Η ΕΔΑ Αττικής προχωρά αδιάλειπτα το κατασκευαστικό πρόγραμμα ανάπτυξης νέων δικτύων και δημιουργίας νέων παροχετευτικών αγωγών ενώ διενεργεί καταμετρήσεις μόνο στις περιπτώσεις, που δεν απαιτείται πρόσβαση προσωπικού εντός των ιδιοκτησιών, επισημαίνει η εταιρεία σε ανακοίνωση αναφορικά με την προσαρμογή στα δεδομένα της πανδημίας του κορονοϊού.

Παράλληλα υλοποιεί το πρόγραμμα συντήρησης των κρίσιμων υποδομών, ενώ εγγυάται την αδιάλειπτη λειτουργία των κρίσιμων εγκαταστάσεων (νοσοκομείων, κέντρων διοίκησης κ.λπ.) και την ικανοποίηση αιτημάτων ευπαθών ομάδων καταναλωτών. Αντίθετα, η εταιρεία έχει αναστείλει προσωρινά εργασίες για τις οποίες απαιτείται η πρόσβαση εντός των ιδιοκτησιών των καταναλωτών, (ενεργοποιήσεις μετρητών για νέους πελάτες, απενεργοποιήσεις και επανεργοποιήσεις μετρητών, αποσυνδέσεις και επανασυνδέσεις τροφοδοσίας).

Τέλος η ΕΔΑ Αττικής, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων προχώρησε στην αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών της, εξασφαλίζοντας ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση από την ασφάλεια του σπιτιού τους, μέσω:

  • Ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ιστοσελίδας (edaattikis.gr) και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας ([email protected]).
  • Έντυπης αλληλογραφίας μέσω ταχυδρομείου και courier. 24ωρου Τηλεφωνικού Κέντρου Εξυπηρέτησης (2130882000/ 11322).