Η ανανεωμένη γκάμα του δημοφιλούς SUV CR-V, που περιλαμβάνει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά, φέρει πλέον το διακριτικό e:HEV σαν μέλος της οικογένειας e:Technology, ενώ διαθέτει μια επιπλέον έκδοση με το χαρακτηριστικό Sport Line.

Το CR-V e:HEV χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία της μάρκας Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) που συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, καινοτόμο κιβώτιο και τρία «έξυπνα» προγράμματα οδήγησης (driving modes), προσφέροντας αθόρυβη και αποδοτική λειτουργίας. Το ανανεωμένο ιαπωνικό SUV διατίθεται σε προσθιοκίνητες (FWD) και τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις.


Η ανανέωση συνοδεύεται και από την νέα έκδοση Sport Line που λανσάρεται μαζί με πολυάριθμες αναβαθμίσεις σε όλες τις εκδόσεις της 5ης γενιάς του CR-V. Ο εσωτερικός διάκοσμος αναβαθμίζεται με ένα λαμπερό ασημί φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα, τις πόρτες και το ταμπλό. Ένα ακόμα στοιχείο αναβάθμισης είναι το νέο σχέδιο ζαντών αλουμινίου 18” για όλες τις εκδόσεις και φυμέ κρύσταλλα για τα μοντέλα (SE ή Elegance). Επίσης, στις κορυφαίες εκδόσεις (EX ή Executive) διατίθεται ασύρματη φόρτιση κινητού.

Η έκδοση Sport Line (διατίθεται σε χρωματισμούς Crystal Black Pearl ή Platinum White Pearl) υιοθετεί σκούρες διακοσμητικές πινελιές που τονίζουν την εικόνα του μοντέλου. Ανάλογες πινελιές υπάρχουν στους προβολείς, στους εξωτερικούς καθρέπτες και στα σκούρα χρωμιωμένα διακοσμητικά, ενώ μαύρο φινίρισμα χρησιμοποιείται στις ζάντες αλουμινίου και στα μπουλόνια των τροχών.

Επιπλέον, το αμάξωμα διατηρεί τα φαρδιά, μυώδη τόξα θόλων τροχών, τις έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το σήμα κατατεθέν των Honda με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς.

Το εσωτερικό διακρίνεται για την αξιοποίηση του χώρου, προσφέροντας ευρυχωρία σε όλους τους επιβάτες και ένα φαρδύ, βαθύ χώρο αποσκευών με μεγάλη επιφάνεια φόρτωσης, ενώ μία hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης σε ορισμένες εκδόσεις.


Πλέον αυτών, διαθέτει πολλά χαρακτηριστικά που το καθιστούν πιο πρακτικό για καθημερινή χρήση.

Για παράδειγμα, το ύψος της πίσω πόρτας όταν ανοίγει, μπορεί να ρυθμίζεται για αποφυγή επαφής με χαμηλά ταβάνια, ενώ η ευελιξία της καμπίνας αυξάνεται με έναν αποθηκευτικό χώρο στην κεντρική κονσόλα τριών διατάξεων, και βύθιση (με μία κίνηση) των διαιρούμενων 60:40 / αναδιπλούμενων πλατών των καθισμάτων της δεύτερης σειράς, για ταχύτερη και ευκολότερη φόρτωση.

Η σχεδίαση ενσωματώνει την δομή αμαξώματος ACE (Advanced Compatibility Engineering) νέας γενιάς της μάρκας, που χρησιμοποιεί ένα δίκτυο συνδεδεμένων δομικών στοιχείων για ομοιόμορφη κατανομή της ενέργειας σύγκρουσης.

Επιπλέον, στάνταρ προσφέρεται σε όλη τη γκάμα το Honda Sensing, ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και τεχνολογιών υποβοήθησης που συνδυάζει πληροφορίες ραντάρ και κάμερας για την υποστήριξη του οδηγού.

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο αποτελείται από έναν 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα i-VTEC με μέγιστη ισχύ 145 ίππων κι έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 185 ίππων.

Ο συνδυασμός επιταχύνει το βάρους περίπου 1.700 κιλών CR-V e:HEV από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 8,6 δλ στην προσθιοκίνητη έκδοση και σε 8,9 δλ σε έκδοση τετρακίνητη έκδοση, με τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα. Οι επιδόσεις αυτές συνοδεύονται από μειωμένες εκπομπές CO2 (151γρ/χλμ- WLTP) και κατανάλωση καυσίμου 6,6λτ/100χλμ (WLTP) στα προσθιοκίνητα μοντέλα, ενώ στα τετρακίνητα οι εκπομπές CO2 είναι 161γρ/χλμ (WLTP) και η κατανάλωση καυσίμου 7.1λτ/100χλμ (WLTP).

Το ανανεωμένο CR-V είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε 7 εκδόσεις με τιμές που ξεκινούν από 37.700 ευρώ για το Comfort 2WD με 37.700 ευρώ και φθάνουν τα 51.500 ευρώ για το Executive 4WD.

Νίκος Τσάδαρης