Φοροαπαλλαγές για ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα

Η αναφορά στο Εθνικό Σχέδιο για το Κλίμα


ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
9:45
14/11/2018
Φοροαπαλλαγές για ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα
6
loading

Το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα με ορίζοντα υλοποίησης το 2030 εκπόνησε το υπουργείο Περιβάλλοντος και σε αυτό γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στο για την ηλεκτροκίνηση στις οδικές αναφορές. Ο στόχος που τίθεται είναι το 10% του στόλου των επιβατικών οχημάτων το 2030 να κινούνται με ηλεκτρικό ρεύμα.

Αυτό προβλέπεται να γίνει με την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πλαισίου οικονομικής υποστήριξης της χρήσης ηλεκτροκίνητων οχημάτων όπως μέσω της θέσπισης αποδοτικών φοροκινήτρων ή και φοροαπαλλαγών. «Στο πλαίσιο αυτό προγραμματίζονται ολοκληρωμένες παρεμβάσεις κατά το επόμενο διάστημα σε κανονιστικό επίπεδο ώστε να δρομολογηθούν όλες αυτές οι προϋποθέσεις για την υγιή και βιώσιμη ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας», αναφέρεται στο κείμενο.

Έμφαση θα δοθεί σε κατηγορίες οχημάτων με υψηλό μεταφορικό έργο (πχ. ταξί, λεωφορεία, εταιρίες ταχυμεταφορών-ενοικιάσεων κλπ.).

Όπως σημειώνεται: «Στον κλάδο των μεταφορών στόχο αποτελεί η ολοκλήρωση των απαιτούμενων υποδομών για την προώθηση των εναλλακτικών καυσίμων στις μεταφορές. Η υπό εξέλιξη έκδοση του νέου και η αναθεώρηση του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου για την ανάπτυξη αγοράς υποδομών εναλλακτικών καυσίμων στην Ελλάδα, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει, τις τεχνικές προδιαγραφές, τους όρους και τις απαιτούμενες διαδικασίες και προϋποθέσεις, για την εγκατάσταση σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και τη ηλεκτροδότηση πλωτών μέσων, καθώς και για τον ανεφοδιασμό οχημάτων και πλωτών μέσων με φυσικό αέριο, θα δημιουργήσουν τις κατάλληλες συνθήκες για την αντικατάσταση των πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων οχημάτων με νέα εναλλακτικών καυσίμων υψηλότερης ενεργειακής απόδοσης.

Επιπρόσθετα, η θέσπιση φορολογικών κινήτρων θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη διείσδυση των βιοκαυσίμων, του φυσικού αερίου, καθώς και στην προώθηση υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων».

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

6
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    Πάντως είναι μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα να φτιάξει εργοστάσια μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τώρα που όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται προς την ηλεκτροκίνηση και οι μπαταρίες θα είναι προϊόν με τεράστια ζήτηση. Κι επειδή δεν υπάρχει η απαραίτητη τεχνογνωσία σε τόσο υψηλό επίπεδο, θα πρέπει να προσελκύσουμε επενδύσεις από μεγάλους ομίλους. Αν καταφέρουμε κι αναπτύξουμε και τεχνογνωσία τότε θα έχουμε πιάσει το τζακποτ.

  2. avatar Giorgis

    Προγράμματα χρηματοδότησης με πολύ χαμηλό ή μηδενικό επιτόκιο χρειάζονται, ώστε να ισοσταθμιστεί το κόστος κτήσης με αυτό ενός συμβατικού. Μέχρι να φθηνύνουν τουλάχιστον.

  3. avatar xbouchlis

    Κι έλεγα που να χαλάσω τα 25.000 που τα έχω και κάθονται... Το βρήκα! θα πάρω ένα υβριδικό!
    Άντε [...]Τσίπρα

  4. avatar Οι πολιτικοί

    βάζουν στόχους με την τσέπη τη δικιά μας, σιγά μην υλοποιήσουν τους στοχους. Αφού δεν υπάρχει μία στην αγορά, ποιός θα πάρει αυτοκίνητο;
    Ας επιδοτήσουν τη μισή τιμή να αγοράσουμε.
    Τα αυτοκινητα στην Ελλάδα πλέον αγοράζονται με ορίζοντα τα 20 χρόνια, οπως μετά την κατοχή
    Χαχααααααα

  5. avatar Δε πειράζει…

    Θα τα υπερφορολογήσουν εκ των υστέρων σαν τεκμήριο πλούτου.

  6. avatar Νικόλας_01

    Ο τίτλος του άρθρου έχει λάθος εκ παραδρομής, \"υβριδικά\" και όχι \"υδρισικά\".

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει