Την πτωτική πορεία που ακολουθούν οι πωλήσεις προϊόντων ευρείας κατανάλωσης αλλά και τροφίμων επιχειρούν να ανακόψουν με προσφορές κι εκπτώσεις σούπερ μάρκετ και επιχειρήσεις.

Περισσότερες από 900 προσφορές βρίσκονται σε ισχύ τις τελευταίες εβδομάδες στις μεγάλες αλυσίδες, τακτική που αναμένεται να συνεχιστεί αφού 4 στους 10 καταναλωτές τις ψάχνουν συστηματικά.

Όπως μεταξύ άλλων αναφέρει μελέτη της Nielsen που διενεργήθηκε για τον Ελληνικό Σύνδεσμο Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), το 2010 σχεδόν το 34% των πωλήσεων στα «επώνυμα» προϊόντα, ήταν με προωθητικές ενέργειες, ενώ το 41% των καταναλωτών δηλώνει ότι αναζητεί προσφορές όταν ψωνίζει.

Η ανάλυση των τιμών του Παρατηρητηρίου, στην οποία προχώρησε το Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, δείχνει ότι αφού αφαιρεθούν οι αυξήσεις του ΦΠΑ, το 58% των προϊόντων μείωσαν την τιμή τους, με το γενικό δείκτη τιμών προϊόντων λιανεμπορίου να υποχωρεί κατά 1,6%.