Η εδώ και εφτά δεκαετίες εξαφανισμένη γαλλική φίρμα (έκλεισε το 1953) επανήλθε δυναμικά στο προσκήνιο και ο νέος γενικός διευθυντής της παρουσίασε τα σχέδια για έναν δαίμονα 1.100 αλόγων, περιορισμένο αποκλειστικά στις 30 μονάδες.

Η Delage ήταν κάποτε μεγάλο όνομα, αποδίδοντας αγωνιστικά και πολυτελή οχήματα για την αριστοκρατία, κι αυτό θέλει να κατακτήσει εκ νέου με το D12, το οποίο έρχεται μάλιστα και με μεγάλες φιλοδοξίες: να καταρρίψει το ρεκόρ γύρου στην πίστα Nürburgring!

Bugatti, Pagani και Koenigsegg έχουν ήδη τεντώσει τα αυτιά τους, καθώς ο επιχειρηματίας Laurent Tapie μοιάζει εντελώς σοβαρός όταν λέει πως έρχεται να ταράξει τα ύδατα στον κόσμο των supecars. Αυτό προετοιμάζει εξάλλου εδώ και έναν χρόνο.

Όλο το έργο είναι μάλιστα εσωτερική δουλειά της Delage και ξεχωρίζει ο ατμοσφαιρικός V12 των 7,6 λίτρων, που βοηθιέται από ηλεκτροκινητήρα 90 αλόγων και συνδέεται με 8ταχυτο κιβώτιο.

Το Delage D12 θα είναι street-legal και θα βγει σε δύο εκδοχές: το GT θα αποδίδει 1.100 ίππους και το Club 1.010, αλλά θα είναι κομματάκι ελαφρύτερο.

Αμφότερα είναι βέβαια πανάλαφρα και έλκουν την καταγωγή τους από τα σιρκουί της Formula 1.

Μονοκόκ σασί από ανθρακόνημα, ζάντες από ανθρακόνημα που κατευθύνουν τον κρύο αέρα στα φρένα και τέτοια πράγματα συναντάμε στο διθέσιο D12, που αφήνει τον οδηγό στο κέντρο της κονσόλας και τον συνεπιβάτη του ακριβώς πίσω.

Ο Tapie έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα χρήσης της επωνυμίας Delage από τους νόμιμους κληρονόμους της για 7 χρόνια, έχοντας τη δυνατότητα αν όλα πάνε καλά να την εξαγοράσει πλήρως το 2022.