Την ώρα που οι επιβάτες καλούνται να πληρώσουν αλμυρότερο το εισιτήριο του Αστικού ΚΤΕΛ από τις αρχές του χρόνου λόγω της αύξησης της τιμής, εργαζόμενοι οδηγοί στο Αστικό ΚΤΕΛ δουλεύουν ανασφάλιστοι. Στις καταγγελίες που έχουν γίνει κατά καιρούς στην Επιθεώρηση Εργασίας οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων δεν φαίνεται να συμμορφώθηκαν, ποντάροντας κυρίως στην ανάγκη των οδηγών να εξασφαλίσουν το μεροκάματο.

Οι καταγγελίες έχουν φτάσει στην πόρτα του Εργατικού Κέντρου Βόλου και της Επιθεώρησης Εργασίας αρκετές φορές, χωρίς ωστόσο -όπως υπογραμμίζεται από το ΕΚΒ- να έχει διορθωθεί η κατάσταση. Αρκετοί μέτοχοι και ιδιοκτήτες παρά τα πρόστιμα που έπεσαν και παρά τις συστάσεις που έγιναν επιμένουν να απασχολούν ανασφάλιστο προσωπικό. Και σαν να μην έφτανε αυτό μάλιστα πολλοί οδηγοί χωρίς ασφάλιση εργάζονται διπλοβάρδια, όπως δημοσιεύει ο Ταχυδρόμος.

Οι καταγγελίες που έγιναν από εργαζόμενους και συνδικαλιστές στο ΕΚΒ και στην Επιθεώρηση Εργασίας κινητοποίησαν άμεσα τις Υπηρεσίες, που όχι μία αλλά περισσότερες φορές έκαναν έφοδο την ώρα της υπηρεσίας των ανασφάλιστων οδηγών για να κάνουν έλεγχο. Σε όσες περιπτώσεις βεβαιώθηκε η παραβίαση της εργατικής νομοθεσίας υπήρξαν συστάσεις από την Επιθεώρηση προκειμένου να συμμορφωθούν οι εργοδότες και να τηρηθεί η εργατική νομοθεσία.
Δυστυχώς ωστόσο, σύμφωνα με τα όσα καταμαρτυρούν συνδικαλιστές και εργαζόμενοι, το ίδιο μοτίβο συνεχίζεται και πολλές φορές με την ανοχή ακόμη και εργαζομένων, που μπροστά στο κίνδυνο να βρεθούν χωρίς δουλειά υπομένουν την καταστρατήγηση της εργατικής νομοθεσίας.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πηγές από την Επιθεώρηση Εργασίας αλλά και το Εργατικό Κέντρο Βόλου, στο πλαίσιο των ελέγχων που έγιναν κατά καιρούς για τη «μαύρη εργασία» εντοπίστηκαν επίσης περιπτώσεις συνταξιούχου δημοσίου υπαλλήλου που εργαζόταν ως οδηγός αλλά και στρατευμένου που δεν επιτρεπόταν υπό άλλες συνθήκες να εργάζεται.