Η στιγμή για το ντεμπούτο του μοντέλου που θα αντικαταστήσει τη θρυλική –πλέον – Lamborghini Murcielago πλησιάζει, καθώς το νέο super car από τη Σαντ’ Άγκατα βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του, με στόχο να… λάμψει στην επερχόμενη, τον προσεχή Μάρτιο, Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Μέχρι στιγμής, πολλά έχουν γραφτεί όχι μόνο για το τεχνολογικό ποιον του, αλλά και για την ονομασία του (σ.σ.: επικρατέστερα σενάρια, με βάση τις έως τώρα πληροφορίες μας, είναι να ονομάζεται Lamborghini Αventador ή εναλλακτικά με τη συνοδεία του λιγότερου εύηχου ονόματος Jota!). Σήμερα, η ιταλική εταιρεία ανοίγει εν μέρει τα χαρτιά, της, αποκαλύπτοντας για την περίσταση τη νέα 12κύλινδρη «καρδιά» που θα κινεί τη νέα υπερ-κατασκευή της Lamborghini.

Ακολουθώντας πιστά το δρόμο που αρχικά άνοιξε η 350 GT το 1964, και εν συνεχεία οι Miura, Espada, Countach και Diablo, πρόκειται για ένα 12κύλινδρο μηχανικό σύνολο, με συνολική χωρητικότητα 6,5 λίτρων (με ατμοσφαιρική, ασφαλώς, αναπνοή), το οποίο αποδίδει 700 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και ροπή 690 Nm στις 5.500 σ.α.λ. Οι Ιταλοί μηχανικοί μάλιστα υπόσχονται –πάντοτε, μέσω των επίσημων ανακοινώσεών τους- πως ο συγκεκριμένος κινητήρας θα εντυπωσιάζει τόσο με την ευστροφία, όσο και με την ηχητική του, όπως ακριβώς συνέβαινε κατά καιρούς με κάθε 12κύλινδρο μηχανικό σύνολο του παρελθόντος. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο κινητήρας ζυγίζει μόλις 235 κιλά, δηλαδή 18 λιγότερα σε σχέση με το μηχανικό σύνολο που σήμερα κινεί την Murcielago. Από εκεί και πέρα, η διάμετρος του κινητήρα έχει αυξηθεί από τα 88 στα 95 χλστ., ενώ η διαδρομή από τα 89 στα 76,4 χλστ. Αξιοσημείωτο, ωστόσο, είναι το γεγονός ότι η Lamborghini δεν αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωσή της την ύπαρξη συστήματος άμεσου ψεκασμού…

Από εκεί και πέρα, ο V12 (σ.σ.: η περιεχόμενη γωνία του είναι 60 μοίρες) συνεργάζεται με ένα ολοκαίνουργιο, σειριακού τύπου, κιβώτιο ταχυτήτων, με επτά σχέσεις μετάδοσης και όχι, όπως πολλοί εκτιμούσαν, με ένα σύστημα μετάδοσης με δύο συμπλέκτες. Μάλιστα, οι ιθύνοντες της ιταλικής εταιρείας υποστηρίζουν πως το εν λόγω κιβώτιο εξασφαλίζει ταχύτερες κατά 50% αλλαγές των σχέσεων σε σχέση με τα κλασσικά και πιο βαριά «διπλόδισκα» κιβώτια, ζυγίζοντας μόλις 79 κιλά. Σε κάθε περίπτωση, το νέο αυτό κιβώτιο διασφαλίζει αλλαγές σε χρόνο μόλις 50 msec, όπερ σημαίνει κατά 40% ταχύτερα σε σχέση με το γνωστό e gear κιβώτιο της Gallardo Superleggera! Μάλιστα, διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Strada, Sport, Corsa) για αντίστοιχη… χρήση. Φυσικά, η κίνηση μέσω του νέου αυτού 7τάχυτου κιβωτίου θα μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, αυτή τη φορά όμως μέσω του γνωστού συστήματος Haldex (4ης γενιάς).

Μετά από όλα αυτά, δεν μένει παρά να αναμείνουμε και την επίσημη αποκάλυψη… ολόκληρου του ιταλικού super car. Μείνετε συντονισμένοι, λοιπόν.

Πηγή: 4troxoi.gr