Στην ΜΙΝΙ βάζουν τις τελικές «πινελιές» στο 5θυρο MINI, το οποίο θα έχει έναν περισσότερο οικογενειακό προσανατολισμό από το 3θυρο hatchback μοντέλο. Θα λανσαριστεί αργότερα φέτος, αλλά νωρίτερα θα δούμε τη νέα γενιά του ΜΙΝΙ να αποκτά τη γνωστή cabrio παραλλαγή του. Πριν το επίσημο ντεμπούτο των δύο εκδόσεων, σας τα «συστήνουμε» με τη μορφή τους, χάρη στις ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες.

MINI Cabrio: λανσάρισμα στους επόμενους μήνες

Το επίσημο ντεμπούτο του «ανοικτού» ΜΙΝΙ θα γίνει μέσα στους προσεχείς μήνες σε κάποια Έκθεση αυτοκινήτου, ενώ η εμπορική του «σταδιοδρομία» αναμένεται να εκκινήσει προς τα τέλη του έτους.

Από τις πηγές μας προκύπτει ότι το «ανοιχτό» MINI θα διαθέτει εκ νέου υφασμάτινη οροφή, ενώ από τις εικόνες βλέπουμε ότι διατηρούνται τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του νέου MINI hatchback, με τις στρογγυλεμένες γραμμές και τους ιδιαίτερα μεγάλους κυκλικούς προβολείς που έχουν ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED. Επιπλέον, οι πληροφορίες μας λένε πως το πίσω παρμπρίζ θα είναι πλέον γυάλινο και θα φέρει και τρίτο φως φρένων. Όσον αφορά, τώρα, την έκδοση S cabriolet, θα υπάρχουν κι εδώ πλαστικά προστατευτικά στα πλαϊνά φτερά, μπροστινό splitter με πρόσθετες γρίλιες και η χαρακτηριστική εισαγωγή αέρα στο καπό.

Τέλος, στο μηχανικό κομμάτι η βασική cabrio έκδοση αναμένεται να φέρει τους δύο 1.500άρηδες 3κύλινδρους turbo κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με 134 (220 Nm ροπής) και 114 ίππους (270 Nm ροπής) αντίστοιχα, ενώ η αναβαθμισμένη έκδοση S convertible, θα εφοδιάζεται με το 2λιτρο μοτέρ απόδοσης 189 ίππων και 280 Nm ροπής.

MINI 5d: ντεμπούτο στα τέλη του έτους

Το ΜΙΝΙ hatchback ετοιμάζεται –για πρώτη φορά- να αποκτήσει έκδοση με πέντε πόρτες, η οποία θα προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία χρήσης και περισσότερο χώρο στο πίσω κάθισμα.

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, η άνεση αυξήθηκε, μιας και τα πόδια των πίσω επιβατών έχουν κατά 5 εκ. περισσότερο «αέρα» σε σχέση με την 3θυρη έκδοση, ενώ η δεύτερη σειρά των καθισμάτων θα μπορεί να φιλοξενήσει 3 ενήλικες.

Δεν θα πρέπει να ξεχνούμε άλλωστε ότι η νέα γενιά MINI πατά στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα UKL, που προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία για ασφάλεια των επιβαινόντων και λιγότερο βάρος, προς όφελος της κατανάλωσης. Τέλος ως προς τα μηχανικά μέρη, αναμένονται οι ίδιες εκδόσεις με τις άλλες εκδόσεις.

Πηγή: autotriti.gr