Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκεται το επενδυτικό πλάνο των Public, με τον Όμιλο να υλοποιεί ένα από τα πιο φιλόδοξα retail expansion strategies στην ελληνική αγορά. Με κεφάλαιο 10 εκατ. ευρώ και στόχο τη μετουσίωση του omnichannel μοντέλου σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, τα Public ενισχύουν το φυσικό τους δίκτυο, επανασχεδιάζουν την εμπειρία στα καταστήματα και αποκτούν παρουσία σε νέες στρατηγικές τοποθεσίες.
Η ανάπτυξη, εκτός από αριθμητική, είναι ποιοτική, γεωγραφικά στοχευμένη και προσαρμοσμένη στις μεταβαλλόμενες ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Μέσα σε μόλις δύο χρόνια, ο όμιλος προσθέτει 10 νέα καταστήματα και προχωρά σε ριζικές ανακαινίσεις, δημιουργώντας έναν ισχυρότερο, πιο αποδοτικό retail μηχανισμό σε Ελλάδα και Κύπρο.
Ήδη, τα νέα καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης σημειώνουν ισχυρές εμπορικές επιδόσεις, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική τοποθέτηση του brand Public και τη θετική απόκριση των τοπικών αγορών. Έως το τέλος του 2025 αναμένονται τρία ακόμη σημεία σε Smart Park, Πατήσια και Κέρκυρα, ενώ δύο νέα καταστήματα σε Αττική και Πελοπόννησο έχουν ήδη συμφωνηθεί για το 2026. Το δίκτυο ενισχύεται περαιτέρω με τρεις επιπλέον μονάδες σε Ελλάδα και Κύπρο, συμπεριλαμβανομένης της Λεμεσού.
Εντός του καλοκαιριού, θα γίνουν και τα εγκαίνια των ανακαινισμένων καταστημάτων σε Μαρούσι και Αγία Παρασκευή, τα οποία φιλοξενούν την κατηγορία των οικιακών συσκευών με νέα αισθητική και έμφαση στην εμπειρία πελάτη. Το Public Περιστερίου επεκτείνεται με νέο όροφο αφιερωμένο στις μεγάλες οικιακές συσκευές και προϊόντα τεχνολογίας. Παράλληλα, ανακαίνιση δρομολογείται και στα δύο καταστήματα της Πάτρας με ολοκλήρωση εντός του φθινοπώρου.
Στρατηγικός πυλώνας της επέκτασης είναι η κατηγορία των οικιακών συσκευών, η οποία ενσωματώνεται πλέον σε 55 από τα συνολικά 64 καταστήματα του δικτύου. Η προσθήκη της κατηγορίας οικιακών συσκευών στα καταστήματα του Πειραιά, Ιωαννίνων και Βόλου ενίσχυσε το συνολικό προϊοντικό μείγμα, προσφέροντας πλέον και σε αυτές τις γεωγραφικές περιοχές ολοκληρωμένες λύσεις οικιακών συσκευών, σε συνδυασμό με τις ευέλικτες υπηρεσίες πληρωμής και παράδοσης που διαθέτουν τα Public. Η επέκταση αυτή ενισχύει το συνολικό retail footprint, που πλέον ξεπερνά τα 100.000 τ.μ..

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, το Public Group επενδύει ταυτόχρονα σε υπηρεσίες υψηλής απόδοσης, που αυξάνουν τον κύκλο εργασιών και ενισχύουν τη σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη:
- «Τα Πάντα Άτοκα χωρίς κάρτα»: χρηματοδοτική λύση για άτοκες δόσεις έως 36 μήνες, χωρίς χρήση πιστωτικής,
- «All in One Delivery»: συνδυασμένη υπηρεσία παράδοσης, εγκατάστασης, απόσυρσης και ανακύκλωσης,
- «Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής»: επιστροφή διαφοράς στο Public Wallet, σε περίπτωση εντοπισμού χαμηλότερης τιμής,
- Public+ loyalty πρόγραμμα: μηχανισμός ανταμοιβής με επιστροφή χρημάτων σε μελλοντικές αγορές.