Ο Κάρλ Ότο Λάγκερφελντ υπήρξε σνομπ, απαιτητικός ακόμη και από τους εραστές του, με αυστηρή πειθαρχία, εξ ου και το παρατσούκλι «Le Kaiser», αλλά υπήρξε και λάτρης του ελληνικού πολιτισμού.
Ίσως, αυτή του η λατρεία ήταν που τον ώθησε να αποκτήσει κομμάτια του Οίκου Σαρίδη και όχι φυσικά όποια και όποια, αν μπορεί κανείς να πει κάτι τέτοιο για τα έπιπλα του Σαρίδη, αλλά από την σειρά των «ελληνικών επίπλων» της επιπλοβιομηχανίας που έδιναν «αέρα» αρχαιοελληνικό στους χώρους υποδοχής των κατοικιών που διατηρούσε ο μετρ της παγκόσμιας μόδας.
Η πώληση της κατοικίας του Κάρλ Λάγκερφελντ στην κομψή περιοχή Louveciennes, έξω από το Παρίσι, πριν λίγα εικοσιτετράωρα, έφερε στο φως, τους εσωτερικούς χώρους της πολυτελούς κατοικίας του Μόδιστρου, και φυσικά τα έπιπλα που σχεδίασε ο κορυφαίος Τ. Η Robjohn Gibbings και κατασκεύασε ο επιπλοβιομήχανος Ελευθέριος Σαρίδης, στο θρυλικό εργοστάσιο της εταιρείας στην περιοχή της Παντείου, στην Καλλιθέα.
Ανάμεσα σε αυτά, η καρέκλα που είναι εμπνευσμένη από την επιτύμβια στήλη της Ηγησούς που απεικονίζει την αρχαία Αθηναία Ηγησώ και που ονομάστηκε «Κλισμός». Μια καρέκλα που φωτογραφήθηκε στο νησί της Δήλου για το αμερικανικό περιοδικό «LIFE» και που ακριβή αριθμημένα της αντίγραφα συναντά κανείς σε πολλές ιδιωτικές κατοικίες στην Ελλάδα, αλλά και στο Μέγαρο Μαξίμου.



Η σύζυγος του επιπλοβιομηχάνου Μίκα Σαρίδη είχε αναφερθεί πολλές φορές στο παρελθόν για την παραγγελία που είχε κάνει ο Μόδιστρος στον Ελληνικό Οίκο Επίπλων και η οποία παραγγελία, μεταξύ άλλων, περιλάμβανε και άλλα έπιπλα από τη σειρά των «ελληνικών επίπλων», ανάμεσα τους και ανάκλιντρα, που φωτογραφήθηκαν από κορυφαία περιοδικά, ενώ φιλοξενήθηκαν και σε έντυπα των μεγαλύτερων Οίκων Δημοπρασιών του κόσμου.
