Την επέκταση της χορήγησης ετήσιου στεγαστικού επιδόματος 1.000 ευρώ στους καταρτιζόμενους των Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) προβλέπει νομοθετική ρύθμιση που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στη Βουλή, σε υλοποίηση της εξαγγελίας του πρωθυπουργού στη φετινή Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ, το ετήσιο στεγαστικό επίδομα θα χορηγείται πλέον και στους καταρτιζόμενους ΔΙΕΚ, όπως χορηγείται μέχρι σήμερα στα ΑΕΙ, με κριτήρια όπως ο τόπος μόνιμης κατοικίας και φοίτησης, το εισόδημα και η περιουσιακή κατάσταση.

Άλλες ρυθμίσεις

Επιπλέον, «με γνώμονα την ενίσχυση των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με νοσηλευτές και βοηθούς βρεφοκόμων-παιδοκόμων, κατατέθηκαν ρυθμίσεις που προβλέπουν ότι σε περίπτωση που οι λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων δεν καλύπτονται από τους τελικούς πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ των οικείων κλάδων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, τότε, αντιστοίχως:

  • Μπορεί να προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης που είναι ενταγμένοι στον αξιολογικό πίνακα κατάταξης Α΄ του Α.Σ.Ε.Π του κλάδου ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής, υπό την προϋπόθεση ότι κατέχουν: α) πτυχίο ένταξης στον κλάδο ΠΕ25, β) σχετική άδεια άσκησης επαγγέλματος και γ) ταυτότητα μέλους του οικείου συλλόγου.
  • Μπορεί να προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης που έχουν ενταχθεί στον αξιολογικό πίνακα κατάταξης Α’ του ΑΣΕΠ του κλάδου ΤΕ01.30- Βοηθοί Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων υπό την προϋπόθεση ότι κατέχουν πτυχίο ένταξης στον κλάδο ΔΕ01-ΕΒΠ.

Περαιτέρω, για την κάλυψη αναγκών και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), μπορεί να πραγματοποιείται ειδική πρόσκληση πρόσληψης με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων».

Τέλος, ανακοινώνεται πως «ειδικά για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, δίνεται παράταση ως την 1η Νοεμβρίου 2021 στα ΑΕΙ να καθορίσουν το συντελεστή Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στις Σχολές/Τμήματά τους, κατόπιν αξιολόγησης των δεδομένων που προέκυψαν από την πρώτη εφαρμογή του νέου συστήματος εισαγωγής κατά το τρέχον σχολικό-ακαδημαϊκό έτος».