«Όχι» στην κατάργηση του μάρκετινγκ στο ΑΤΕΙΘ

Καθηγητές κάνουν λόγο για έλλειψη επιστημονικής αιτιολόγησης


ΕΛΛΑΔΑ
13:57
22/02/2013
«Όχι» στην κατάργηση του μάρκετινγκ στο ΑΤΕΙΘ
loading

Τη διατήρηση της ειδικότητας μάρκετινγκ στα ΤΕΙ και την παραμονή του τμήματος στη Θεσσαλονίκη ζητούν καθηγητές και φοιτητές.

Στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποίησε το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης για το σχέδιο «Αθηνά» και την κατάργηση της ειδικότητας του μάρκετινγκ, τονίστηκε ότι η επιχειρούμενη αυτή ενέργεια «ελέγχεται για έλλειψη επιστημονικής αιτιολόγησης, βούλησης υποστήριξης της εθνικής προσπάθειας για οικονομική ανάπτυξη και προσπάθειας για διαφάνεια στο δημόσιο βίο».

Όπως εξήγησε ο προϊστάμενος του τμήματος καθηγητής Θεόδωρος Καργίδης, με το σχέδιο καταργείται η ειδικότητα μάρκετινγκ στα ΤΕΙ και γίνεται μια κατεύθυνση ενός τμήματος «με ασαφή ονομασία - Διοίκηση επιχειρήσεων, συστημάτων και οργανισμών- το οποίο δεν έχει πρόγραμμα σπουδών και δεν προβλέπεται η διαδικασία δημιουργίας του».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει