Περισσότερες από 5.000 επισκέψεις έχει δεχθεί η ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου από την 1η Σεπτεμβρίου που ενεργοποιήθηκε η ρύθμιση για υπερχρωρεωμένα νοικοκυριά.

Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού  γραμματέα Καταναλωτή Δ. Σπυράκου στο ραδιοφωνικό σταθμό Real, ενώ το προηγούμενο διάστημα οι επισκέψεις ήταν γύρω στις 500, τις τελευταίες ημέρες εκτινάχθηκαν πάνω από τις 5000 και αυτό δείχνει το ενδιαφέρον του κόσμου για να ενημερωθεί για τις δυνατότητες που έχει προκειμένου να ρυθμίσει τις οικονομικές του εκκρεμότητες με τις τράπεζες.

Υπενθυμίζεται ότι από την 1η Σεπτεμβρίου 2010 άρχισε η εφαρμογή των διατάξεων του νόμου 3869/2010 για την επιδίωξη εξώδικου συμβιβασμού του οφειλέτη με τους δανειστές, η μη επίτευξη του οποίου αποτελεί άλλωστε προϋπόθεση για την υποβολή αίτησης ρύθμισης των χρεών στο δικαστήριο.

Ο νόμος ενισχύει καθοριστικά, με τη δυνατότητα πλέον που έχουν οι καταναλωτές για προσφυγή στη δικαστική ρύθμιση των χρεών, τη διαπραγματευτική τους θέση και δίνει σημαντικά κίνητρα τόσο στους οφειλέτες όσο και στους πιστωτές για την αξιοποίηση της εν λόγω διαδικασίας και την επίτευξη του συμβιβασμού.

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αναρτά στην ιστοσελίδα της:

α) Υπόδειγμα αίτησης εξωδικαστικού συμβιβασμού με σχέδιο διευθέτησης των οφειλών, το οποίο μπορεί να συμπληρώνει και να υποβάλει προς τους πιστωτές κάθε οφειλέτης.

β) Οδηγίες για την επιδίωξη του εξωδικαστικού συμβιβασμού

γ) Κατάσταση με τους φορείς που έχουν δηλώσει ότι θα συνδράμουν τους οφειλέτες στην αξιοποίηση της διαδικασίας εξώδικης ρύθμισης των χρεών

δ) Υπόδειγμα αίτησης προς τα πιστωτικά ιδρύματα για παροχή στοιχειών

ε) Παρουσίαση των ρυθμίσεων του νόμου 3869/2010 με απαντήσεις σε 33 ερωτήματα