Ο βαθμός ικανοποίησης επισκεπτών αποτελεί τον πλέον ξεκάθαρο δείκτη της ικανότητας ενός ξενοδοχείου να παρέχει την εμπειρία που προσδοκούν οι πελάτες όταν κάνουν κράτηση. Το PrivateReview προσφέρει στους ξενοδόχους τα εργαλεία για να δημιουργήσουν αποτελεσματικές έρευνες τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά τη διαμονή των πελατών τους, να αποκτήσουν σε βάθος γνώση για το τι αρέσει και τι όχι στους επισκέπτες τους και να πολλαπλασιάσουν τη δύναμη του word-of-mouth marketing.

H ιδιαιτερότητα του ξενοδοχειακού κλάδου

Στον ξενοδοχειακό κλάδο, εξαιτίας του έντονου ανταγωνισμού, πολλές μονάδες αντιμετωπίζουν ισχυρές προκλήσεις στη διατήρηση πελατών. Ρίχνοντας όμως τις τιμές και ταυτόχρονα πληθαίνοντας τις παροχές, αυτό που εντέλει κατορθώνουν τα ξενοδοχεία είναι να αυξάνουν τις προσδοκίες και να δημιουργούν «δύσκολους» και όχι απαραίτητα πιο ικανοποιημένους πελάτες.

Αν θέλετε λοιπόν να αποφύγετε δαπανηρές επενδύσεις που δεν θα έχουν καμία θετική επίπτωση στον βαθμό ικανοποίησης των επισκεπτών σας, είναι σημαντικό να γνωρίζετε εξαρχής τι είναι αυτό που εκτιμούν περισσότερο οι πελάτες σας και ποια είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που διαμορφώνουν μία αξέχαστη εμπειρία. Και ο μόνος τρόπος για να το μάθετε είναι να τους ρωτήσετε.

Ζητήστε από τους πελάτες να σας πουν τι θέλουν, μετρήστε καθημερινά την ικανοποίησή τους

Οι τεχνολογικές λύσεις του PrivateReview επιτρέπουν στους ξενοδόχους:

α) να διαμορφώνουν τα δικά τους ερωτηματολόγια με πλήρη παραμετροποίηση των ερωτήσεων και του αισθητικού αποτελέσματος.

β) να τα απευθύνουν στους επισκέπτες όσο βρίσκονται στο ξενοδοχείο αλλά και μετά την ολοκλήρωση της διαμονής τους με τη χρήση ενός ή περισσότερων καναλιών επικοινωνίας:

  • συσκευές με οθόνη αφής
  • αυτόματη αποστολή email με διασύνδεση με το σύστημα PMS
  • τοποθέτηση κωδικών QR σε καίριες τοποθεσίες

γ) να εντοπίζουν τα σημεία που κάνουν τη διαφορά στην ικανοποίηση των πελατών τους παρακολουθώντας τα αποτελέσματα μέσα σε ένα εύχρηστο περιβάλλον που τους βοηθά να οπτικοποιούν την απόδοσή τους.

δ) να αυξήσουν τις κριτικές σε sites όπως το TripAdvisor προσκαλώντας τους επισκέπτες να δημοσιεύσουν online τα θετικά σχόλιά τους.

Γνωρίστε καλύτερα τις λύσεις του PrivateReview

Επισκεφθείτε το www.privatereview.com ή ελάτε στο περίπτερο του PrivateReview κατά τη διάρκεια της έκθεσης Xenia, 23-25 Νοεμβρίου, Metropolitan Expo, Κεντρικός Διάδρομος.