Με το καλημέρα ερώτηση για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών

Συνολικά έχουν κατατεθεί ήδη δώδεκα ερωτήσεις


ΕΛΛΑΔΑΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
13:08
17/02/2015
Με το καλημέρα ερώτηση για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών
loading

Ξεκίνησε η κατάθεση ερωτήσεων για θέματα που αφορούν το υπουργείο Πολιτισμού και Παιδείας στη Βουλή. Ήδη έχουν κατατεθεί έως τώρα δώδεκα ερωτήσεις όπως φαίνεται στον πίνακα που ακολουθεί .

Από τις ερωτήσεις, που έχουν κατατεθεί στη Βουλή, στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς αυτή του κ. Αυγενάκη από τη Νέα Δημοκρατία που κατατέθηκε στις 11 Φεβρουαρίου στην οποία ζητά να μάθει αν ο αρμόδιος υπουργός προτίθεται να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου η προϋπηρεσία να προσμετράται στο σύνολό της κανονικά για όλους, καθώς και να ληφθεί υπόψη η συνολική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών κατά τη σύνταξη των νέων πινάκων των αναπληρωτών του 2014-15.

Ο κ. Αυγενάκης στο κείμενό του αναφέρει ότι «είναι σημαντικό να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία των αναπληρωτών, καθώς δημιουργούνται αδικίες, αφού αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που εργάστηκαν μετά την 1η Ιουλίου 2010, μέχρι σήμερα κατατάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία από 1/7/2010».

Ουσιαστικά δηλαδή, η προϋπηρεσία χάνεται και υπολογίζεται (ελάχιστα) μόνο μετά τον πρώτο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Παρατηρείται έτσι το φαινόμενο οι εκπαιδευτικοί που αποδέχτηκαν το διορισμό τους και πήγαν σε όλες τις περιοχές της χώρας, να έχουν (πολλές φορές) χαμηλότερη σειρά στον πίνακα από άλλους που δεν αποδέχτηκαν το διορισμό τους ή δεν έχουν προϋπηρεσία.

Οι εκπαιδευτικοί αναμένουν την απάντηση του υπουργού Παιδείας ενώ θυμίζουμε ότι προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο για αναγνώριση της προϋπηρεσίας των ετών 2010-2011 και 2011-2012 που η προηγούμενη πολιτική ηγεσία δεν τα αναγνώρισε.

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

3

ΚΚΕ

4

ΑΝΕΛ

1

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

4

Καλόγηρος Βασίλειος

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει