Μια διαχρονική θαλαμηγός, με πλούσιο παρελθόν, και την παλιά καλή «γραμμή», που για πολλούς σήμερα θεωρείται όχι μόνο αξεπέραστη αλλά και ιδιαίτερα ανθεκτική όταν πιάνει «καιρός», είναι η «Beluga C», που αρκετά πρόσφατα μπήκε στη λίστα με τις πολυτελείς θαλαμηγούς προς ενοικίαση από τον σημερινό της ιδιοκτήτη. Μάλιστα  το «Beluga C» βρίσκεται στον αριθμό 1551 της παγκόσμιας λίστας των μεγαλύτερων γιοτ.

Η θαλαμηγός που κάποτε ανήκε στην οικογένεια Γουλανδρή και επωλήθη από τον εφοπλιστή Μιχάλη Γουλανδρή διαθέτει εξωτερικό σχεδιασμό από το ιαπωνικό ναυπηγείο Ishikawajima- Harima Heavy Ind και εσωτερικό σχεδιασμό από τον Οίκο Bannenberg & Rowell Design. Στο υπέρ γιοτ μπορούν να φιλοξενηθούν έως και δώδεκα άτομα ενώ διαθέτει χώρους για εννέα μέλη πληρώματος συμπεριλαμβανομένου και του καπετάνιου του πλοίου. Το κύτος της θαλαμηγού είναι από χάλυβα όπως και η υπερκατασκευή. Τροφοδοτείται με δυο κινητήρες General Motors, οι οποίοι και δίνουν μέγιστη ισχύ 13,6 Kn.

Οι κραταιές εφοπλιστικές οικογένειες, που πλέον ζουν σχεδόν μόνιμα στο Λονδίνο, διέθεταν εδώ και πολλές δεκαετίες υπερπολυτελείς θαλαμηγούς τις οποίες χρησιμοποιούσαν για τα ταξίδια τους. Μια από αυτές και η μεγάλη εφοπλιστική οικογένεια Γουλανδρή που έκανε τις θαλάσσιες βόλτες της με τις θαλαμηγούς «Paloma», «Beluga C» και «Doly» που αργότερα μετονομάστηκε σε «Άνεμος». Το «Beluga C» μαζί με το «Paloma» ήταν λίγα μέτρα μεγαλύτερα από το «Doly» και κατασκευάστηκαν το 1968 σε αντίθεση με το τελευταίο που ανήκει στην οικογένεια του Πέτρου Γουλανδρή που κατασκευάστηκε λίγα χρόνια αργότερα.

Όπως είχε γίνει γνωστό η θαλαμηγός πουλήθηκε έναντι του ποσού των 3,4 εκατομμυρίων τον Δεκεμβρίου του 2012 σε Σαουδάραβα κροίσο από τον Μιχάλη Γουλανδρή που όπως είχε ειπωθεί επέλεξε ένα σκάφος μικρότερο και πιο γρήγορο για τις κρουαζιέρες που πραγματοποιεί και για τον λόγο αυτό αποφάσισε να αποδεσμευτεί από τη θαλαμηγό των 46,65 μέτρων. Η αγοροπωλησία είχε αναφερθεί πως είχε γίνει στο Μονακό.