Το πρώτο ηλεκτρικό τρένο έφτασε στο Λιανοκλάδι

«Βρήκαμε ανθρώπους να πονάνε πραγματικά αυτό που κάνουν, με συνέπεια το έργο να ολοκληρώνεται στην ώρα του»


ΕΛΛΑΔΑ
17:26
06/06/2018
Το πρώτο ηλεκτρικό τρένο έφτασε στο Λιανοκλάδι
12
loading

Μία από τις κορυφαίες στιγμές του ελληνικού σιδηροδρόμου εξελίχθηκε σήμερα στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Λιανοκλαδίου. Έφτασε ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία, η οποία ξεκίνησε το ταξίδι της από τον Πειραιά, εγκαινιάζοντας την ηλεκτροκίνηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.

Επιβάτες σε αυτό το παρθενικό ταξίδι ήταν ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών Θάνος Βούρδας, ο πρόεδρος του ΟΣΕ Γιώργος Κακουλάκης, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοχάρης, επιτελικά στελέχη του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ. Στην ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία επέβαινε και κλιμάκιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι αρμόδιο και υπεύθυνο για τα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών, με επικεφαλής του κλιμακίου τον Mathieu Grosch.

«Βρήκαμε ανθρώπους να πονάνε πραγματικά αυτό που κάνουν, με συνέπεια το έργο να ολοκληρώνεται στην ώρα του», υπογράμμισε ο κ. Grosch στη σύντομη αναφορά του στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Σημείωσε μάλιστα ότι ο ρόλος της ομάδας του είναι να ελέγχει την υλοποίηση των έργων και την απορρόφηση των πόρων, τονίζοντας πως «σ' αυτό το έργο η Ελλάδα δεν έχασε ούτε ευρώ». Εξέφρασε, δε, την πίστη του ότι και τα άλλα έργα που έχουν προγραμματιστεί, αν εκτελεστούν με τις ίδιες συνθήκες, θα ολοκληρωθούν χωρίς καθυστερήσεις.

Ο κ. Βούρδας από την πλευρά του ευχαρίστησε τα στελέχη του υπουργείου, της ΕΡΓΟΣΕ, αλλά και της Κοινοπραξίας που εκτέλεσε το έργο, σημειώνοντας: «Από το 2015 και μετά, έγιναν άλματα για να φτάσουμε σήμερα, ένα όνειρο δεκαετιών να γίνεται πραγματικότητα. Να φτάσει ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία από τον Πειραιά στο Λιανοκλάδι».

Είπε απευθυνόμενος στα στελέχη των Οργανισμών: «Έχουμε πολύ δουλειά ακόμη μέχρι το τέλος του 2018 για την ολοκλήρωση όλων των έργων. Άλλωστε αυτό θα είναι το πρόκριμα για νέα έργα». Κάλεσε όλα τα στελέχη «να δουλέψουν με το ίδιο πείσμα, όπως για την επίτευξη αυτού του στόχου». Υπογράμμισε ότι το επόμενο διάστημα, μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών, η γραμμή θα παραδοθεί για χρήση, ενώ απευθυνόμενος προς την πλευρά του ΟΣΕ σημείωσε: «Κύριε πρόεδρε του ΟΣΕ να ενημερώσετε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι από την επόμενη εβδομάδα μπορεί να δρομολογήσει τρένα».

Σημειώνεται ότι το κλιμάκιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενημερώθηκε σε κάθε βήμα των κατασκευών, ενώ ακολούθως, τα μέλη του μετέβησαν στην περιοχή του Δομοκού, όπου κατασκευάζεται η λεγόμενη «Γέφυρα 26», η οποία βρίσκεται στο τέλος των εργασιών και αποτελεί πρότυπο έργο τουλάχιστον σε ευρωπαϊκό επίπεδο και για την κατασκευή της, αλλά και συνολικότερα για τον χαρακτήρα της.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

12
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    Μιας και είναι η πρώτη φορά για το συγκεκριμένο τρένο, καλό θα ήταν να υπάρχει κάποια πληροφόρηση σχετικά με την τεχνολογία του πέραν της ηλεκτροκίνησης. Η φωτό έχει κάποια σχέση με την πραγματικότητα? Γιατί δεν βλέπω "σύρματα" μετάδοσης ηλ. ενέργειας. Παίρνει ρεύμα από τις ράγες? Έχει μπαταρίες? Fuel cells? Ντιζελογεννήτρια? Το τρένο έχει άλλες διαφορές με τα υπόλοιπα? Παρθενικό ταξίδι κι ούτε μια φωτό του τρένου?

    1. avatar 123456

      Φιλε μου καλά τα λες εσύ, αλλά τόσα καταλαβαίνουν τόσα γράφουν. Δεν είναι κάποιο διαφορετικό τρένο είναι ηλεκτροκίνητο τρένο όπως αυτά που κάνουν τη διαδρομή Δομοκός Θεσσαλονίκη. Το νέο είνια οτι ολοκληρώθηκε το σύστημα ηλεκτροκίνησης από τον Πειραιά μέχρι το Λιανοκλάδι

  2. avatar Άντε καλά

    θυμάμαι επι ΝΔΣΟΚ καπιοι εκλεβαν τα πανάκριβα εναέρια καλώδια επί χρόνια και απλά κατηγορούσαν τους Ρομά.
    Βέβαια για να βγάλεις αυτα τα καλώδια ήθελε να εισαι σχετικός αλλά οι τότε διοικήσεις απλά έβγαζαν ανακοινώσεις και ξαναπληρωναν για καινούργια.
    Δεν άνοιξε ρουθούνι.
    Για ολα φταιγαν οι Ρομά.
    Χρωστάμε 340 δις και πανηγυρίζουμε που ενα μικρο κομμάτι του δικτύου μας εχει κατι που οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι εχουν απο το 1950.
    Να ξανα ψηφίσετε ολοι ΠΑΣΟΚ. ή ΝΔ εχουν να φανε κι άλλα.

    1. avatar 123456

      Είσαι τουλάχιστον άσχετος. Ακόμα και σήμερα συνεχίζουν να κλέβονται χιλιόμετρα καλωδίων. Δεν είναι τόσο δύσκολο να κλαπούν όσο νομίζεις. Επίσης δεν είναι τυχαίο το οτισχεδόν κάθε φορά που έχουμε κλεμμένα καλώδια υπάρχει και ένας τουλάχιστον ρομά σε τοπικό νοσοκομείο με εγκαύματα.

  3. avatar παλι καλα

    γιατι ηταν προγραμματισμενο να παει το 2008 στην θεσσαλονικη.θυμομαστε ακομα τα καλωδια που κλεβανε καποιοι και τα αντικαθιστουσαν με λαθος καλωδια και παλι απο την αρχη

  4. avatar olymbitis

    Μήπως ο ΟΣΕ έγινε ιδιωτική επιχείρηση;

  5. avatar Υπάρχει ελπίς

    Αυτή η κυβέρνηση τα πάει καλά με τα έργα υποδομής. Ολοκλήρωσε και παρέδωσε στην κυκλοφορία όλους τους κύριους οδικούς άξονες που καρκινοβατούσαν για 40 χρόνια. Προχωρά το Μετρό Θεσσαλονίκης, που είχε καταντήσει ανέκδοτο επί κυβερνήσεων Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ. Τώρα τα ηλεκτρικά τραίνα, η διασύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα με υποβρύχιο καλώδιο...

    1. avatar 123456

      χαχαχαχα ή είσαι ο Καρανίκας ή ζεις σε άλλη χώρα... έχεις πλάκα μπράβο.

  6. avatar Κωστίκας

    Το έργο ΔΕΝ ολοκληρώθηκε ΣΤΗΝ ΩΡΑ του! Το έργο έπρεπε να παραδωθεί το 2013! μετά πήγε 2015. Ολοκληρώθηκε στο χρονοδιάγραμμα που έθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά έπρεπε να είχε τελειώσει με τις προηγούμενες κυβερνήσεις και όχι να αλλάζει ο χρόνος παράδοσης με κάθε νεα κυβέρνηση.

    1. avatar 123456

      Πολύ σωστός. Και ΔΕΝ έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Αυτά είναι για να κάνει το κομμάτι του ο Συριζα οτι τελειώνει τα έργα.

  7. avatar Mplaky

    ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΙΘΟΡΕΑΣ ΜΠΡΑΛΟΥ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ;;;;;

    1. avatar Λαμία 13

      Για αρχή αλλάξτε ομάδα. 🙂 🙂 🙂

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει