Μπορεί το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 και ειδικά ο τρόπος με τον οποίο κρίθηκε, με τον Μαξ Φερστάπεν να προσπερνάει τον Λιούις Χάμιλτον στον τελευταίο γύρο, να τρέλανε τους πάντες, αλλά στη Mercedes αυτό έγινε με την αρνητική έννοια. Και φαίνεται ότι μόνο από τις δύο ενστάσεις που έκαναν μετά το τέλος του Γκραν Πρι στο Άμπου Ντάμπι και οι οποίες απορρίφθηκαν, αλλά και από τις δηλώσεις του Τότο Βολφ.

Ο επικεφαλής της Mercedes παραχώρησε την πρώτη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του φετινού πρωταθλήματος και εξαπέλυσε επίθεση στον διευθυντή αγώνων της Formula 1, Μάικλ Μάσι, κατηγορώντας τον ευθέως ότι αλλοίωσε το αποτέλεσμα του αγώνα και κατ’ επέκταση του πρωταθλήματος.

«Δεν με ενδιαφέρει να συζητήσω τίποτα με τον Μάικλ Μάσι. Οι αποφάσεις που πήρε στα τελευταία τέσσερα λεπτά του αγώνα έκλεψαν από τον Λιούις Χάμιλτον ένα πανάξιο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Η οδήγησή του, ειδικά στους τελευταίους αγώνες, ήταν εκπληκτική. Την Κυριακή είχε μια μεγάλη διαφορά όντας στην πρωτοπορία από την αρχή του αγώνα. Κέρδισε από την αρχή την πρωτοπορία και το να του κλέβεις το πρωτάθλημα στον τελευταίο γύρο δεν είναι αποδεκτό. Γι’ αυτό η προσωπική άποψη, η επαγγελματική, οι αξίες μου, η αίσθηση της ακεραιότητάς μου, απλώς δεν είναι συμβατές με τις αποφάσεις που πάρθηκαν την Κυριακή. Είναι στο χέρι της FIA από εδώ και πέρα το πώς οι αποφάσεις και οι καταστάσεις αυτές θα αποφευχθούν», ήταν τα λόγια του.

Οι Μαξ Φερστάπεν και Λούις Χάμιλτον

«Πριν 14 μήνες πήρε αντίθετη απόφαση σε ίδια κατάσταση»

Ο Βόλφ δεν σταμάτησε εκεί αλλά συνέχισε την επίθεση στον Μάσι, επισημαίνοντας πως δεν κράτησε ίδια στάση σε σχέση με ό,τι είχε κάνει στο παρελθόν.

«Πως γίνεται πριν από 14 μήνες η εξήγηση που δόθηκε για μια ακριβώς ίδια κατάσταση να είναι αντίθετη από τα όσα έγιναν την Κυριακή; Όχι μόνο υπήρξε η ακριβώς αντίθετη απόφαση, ήταν μια στροφή 180 μοιρών σε σχέση με την ίδια περίσταση πριν 14 μήνες. Σχετικά με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας υπάρχουν ξεκάθαροι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσεις. Οι κανονισμοί λένε πως όλα τα μονοθέσια πρέπει να επανέλθουν στον ίδιο γύρο, πριν ο αγώνας συνεχιστεί.

Αυτό μπορεί να γίνει μόνο στον επόμενο γύρο και μόνο αφότου έχουν πάρει το γύρο τους πίσω όλα τα μονοθέσια, πρέπει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να μπει στα pit. Τίποτα από αυτά δεν έγινε. Τυχαία σε κάποια μονοθέσια επιτράπηκε να πάρουν πίσω το γύρο τους. Γιατί ο Κάρλος Σάινθ δεν είχε τη δυνατότητα να διεκδικήσει τη νίκη; Γιατί είχαν μείνει μονοθέσια μπροστά του; Γιατί το Αυτοκίνητο Ασφαλείας αποχώρησε αντίθετα με τα όσα λένε οι κανονισμοί; Η απόφαση που λήφθηκε προκάλεσε αυτό το χάος».