Τα σχέδια για τη γραμμή 4 του Μετρό

Η εμπλοκή της ΕΤΕπ και τα ιδιωτικά κεφάλαια μέσω ΣΔΙΤ


ΕΛΛΑΔΑ
15:12
03/11/2015
Τα σχέδια για τη γραμμή 4 του Μετρό
5
loading

Την ολοκλήρωση των οδικών αξόνων έως το 2017 στο πλαίσιο του προηγούμενου ΕΣΠΑ 2007-2013 επιδιώκει το υπουργείο Υποδομών.

Τα θέματα που αφορούν τους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους (Ολυμπία Οδό, Μορέα, Ε65, Ιονία Οδό και Μαλιακός-Κλειδί), την προοπτικήτης νέας γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, που θα ενώνει το Γαλάτσι με το Μαρούσι καθώς και το έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας συζήτησαν ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών κα Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) Βέρνερ Χόγιερ.

Όσον αφορά τη νέα γραμμή του μετρό, υπάρχει αισιοδοξία ότι μπορεί να προκηρυχθεί μέσα στους επόμενους μήνες το α’ τμήμα της (Άλσος Βεΐκου – Γουδί), προϋπολογισμού 1,4 δισ. ευρώ, καθώς η ΕΤΕπ έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα έργα του μετρό και μπορεί να αυξήσει τη συμμετοχή της από το 50% που είναι σήμερα στο 75%. Εξετάζεται η επέκταση του μετρό της Αθήνας να γίνει ως έργο ΣΔΙΤ αξιοποιώντας το «πακέτο Γιούνκερ».

 

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

5
σχόλια
  1. avatar ΑγνωστοςΧ

    ΣΔΙΤ /αν κι εφοσον αποδειχτει οτι τελικα θα ειναι αυτη η συνθεση του νεου επενδυτικου σχηματος, θα σημαινει οτι θα βαλουν διοδια ακομα και αναμεσα στα πεζοδρομια της Αμαλιας, προκειμενου να χρηματοδοτησουν τη γραμμη 4 - αν κρινουμε απο το μπ0υρδελλ0 που καταντησαν τα διοδια στις "εθνικες" οδους μας μετα τα κατορθωματα σουφλια με τους μεγαλοεργολαβους των σδιτ της πρωτης περιοδου

  2. avatar ΣΔΙΤ

    ΣΔΙΤ σημαίνει ακριβότερα έργα και όχι πάντα καλύτερα.

    1. avatar Koronakos

      Σημαίνει ιδιωτική διαχείριση και δεν επιβαρύνει το κράτος με την μισθοδοσία περισσοτερων δημοσιων υπαλλήλων στην λειτουργία και συντήρηση του έργου

      1. avatar coonzx

        Ειχαμε και την καταπληκτική διαχείρηση που κάνουν οι ιδιώτες στην Αττική Οδο.. Που για να κάνεις 100 μέτρα πρέπει να πληρώσεις μια περιουσία ενώ έχουν κάνει απόσβεση 10 φορές.

        1. avatar Koronakos

          Κοίτα από θέμα συντήρησης η Αττική οδός είναι άψογη. Δεν υπάρχει η παραμικρή λακκούβα στο οδόστρωμα, όλα τα φώτα και η σήμανση λειτουργούν άψογα και υπάρχει και το προσωπικό με τα βαν που τρέχει κάθε μέρα όλη μέρα. Όσο για τα διόδια αυτό έχει να κάνει με την συμφωνία της παραχώρησης και ειχαν πει ότι θα εβαζαν ηλεκτρονικό εισιτήριο που θα σε χρεωνε ανα χιλιόμετρο, ανάλογα από ποιο σημείο μπήκες και σε ποια έξοδο βγήκες. Δεν είδα όμως την κυβέρνηση ούτε αυτή ούτε την προηγούμενη να πιέζει ιδιαίτερα τον παραχωρησιουχο. Βέβαια σε λίγα χρόνια θα λήξει το συμβόλαιο της αρχικής παραχώρησης και θα επιστρέψει στο κράτος. Να δούμε τι θα κάνουν εκεί. Θα την αναλάβει το κράτος; θα ανανεώσουν το συμβόλαιο με τον παραχωρησιουχο για να κρατήσει την συντήρηση και λειτουργία αλλά με καλύτερους όρους; θα κάνουν ανοιχτό διαγωνισμό;

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει