Όλα είναι έτοιμα στη Χάλκη, για τον νέο γύρο συζητήσεων με τους παραγωγούς του ριάλιτι παιχνιδιού «The Island», το οποίο γυρίστηκε στην Αλιμιά τον περασμένο Οκτώβριο, σημειώνοντας τεράστια επιτυχία και αποτελώντας πρώτης τάξεως ευκαιρία για προβολή του νησιού. Του ανταποκριτή μας από το dimokratiki.gr στη Ρόδο Οι παραγωγοί της εκπομπής έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τη συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αλλά και τον Δήμο Χάλκης, γι’ αυτό και αποφάσισαν να προχωρήσουν σε νέα γυρίσματα το 2017 και μάλιστα για δύο κύκλους εκπομπών. Για το λόγο αυτόν, το ερχόμενο μήνα θα πραγματοποιηθεί συνάντηση στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με τους παραγωγούς και τη συμμετοχή του δημάρχου Χάλκης, προκειμένου να διευθετηθούν οι λεπτομέρειες για τα νέα γυρίσματα. Την παραγωγή του παιχνιδιού, όπως και πέρυσι, θα αναλάβει το τουριστικό πρακτορείο Beyond Borders με έδρα το Βέλγιο -το οποίο λάνσαρε το 2016 για πρώτη φορά στην Ελλάδα το καινοτόμο τουριστικό προϊόν-, ενώ το εγχείρημα έχει την πλήρη υποστήριξη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του γραφείου Κάτω Χωρών του ΕΟΤ. Το πρακτορείο καλύπτει ουσιαστικά το κενό που υπάρχει στο τουριστικό προϊόν, τη ζήτηση για ταξίδια περιπέτειας, ενώ επιθυμεί να κάνει κάθε χρόνο ένα ταξίδι στην Αλιμιά με το ίδιο concept και μάλιστα ο στόχος είναι να γίνονται γυρίσματα για περισσότερους κύκλους. Όπως ενημέρωσε η παραγωγή τον δήμαρχο της Χάλκης κ. Μιχάλη Πατρό, φέτος θα γυριστούν δύο κύκλοι του ριάλιτι στην Αλιμιά, με στόχο να γίνουν τρεις το 2018, καθώς το ενδιαφέρον ήταν τεράστιο και οι αιτήσεις συμμετοχής χιλιάδες! Να σημειωθεί ότι ο εξοπλισμός του παιχνιδιού ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο μεταφέρθηκε από την Αλιμιά στην Χάλκη και ανέλαβε την φύλαξή του η δημοτική αρχή, ώστε να χρησιμοποιηθεί και φέτος.

Ενδιαφέρον και από Έλληνες!

Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για συμμετοχή στο παιχνίδι και από Έλληνες που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το υψηλός κόστος για να λάβουν μέρος στο ριάλιτι επιβίωσης. Από τον Δήμο Χάλκης παραπέμπουν τους ενδιαφερόμενους στην σχετική ιστοσελίδα του παιχνιδιού, αφού ο Δήμος δεν έχει καμία ανάμειξη στη διεξαγωγή του και την επιλογή των παικτών. Μαζί με «τους σύγχρονους ναυαγούς» τον Οκτώβριο, ήρθαν στην Ελλάδα και δημοσιογράφοι που εκπροσωπούν μεγάλα έντυπα του Βελγίου, όπως «Sud Presse», «Plus Magazine», «Travel Express», «Travel Magazine», «De Zondag», «Nieuwsblad», «Femmes d’ Aujourd’ hui» για την κάλυψη του παιχνιδιού, διαφημίζοντας με τον καλύτερο τρόπο όχι μόνο το ίδιο το ριάλιτι αλλά και την Χάλκη και κατ΄επέκταση τα Δωδεκάνησα.

Πλήρωσαν από την τσέπη τους

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το παιχνίδι δεν ήταν δωρεάν και όλοι οι παίκτες που συμμετείχαν από το Βέλγιο, την Ολλανδία, τη Γερμανία και την Αυστρία, πλήρωσαν το ταξιδιωτικό τους γραφείο, αλλά και τα αεροπορικά τους εισιτήρια. Για να λάβει κάποιος μέρος στο παιχνίδι-ταξίδι έπρεπε να πληρώσει 1.295 ευρώ. Εκτός από αυτά τα χρήματα έπρεπε να πληρώσει επιπλέον και τα αεροπορικά εισιτήρια. Μάλιστα το πρακτορείο ενημέρωνε τους παίκτες ότι υπάρχουν πολλές εταιρείες που έχουν πτήσεις από και προς Ρόδο με το κόστος κυμαίνεται στα 100-150 ευρώ, ανάλογα με την πτήση και τη χώρα από την οποία ξεκινούν. Ουσιαστικά τα έξοδα για κάθε παίκτη που πήρε μέρος στο παιχνίδι, μαζί με ορισμένες αγορές για την προετοιμασία, έφταναν περίπου τα 2.000 ευρώ! Αυτός που συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους στις δοκιμασίες κέρδισε την επιστροφή των χρημάτων που πλήρωσε στο πρακτορείο, το κόστος των αεροπορικών εισιτηρίων και επιπλέον 500 ευρώ! Περισσότερες ειδήσεις από τη Ρόδο στο dimokratiki.gr