Η BMW i8 έχει αποδειχθεί μεγάλη εμπορική επιτυχία και η βαυαρική φίρμα σκέφτεται την αύξηση της παραγωγής της για να καλύψει τη ζήτηση, καθώς σε μερικές αγορές ο χρόνος αναμονής για την παράδοσή της φτάνει ακόμα και στους 18 μήνες.

Την παραπάνω πληροφορία αποκάλυψε σε συνέντευξή του ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Ian Robertson, ο οποίος ομολόγησε πως οι 18 μήνες είναι μεγάλο διάστημα. Δεν θα έπρεπε, είπε, η αναμονή να υπερβαίνει τους 6 μήνες, αλλά δικαιολόγησε το γεγονός λέγοντας πως η ζήτηση υπερέβη κατά πολύ τις αρχικές τους προσδοκίες.

Ο Robertson δεν μπήκε σε λεπτομέρειες για το πότε θα μπορούσε να αυξηθεί η παραγωγή της i8, ενώ δεν έκρυψε πως η ζήτηση για την i3 έχει αρχίσει να μειώνεται. Η αναμονή για την αμιγώς ηλεκτρική BMW είναι 4-5 μήνες, με την εταιρεία να παραδίδει γύρω στις 2.000 i3 το μήνα.

Παράλληλα, το μεγαλοστέλεχος της φίρμας ψαλίδισε τις ελπίδες για μια i5 με κυψέλες υδρογόνου, λέγοντας πως δεν είναι ενήμερος για σχετικά πλάνα, ενώ δεν έχει παρθεί απόφαση για μελλοντικά i μοντέλα.

BMW i8S

Παράλληλα, πληθαίνουν οι φήμες πως η BMW θα λανσάρει το 2016 την «καυτή» έκδοση i8S, προκειμένου να γιορτάσει τα 100 της χρόνια. Το όλο εγχείρημα θα γίνει από την ομάδα Project i της BMW, υπό τη διεύθυνση του Roberto Fedeli, ο οποίος προηγούμενα δούλευε για τη Ferrari.

Οι φήμες θέλουν το εν λόγω μοντέλο να διαθέτει μια περισσότερο σπορ εμφάνιση, διθέσιο (αντί για 2+2) εσωτερικό, επαναρυθμισμένη ανάρτηση, ισχυρότερα φρένα και φαρδύτερα ελαστικά. Το «κανονικό» i8 έχει ένα 1.500άρη twin turbo μοτέρ απόδοσης 231 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 131 ίππων, με τη συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συστήματος να ανέρχεται σε 362 ίππους.

Στο φημολογούμενο i8S, πάλι, η συνδυαστική απόδοση θα είναι κοντά στους 507 ίππους, με τις επιλογές που θα οδηγήσουν σε αυτή την ισχύ να είναι ακόμα ανοιχτές. Η μία λύση είναι να τοποθετηθεί ένα 4κύλινδρο μοτέρ twin-turbo βενζίνης 2,0 λίτρων και 325 ίππων, μαζί με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 207 ίππων.

Ο άλλος δρόμος είναι να τοποθετηθεί ένα ισχυρότερο μοτέρ βενζίνης και ένα μικρότερο ηλεκτρικό σύνολο. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται ένα 6κύλινδρο 3λιτρο μοτέρ 487 ίππων και ένας ηλεκτροκινητήρας 111 ίππων.

Όπως προείπαμε, όποια από τις δύο λύσεις και αν επιλεγεί, θα οδηγήσει σε μια απόδοση άνω των 507 ίππων, γεγονός που θα επιτρέπει στο BMW i8S να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ., ένα δευτερόλεπτο δηλαδή πιο γρήγορα από το «κανονικό» i8. Το i8S αναμένεται να κοστίζει περίπου 30% ακριβότερα από το «απλό» μοντέλο.

Πηγή: autotriti.gr