Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για τα μέσα ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε στις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις έρευνας και ανάπτυξης της μάρκας στο Όφενμπαχ της Γερμανίας, η Honda ανακοίνωσε την έλευση τριών νέων SUV (του αμιγώς ηλεκτρικού e:Ny1, καθώς και των υβριδικών ZR-V και CR-V που διαθέτει επίσης plug-in υβριδικό σύστημα).

Τα ολοκαίνουργια ZR-V και CR-V προσφέρουν ένα πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης και, στην περίπτωση του δεύτερου, ένα plug-in υβριδικό που η Honda παρουσιάζει στην Ευρώπη για πρώτη φορά. Μαζί με το αμιγώς ηλεκτρικό e:Ny1, τη δεύτερη αμιγώς ηλεκτρική πρόταση της μάρκας για την Ευρώπη που προσφέρει αυτονομία 412 χιλιομέτρων χωρίς εκπομπές ρύπων, τα τρία μοντέλα δημιουργούν την ευρύτερη γκάμα αυτοκινήτων που είχε η μάρκα στην περιοχή εδώ και πολλά χρόνια.

Επιπλέον, με την ευκαιρία της εκδήλωσης η Honda ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το EM1 e:, το πρώτο ηλεκτροκίνητο δίτροχο της εταιρείας για την Ευρώπη, το οποίο αναμένεται αργότερα φέτος. Αντιπροσωπεύοντας μία πιο βιώσιμη λύση για την είσοδο στον κόσμο των δύο τροχών, είναι ιδανικό για νεαρούς αναβάτες, ή όσους κινούνται στην πόλη, αποτελώντας το ένα από τα τουλάχιστον 10 νέα μοντέλα EV που σκοπεύει να παρουσιάσει η μάρκα παγκοσμίως μέχρι το 2025.

Honda e:Ny1

Συνδυάζοντας ξεχωριστή σχεδίαση με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, το e:Ny1 ακολουθεί την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία σχεδίασης της μάρκας, αξιοποιώντας στο έπακρο το πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του μοντέλου, με αποτέλεσμα ένα SUV με δυναμική διασκεδαστική οδήγηση, ομαλή και εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία και διαισθητική ευελιξία.

Ο κοντός εμπρός πρόβολος, οι μεγάλοι τροχοί και τα φαρδιά μετατρόχια συνθέτουν μία τολμηρή και σοφιστικέ εμφάνιση. Το e:Ny1 διαθέτει λευκά λογότυπα «H» περιμετρικά του οχήματος, συμπεριλαμβανομένου του σήματος στο ρύγχος, στα κεντρικά καλύμματα των τροχών και στο τιμόνι.

Επιπλέον, η λέξη «Honda» στην πόρτα του χώρου αποσκευών αναγράφεται με νέα γραμματοσειρά ως στοιχείο της premium εμφάνισης των μελλοντικών EV της μάρκας.

Το e:Ny1 προσφέρει υψηλές επιδόσεις όσον αφορά τους εσωτερικούς χώρους και την άνεση. Η ολοκαίνουργια κεντρική κονσόλα διαθέτει μια απλή διάταξη με εύκολα προσβάσιμα κουμπιά, πολλαπλές επιλογές αποθήκευσης και ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, ενώ ένα απέριττο ταμπλό στην κορυφή του οποίου βρίσκεται μία μεγάλη οθόνη αφής 15,1 ιντσών παρέχει πρόσβαση σε μια ολοκληρωμένη σουίτα επιλογών ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και οδήγησης.

Το μοντέλο βασίζεται στην πρόσφατα εξελιγμένη πλατφόρμα e:N Architecture F, με κίνηση στους εμπρός τροχούς που εστιάζει σε τρία θεμελιώδη στοιχεία: μία ειδική, εξαιρετικά άκαμπτη δομή αμαξώματος, χαμηλό κέντρο βάρους και μελετημένη αεροδυναμική κάτω από το δάπεδο που εξασφαλίζουν ότι το SUV προσφέρει μία διασκεδαστική οδηγική εμπειρία που εμπνέει αυτοπεποίθηση.

Επιπλέον, η πλατφόρμα ενσωματώνει μία υψηλής απόδοσης, ελαφριά μονάδα μετάδοσης κίνησης που περιλαμβάνει σε ένα πακέτο τον ηλεκτροκινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 204 ίππων, ροπή 310 Nm και είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει ομαλή και άνετη επιτάχυνση και επιβράδυνση. Κάτω από το πάτωμα βρίσκεται μία υψηλής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου που προσφέρει αυτονομία έως και 412 χλμ (WLTP) και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης DC η οποία ολοκληρώνεται από 10 σε 80% σε μόλις 45 λεπτά.

Ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο που αναπτύχθηκε ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία εξασφάλισε βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία – το κλειδί σε αυτό είναι ο χάλυβας υψηλής αντοχής, που χρησιμοποιείται στο 47% του αμαξώματος του e:Ny1 (κατά βάρος). Ο συνδυασμός της νέας πλατφόρμας με το νέο σύστημα κίνησης προσφέρει σβέλτες επιδόσεις αλλά και άνεση.

Honda ZR-V

Πρόκειται για ένα νέο SUV της κατηγορίας C που συνδυάζει εκλεπτυσμένο στυλ, πρακτικότητα και οδηγική ευχαρίστηση. Το ZR-V τοποθετείται μεταξύ του HR-V και του CR-V, και απευθύνεται σε νέους αγοραστές που αναζητούν ένα μοντέρνο, ισχυρό και διασκεδαστικό στην οδήγηση όχημα. Κάτω από την μοντέρνα εξωτερική εμφάνιση κρύβεται η πλήρως υβριδική τεχνολογία της Honda, με ένα δυνατό 4κύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Το ειδικά σχεδιασμένο, ελαφρύ και άκαμπτο πλαίσιο είναι εμπνευσμένο από τις πλατφόρμες του Civic και του CR-V και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει τα οδηγικά χαρακτηριστικά και τα υψηλά επίπεδα ευελιξίας που συνήθως συνδέονται με τα σπορ hatchback. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ελαφρύ και ταυτόχρονα ανταποδοτικό σε αίσθηση, χάρη σε μία εκλεπτυσμένη λογική ελέγχου ανατροφοδότησης και την υιοθέτηση εξαρτημάτων χαμηλής τριβής, ενώ η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και τα βελτιστοποιημένα σινεμπλόκ υπόσχονται άνετη και ταυτόχρονα συναρπαστική οδήγηση.

Το ZR-V αποπνέει δυναμισμό στο δρόμο που υποστηρίζει τις δυναμικές επιδόσεις του. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα και η κομψή γυαλιστερή μαύρη μάσκα συνθέτουν μια εκλεπτυσμένη αισθητική, η οποία συνεχίζεται στις καθαρές πλευρικές επιφάνειες του SUV και στον τολμηρό σχεδιασμό του πίσω προφυλακτήρα, με κομψά οριζόντια πίσω φώτα που ενσωματώνονται ομαλά στην πίσω πόρτα. Η λειτουργικότητα στη σχεδίαση αποτέλεσε βασική προτεραιότητα για τους μηχανικούς της Honda, με κάθε πάνελ και εξάρτημα να βελτιστοποιείται προς όφελος της ορατότητας και της αεροδυναμικής απόδοσης.

Το συμπαγές αμάξωμα προσφέρει εξαιρετικούς χώρους, πρακτικότητα και άνεση, πετυχαίνοντας καλή λειτουργικότητα για ευκολία στη χρήση σε συνδυασμό με μια ευέλικτη καμπίνα που δίνει προτεραιότητα στη χρηστικότητα και τους αποθηκευτικούς χώρους. Χαρακτηριστική εδώ είναι η μεγάλη ποικιλία από ράφια και θήκες, μαζί με έναν πίσω χώρο φόρτωσης που διαθέτει διαχωριστικό φόρτωσης, αναδιπλούμενη εταζέρα και αποθηκευτικό χώρο κάτω από το δάπεδο, αυξάνοντας την ευελιξία μεταφοράς φορτίου του ZR-V στα 1.291 λίτρα.

Στο άνετο εσωτερικό τα υψηλής ποιότητας μαλακά υλικά με επιμελημένο φινίρισμα συνδυάζονται με τον κομψό φωτισμό για τη δημιουργία μιας premium ατμόσφαιρας. Επιπλέον, πολλαπλά σημεία φόρτισης και η τελευταία τεχνολογία HMI κρατούν τον οδηγό και τους επιβάτες συνδεδεμένους με τον έξω κόσμο μέσω μιας μεγάλης οθόνης αφής εννέα ιντσών που βρίσκεται ψηλά στο κέντρο του άνω τμήματος του ταμπλό, το οποίο εκτείνεται σε ολόκληρο το εμπρός μέρος της καμπίνας ενισχύοντας την αίσθηση του πλάτους.

Honda CR-V

Η 6η γενιά του δημοφιλούς CR-V αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια Ευρωπαϊκής Εκδήλωσης της μάρκας για τους εκπροσώπους του Τύπου στο Όφενμπαχ της Γερμανίας. Το Ιαπωνικό SUV συνδυάζει τις προηγμένες και σπορ αξίες της μάρκας με τα πιο σύγχρονα βοηθήματα οδήγησης και παθητικής ασφάλειας, ενώ η χρήση χρωμάτων, υλικών και υφασμάτων υψηλής ποιότητας σε όλη την καμπίνα το αναβαθμίζει προς την premium κατηγορία.

Το CR-V θα προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής μεταξύ ενός πλήρως υβριδικού (e:HEV) ή ενός plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης (e:PHEV). Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί με στόχο την αποδοτικότητα, την πολιτισμένη λειτουργία και τις επιδόσεις σε όλη τη γκάμα.

Η έκδοση e:PHEV χρησιμοποιεί τους ίδιους, χαμηλού βάρους και υψηλής απόδοσης ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες με το e:HEV για να προσφέρει εντυπωσιακή επιτάχυνση, γρήγορους χρόνους φόρτισης και εξαιρετική πλήρως ηλεκτρική αυτονομία. Το plug-in hybrid CR-V μπορεί να διανύσει 82 χιλιόμετρα σε ηλεκτρική λειτουργία και να ολοκληρώσει τις περισσότερες καθημερινές διαδρομές μόνο με ηλεκτρική κίνηση. Όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας είναι στους 25 βαθμούς, η φόρτισή της από 0 στο 100% της χωρητικότητάς της ολοκληρώνεται σε μόλις 2,5 ώρες.

Το πλήρως υβριδικό CR-V θα διαθέτει την πιο εξελιγμένη εκδοχή του συστήματος κίνησης e:HEV. Μια ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου και δύο συμπαγείς, ελαφριοί ηλεκτροκινητήρες συνδυάζονται με τον βενζινοκινητήρα προκειμένου να εναλλάσσονται μεταξύ των προγραμμάτων EV, Hybrid και Engine Drive, καθιστώντας το νέο CR-V e:HEV ιδανικό για όλα τα οδηγικά σενάρια.

Το νέο μοντέλο διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του, ωστόσο έχει εξελιχθεί με παρεμβάσεις των σχεδιαστών που ενισχύουν την παρουσία του στο δρόμο. Αυτό ξεκινά με πιο στοχευμένη σχεδίαση στο εμπρός μέρος, με τις εκδόσεις e:HEV και e:PHEV να ξεχωρίζουν μεταξύ τους από τη δική τους αποκλειστική σχεδίαση μάσκας. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα συνδυάζονται με τα νέα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας για τη δημιουργία μιας ισχυρής οπτικής παρουσίας, ενώ στο πίσω τα κάθετα τοποθετημένα φώτα φρένων και φλας είναι μια εξέλιξη του άμεσα αναγνωρίσιμου σχεδιασμού των πίσω φώτων του CR-V.

Η ορατότητα ήταν ένα ακόμα βασικό στοιχείο κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού και της εξέλιξης. Τα σημεία των εμπρός γωνιών του CR-V είναι χαμηλά, χάρη σε ένα πλατύ και λιτό καπό, που σε συνδυασμό με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, το CR-V προσφέρει εξαιρετική ορατότητα προς τα έξω για όλους τους επιβάτες. Η σχεδιαστική εξέλιξη του μοντέλου εμπεριέχει επίσης μία αύξηση όλων των διαστάσεων του οχήματος. Μεγαλύτερο σε πλάτος, μήκος και ύψος από το απερχόμενο μοντέλο, το νέο CR-V προσφέρει περισσότερο εσωτερικό χώρο για τους επιβάτες. Το μεγαλύτερο κατά 40 χλστ μεταξόνιο παρέχει 16 χλστ περισσότερο χώρο για τα πόδια πίσω και 18% μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ενώ χάρη στα οκτώ επίπεδα ρύθμισης της κλίσης της πλάτης των πίσω καθισμάτων και με 10,5° μεγαλύτερη γωνία, οι επιβάτες μπορούν να χαλαρώνουν απολαμβάνοντας κορυφαία άνεση.

Η αναβαθμισμένη σουίτα λειτουργιών και στοιχείων του Honda Sensing 360 συνεισφέρει στην υψηλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Το νέο σύστημα ‘βλέπει’ προς όλες τις κατευθύνσεις, καταργεί τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα και συμβάλλει περαιτέρω στην αποφυγή συγκρούσεων μειώνοντας το φόρτο του οδηγού.