Το απίθανο supercar με τις αδιανόητες επιδόσεις που φορτίζει σε… 5 λεπτά

Κινείται με υδρογόνο και ηλεκτρισμό, έχει αυτονομία 1.600 χιλιομέτρων και επιταχύνει ως τα 100 χλμ/ώρα σε 2,2 δευτερόλεπτα


AUTO
19:49
12/09/2020
Το απίθανο supercar με τις αδιανόητες επιδόσεις που φορτίζει σε… 5 λεπτά
8
loading

Αναπτύχθηκε με τη βοήθεια μηχανικών που δούλευαν παλιότερα στη NASA και έχει τρομακτικές επιδόσεις, όπως επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 2,2 δευτερόλεπτα.

«Ένοχος» είναι η καλιφορνέζικη Hyperion Motors, που επενδύει εδώ και καιρό σε τεχνολογίες αιχμής που προέρχονται από τη διαστημική περιπέτεια του ανθρώπου. Αλλά και στις κυψέλες καυσίμου με υδρογόνο, ώστε να γίνει φιλικότερη η ηλεκτροκίνηση στον καταναλωτή.

Ο πρώτος κανονιοβολισμός λοιπόν της Hyperion στη μάχη με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης έπεσε με το πρωτότυπο XP-1, ένα φουτουριστικό supercar με αυτονομία 1.600 χιλιομέτρων και αστρονομικές επιδόσεις.

Εξίσου αστρονομικός είναι και ο χρόνος φόρτισης, με το ρολόι να μην προλαβαίνει να ξεπεράσει τα 5 λεπτά. Η Hyperion συνεχίζει να συνεργάζεται με τη NASA και η συγκεκριμένη τεχνολογία αναπτύσσεται εδώ και μια δεκαετία, κάθε άλλο παρά ουρανοκατέβατο είναι λοιπόν το XP-1.

Τετρακίνητος και με τελική ταχύτητα άνω των 355 χλμ/ώρα, ο καινοτόμος αυτός δαίμονας έχει μονοκόκ σασί από ανθρακόνημα και όλα τα άλλα καμωμένα από αλουμίνιο και τιτάνιο. Με αποτέλεσμα το βάρος του μόλις που ξεπερνά τον 1 τόνο.

Το σύστημα αποθήκευσης του υδρογόνου δεν επηρεάζεται από τη θερμοκρασία, όπως κάνουν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων δηλαδή, που χρειάζονται μόνιμη ρύθμιση της θερμοκρασίας για να επιτύχουν υψηλές επιδόσεις. Το XP-1 υπεραποδίδει σταθερά γύρο μετά τον γύρο στην πίστα.

Αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2022 σε περιορισμένη διαθεσιμότητα 300 μονάδων.

Για την ώρα δεν ξέρουμε τιμή ή περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά, ίσως μιλάμε όμως για μια πραγματική επανάσταση στον κόσμο των supercars...

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

8
σχόλια
  1. avatar Σωτήρης3ε

    Βενζινα μέχρι να σταματήσει να περνει πρωταθλήματα ο γαύρος.

  2. avatar Giorgis

    Μερικά πράγματα που δεν λένε για το υδρογόνο.
    1. Ο χρόνος που χρειάζεται μέχρι να ξεπαγώσει το ακροφύσιο της παροχής τον οποίο δεν συμπεριλαμβάνουν στον χρόνο γεμίσματος της δεξαμενής. Για καθε όχημα που γεμίζει το επόμενο χρειάζεται να περιμένει αρκετά. Δεν κάνεις το αστείο να το θερμάνεις εννοείται.
    2. Το ρεύμα στον ηλεκτροκινητήρα δίνεται από μπαταρίες. Τα fuel cells δεν μπορούν να ανεβοκατεβάζουν την ισχύ που αποδίδουν όπως οι μπαταρίες γι αυτό και χρησιμοποιούνται σαν range extenders μόνο σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες.
    3. Η αποδοτικότητα από την πηγή ενέργειας (ρεύμα) έως τον τροχό ενός συστήματος με fuel cells φτάνει, με συμπιεσμένο υδρογόνο το 23%, και με υγροποιημένο το 19%, όταν το αμιγώς ηλεκτρικό (μπαταρίες μόνο) φτάνει το 69%. Δηλαδή σπαταλάμε τεράστια ποσά ενέργειας χρησιμοποιώντας το υδρογόνο σαν αποθήκη ενέργειας. Ποιος θέλει να χρησιμοποιούμε τριπλάσιες πηγές ενέργειας για το ίδιο τελικό αποτέλεσμα?
    4. Σήμερα το υδρογόνο παράγεται από φυσικό αέριο κατά 99% και όχι από ΑΠΕ με ηλεκτρόλυση, δηλαδή είναι πράσινο ξέπλυμα. Που σημαίνει ότι στο μέλλον αυτό δεν θα μπορεί να γίνει με την κατάργηση των ορυκτών καυσίμων. Το υδρογόνο από ηλεκτρόλυση είναι πολύ ακριβό και δεν φαίνεται στο ορατό μέλλον ότι θα γίνει ανταγωνιστικό, δεδομένου ότι και οι τιμές των μπαταριών πέφτουν.
    5. Αν εκραγεί μια δεξαμενή υδρογόνου σε ένα ατύχημα θα γίνουν τεράστιες ζημιές στα γύρω οικοδομικά τετράγωνα. Ας μην σκεφτούμε καλύτερα τι θα γίνει αν εκραγεί ένα υδρογονάδικο.

    1. avatar Ellraiser

      Ευχαριστουμε για την ενημερωση αλλα μας γκρεμισες τα ονειρα.
      Μην το ξανακανεις.
      Θα περιμενουμε τους ατομικους υπερκινητηρες πυρηνικης συντηξης του υδρογονου.
      Ενα γεμισμα 50 εκατομμυρια χιλιομετρα. Ενα αυτοκινητο που μας αφησε ο προ-προ-προ-προ παππους μου θα λεμε.
      Αληθεια γιατι λενε οτι το υδρογονο ειναι απειρο στο συμπαν?
      Απλα σε πειραζω......

      1. avatar Giorgis

        Ένας πυρηνικός αντιδραστήρας έχει το ίδιο πρόβλημα με τα fuel cells. Δεν μπορείς να ανεβοκατεβάζεις κατά το δοκούν και άμεσα την ισχύ του για να τροφοδοτήσεις απευθείας ηλεκτροκινητήρα που θέλεις να τον ελέγχεις με ένα πεντάλ. Οπότε πάλι μπαταρίες θα φορτίζει. Ίσως στο μέλλον να φορτίζει υπερπυκνωτές. Λυπάμαι που σου καταστρέφω τα όνειρα. Είδες? Το ξανάκανα. Χαχαχα.
        Παρότι το υδρογόνο είναι το πιο συνηθισμένο στοιχείο στο σύμπαν δεν σημαίνει ότι υπάρχει και στη γη σε ελεύθερη μορφή, παρότι σε μόρια ενώσεων όπως το νερό και οι υδρογονάνθρακες υπάρχει σε μεγάλη αφθονία. Όμως χρειάζεται ενέργεια για να τα διασπάσεις και να το πάρεις.

  3. avatar Ψηφίστε Αλέξη

    θα το μοιράσει δωρεάν

  4. avatar Ellraiser

    Σαν να βλεπεις ταινια επιστημονικη φαντασιας.
    Υβριδικο με κινητηρα υδρογονου.!!!
    Τελειο, πανεμορφο και αυτονομια 1.600 χιλ. !!!!

    1. avatar Giorgis

      Δεν νομίζω ότι τα αποκαλούν υβριδικά παρά το γεγονός ότι τα fuel cells λειτουργούν range extender που φορτίζουν μπαταρίες. Ο κινητήρας δεν είναι υδρογόνου (ΜΕΚ) αλλά κανονικός ηλεκτροκινητήρας.

  5. avatar Πανέμορφο

    απερίγραπτα Τέλειο Εκπληκτικό Σε όλα!!!!!!!

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει