει τη «μάχη» της τηλεθέασης για τη νέα χρονιά ο ΑΝΤ1 με το πρόγραμμά του σιγά σιγά να μπαίνει σε κανονικούς ρυθμούς, μετά την προσωρινή διακοπή λόγω τον εορτών. Και η Τετάρτη αποδείχθηκε η «μέρα του» για το κανάλι του Αμαρουσίου, σημειώνοντας υψηλές επιδόσεις τόσο στην ενημέρωση, όσο και στη μυθοπλασία και ψυχαγωγία.

Μάλιστα, ο ΑΝΤ1 βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης, στο δυναμικό κοινό 18-54,  όπου υπερίσχυσε του ανταγωνισμού με συνολικό μερίδιο ημέρας 19,7%, αφήνοντας πίσω το δεύτερο κανάλι κατά 5,7 μονάδες.

Η prime time ζώνη, αλλά και η late night -όπως μαρτυρούν και τα νούμερα- χθες έγιναν δική του υπόθεση, καθώς τόσο οι «Άγριες Μέλισσες», όσο και το «The 2night show» τρέλαναν τα μηχανάκια της τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα, η σειρά του καναλιού έκανε στο δυναμικό κοινό 35% ενώ σε επιμέρους κοινά ξεπέρασε και το 40%.

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στη late prime time με το «The 2night show» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών με 30,4%, στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ το πιο πιστό κοινό του ήταν οι γυναίκες,  σημειώνοντας μερίδιο ακόμα και 50%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τη χθεσινή μέρα, η οποία είχε καυτή πολιτική ατζέντα, πολύ δυνατή ήταν και η παρουσία του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1, το οποίο  προηγήθηκε όλων των δελτίων, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης, κατακτώντας την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό 18-54, σημειώνοντας 18,8%.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar Τόνο Μάσας.

    Αμα το δυναμικό κοινό ειναι οι γυναίκες που βλέπουν στην τηλεόραση σήριαλ και κουτσομπολιά πρέπει να αναθεωρήσουμε την έννοια της δυναμικότητας.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει