Ακυρώθηκε από το ΣτΕ ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά διόδια

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής θα προχωρήσει ο ίδιος σε νέο διαγωνισμό


ΕΛΛΑΔΑ
0:22
01/11/2019
Ακυρώθηκε από το ΣτΕ ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά διόδια
12
loading

Ακυρώθηκε από το ΣτΕ ο διαγωνισμός Σπίρτζη για τα ηλεκτρονικά διόδια στους αυτοκινητοδρόμους μετά από προσφυγή της μειοδότριας Κοινοπραξίας.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μέσα σε ένα εξάμηνο θα προχωρήσει ο ίδιος σε νέο διαγωνισμό πιο ολοκληρωμένο και αξιόπιστο λαμβάνοντας υπόψιν ό,τι αντίστοιχο ισχύει στις χώρες της ΕΕ.

Σύμφωνα με τον κ Καραμανλή τόσο αυτός ο διαγωνισμός όσο και ο διαγωνισμός για την προμήθεια 75Ο Αστικών λεωφορείων που ακυρώθηκε από την αρμόδια Αρχή και θα επαναπροκηρυχθεί, αλλά και η λύση που είχε επιλεγεί για το Σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης «ήταν γονατογραφήματα».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε παράλληλα ότι σε συνεργασία με τον συνάδελφο του υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη βρήκαν λύση για την διασυνδεσιμότητα όλων των διοδίων ώστε να χρησιμοποιείται το ίδιο e pas σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους συμπεριλαμβανομένης και της Αττικής Οδού.

Σε συνάντηση που είχε απόψε με τους δημοσιογράφους ο κ Καραμανλής αναφέρθηκε και στον «αγώνα δρόμου» που έχει επιδοθεί για να βρεθεί λύση για την Πατρών - Πύργου υπογραμμίζοντας ότι σε πρώτη φάση προσπαθεί να διασώσει την Ευρωπαϊκή Χρηματοδότηση του Έργου καθώς θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2023 διαφορετικά δεν θα χρηματοδοτηθεί.

Ο υπουργός ανέφερε ότι η πιο συμφέρουσα λύση από τις τρεις που υπάρχουν είναι «να ενσωματωθεί η Πατρών- Πύργου στην υπάρχουσα παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού γιατί πέραν των άλλων θα ολοκληρωθεί μέσα σε 3Ο μήνες». Όπως εξήγησε η Κοινοπραξία αυτή δέχεται να πάρει το έργο δεδομένου, όπως είπε , ότι θα χρειαστεί να βάλει και «βαθειά το χέρι στην τσέπη».

«Εμείς, πρόσθεσε, περιμένουμε την απόφαση της ΕΕ δεδομένου ότι έχουμε ενημερώσει την Επίτροπο Μεταφορών και για τις τρεις λύσεις που υπάρχουν. Οι άλλες δύο είναι: Νέος διαγωνισμός για ενιαίο έργο ή κατάτμηση σε τέσσερα ζευγάρια εταιριών.

Σημείωσε πάντως ότι έχει συναντήσει πολύ θετικό κλίμα στην ΕΕ και «εκεί που σκόνταψε» ήταν με το τρίτο τμήμα του Ε65 γιατί εκφράστηκαν αμφιβολίες για την βιωσιμότητα του έργου . Όπως είπε οι Ευρωπαίοι θέλουν να ξέρουν εκ των προτέρων τις σκέψεις της Ελληνικής Κυβέρνησης και όχι να αιφνιδιάζονται.

Σε κάθε περίπτωση, πρόσθεσε, στα τέλη του έτους θα έχει ξεκάθαρη εικόνα για το τι θα γίνει με την Πατρών -Πύργου και αυτό που προέχει τώρα είναι να μετακινήσουμε προς τα πίσω το χρονικό όριο του 2023.

Σε περίπου τρεις μήνες επίσης, προσδιόρισε τον χρονικό ορίζοντα για την λύση που θα δοθεί σχετικά με τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, «Μελετάμε, είπε, από την αρχή τα σχέδια και όλα τα δεδομένα για τον ΒΟΑΚ δεδομένου ότι δεν βρήκαμε τίποτα».

Ανέφερε επίσης ότι «βρήκε στοιχεία και έγγραφα στο υπουργείο σύμφωνα με τα οποία η προηγούμενη πολιτική ηγεσία είχε συμφωνήσει για διόδια στον ΒΟΑΚ ασχέτως τι έλεγε δημόσια».

Για τις επεκτάσεις της Αττικής οδού ο κ. Καραμανλής είπε ότι θα πρέπει να αποφασίσουμε πρώτα τι θα κάνουμε με το λιμάνι του Λαυρίου για να ξεκαθαριστεί και αν είναι βιώσιμο το έργο των επεκτάσεων δεδομένου ότι το κόστος της επεκτάσεων αυτών προς Λαύριο και Ραφήνα φτάνει τα 400 εκατομμύρια ευρώ. Εμείς, είπε, θα συστήσουμε επιτροπή αρμοδίων επιστημόνων για να μας υποβάλει σχετικό πόρισμα.

Σε κάθε περίπτωση, πρόσθεσε, όπως έχουμε δεσμευτεί και προεκλογικά για μας έχει προτεραιότητα η επέκταση της δυτικής περιφερειακής Υμηττού μέχρι το ελληνικό και το χώρο της ανάπλασης.

Ο υπουργός Υποδομών δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να επανέλθει η Αττική Οδός ζητώντας αύξηση των διοδίων από την 1η Ιανουαρίου. Εγώ, είπε, δεν πρόκειται να το δεχτώ όπως έκανα και τον Ιούλιο και θα κάνω τα πάντα να τις μπλοκάρω. Ανέφερε επίσης ότι θα γίνει νέα διαπραγμάτευση για την εκμετάλλευση της Αττικής Οδού και αποκάλυψε ότι η προηγούμενη πολιτική ηγεσία διαπραγματευόταν παράταση της παραχώρησης σε συνδυασμό με τις επεκτάσεις προς Λαύριο και Ραφήνα.

Αναφορικά με την αναγκαιότητα παραχώρησης και των υπολοίπων περιφερειακών αεροδρομίων ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι κινδυνεύουμε να έχουμε 23 σύγχρονα αεροδρόμια και τα υπόλοιπα τριτοκοσμικά.

Αναφερόμενος τέλος στην παραχώρηση της Εγνατίας Οδού είπε ότι ίδιος είναι θετικός αλλά θα πρέπει να προχωρήσουμε με προσοχή διασφαλίζοντας τα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

12
σχόλια
  1. avatar ΜΗΤΣΣΣΣ

    τα βολεμενα λαμογια της νδ μας επιστρεψανε στην κανονικοτητα σαμαρα. μιζες και κουμπαροι καλωσηλθατε.

  2. avatar πάλι παράνομος

    ο κουμπαροκαλογρίτσας.

  3. avatar Άντε καλά

    Τι ωραία που είναι να έχεις όλα τα ΜΜΕ το ΑΠΕ και την ΕΡΤ δικά σου.
    Μπορείς να στέλνεις δελτία τύπου που να κόβεις και να ράβεις ότι θέλεις να βάζεις προτάσεις πιασαρικες και να το αναμεταδιδουν χωρίς μια αλλαγή.
    Αφού δεν βρήκατε τίποτα για τον ΒΟΑΚ πως βρήκατε έγγραφα που δέχονται τα διόδια;
    Ενω τα εργα γινονται γιατι θα τα πάτε 2 -3 χρόνια πίσω;
    Μα πρέπει να πληρωθούν οι νταβατζήδες.
    Αυτοί που σας έφεραν στην ξανά στην εξουσία.

    1. avatar Κάτσε καλά

      Πέστα Χρυσόστομε

  4. avatar Ετσι μπράβο

    Μοίρασε σανό οτι τίποτα δεν έγινε ολα ακυρώνονται για να τα παρουν οι δικοί σας .Για τα 60 εκ εξοδα συντήρησης που δηλώνει η Αττική Οδός καθε χρόνο και δεν θα γυρίσει ποτέ στο δημόσιο δεν μας ειπες λαμόγιο.
    Αλλα και ο μεγάλος εθνάρχης θείος σου απι το ΥΠΕΧΩΔΕ ξεκινησε το ξεπούλημα με το αζημίωτο.

  5. avatar Τόνο Μάσας.

    Φύγανε οι σύντροφοι και ήρθαν οι κουμπάροι.

  6. avatar Και μονο που την ακυρωνει το δεξιο ΣΤΕ

    και μονο οτι υπουργος Υποδομων και Μεταφορων ειναι ο Καραμανλης ενα ειναι σιγουρο οτι οποια αλλαγη θα γινει δεν θα ειναι για το δημοσιο
    συμφερον μονο για τα προσωπικα και οικονομικα τους συμφεροντα και για τιποτα αλλο

  7. avatar Social Distortion.

    Ο Τσίπρας παντως εγκαίνια έκανε.

    1. avatar Πολλή …

      χολή στάζεις! Ακόμα και στον ... ύπνο σου!

      1. avatar μην καταπίνεις

        το σάλιο σου. Θα δηλητηριαστείς.

  8. avatar ” Ράβε ξήλωνε

    δουλειά να μην σου λείπει"!
    Το ΣτΕ είναι ... ανεξάρτητο;

  9. avatar SER 30

    βρήκαν λύση για την διασυνδεσιμότητα όλων των διοδίων ώστε να χρησιμοποιείται το ίδιο e pas σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους συμπεριλαμβανομένης και της Αττικής Οδού. ΒΡΕΘΗΚΕ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΣΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ? ΑΡΧΙΚΑ ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΩΡΕ ΓΑΤΙΑ ? 1 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΣΑΝ ΝΤΑΤΣΟΥΝ ΜΕ ΧΑΙΜΑΛΙΑ . ΚΑΘΕ ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΤΑΚΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ . ΚΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΜΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ , ΠΩΣ ΜΑΣ ΦΛΟΜΩΣΕ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ .

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει