To Netflix έχει γίνει καλός σύμμαχος τώρα με τον κορονοϊό, μόνο που μπορεί να χαθείς εύκολα μέσα στις αμέτρητες streaming επιλογές του.

Ή να καταφύγεις σε παλιές και δοκιμασμένες συνταγές, καθώς τι να πρωτοδείς από όλα αυτά τα καινούρια της πλατφόρμας;

Να δεις τα παρακάτω, που παίζουν και στη χώρα μας και είναι φρέσκα πράγματα με πολύ καλές κριτικές…

«Η πλατφόρμα» (2019)

Το βραβευμένο θρίλερ του ισπανού δημιουργού Γκαλντέρ Γκαζτέλου-Ουρούτια μάς μεταφέρει σε μια φυλακή, όπου μια πλατφόρμα με φαγητό κατεβαίνει από όροφο σε όροφο, αφήνοντας τους πάνω να τρώνε πολύ και τους κάτω πεινασμένους και σε απόγνωση.

Η εξέγερση δεν θα αργήσει να συμβεί στη δυστοπική παραβολή για αυτή τη φυλακή που μπαίνεις εθελοντικά και τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Μια σκληρή αλλά καθαρή ματιά πάνω στην αδυσώπητη ανθρώπινη φύση που μοιάζει επίκαιρη τώρα με τη δική της εθελοντική κλεισούρα στο σπίτι

«Τα κορίτσια που χάθηκαν» (2020)

Το πολυναμενόμενο αστυνομικό δράμα κατέφτασε επιτέλους για να μας διηγηθεί τον αγώνα μιας απελπισμένης μάνας να βρει την εξαφανισμένη κόρη της. Όσο την ψάχνει, βοηθά να εξιχνιαστούν μια σειρά από φόνοι σε μια ταινία που βασίζεται σε πραγματική ιστορία.

Η δύο φορές υποψήφια για Όσκαρ και γνωστή Λιζ Γκάρμπους περνά από τα ντοκιμαντέρ στη μυθοπλασία με μια ιστορία που πατά στην πραγματικότητα. Για έναν serial killer που σκοτώνει νεαρά κορίτσια στο Long Island ο λόγος, που είχε μια ανατριχιαστική σχέση με την πραγματική ζωή

«Με Λένε Ζονάς» (2019)

Όταν ήταν έφηβος, ο νεαρός Ζονάς γνώρισε έναν απρόβλεπτο αλλά ακαταμάχητο τύπο και ανακάλυψε μαζί του τη σεξουαλική του ταυτότητα. Χρόνια αργότερα, ενήλικας πια, διαπιστώνει ότι αυτή η σχέση τον έχει στοιχειώσει, θέλοντας τώρα να ξεκαθαρίσει τις σκιές που έχει αφήσει το παρελθόν του.

Ο Κριστόφ Σαριέ απέσπασε πλήθος βραβείων με το κινηματογραφικό του ντεμπούτο, σε μια ταινία που έχει πολλά να πει για τις αλυσίδες που μας δένουν πολλές φορές με το παρελθόν…