Πτώση 37,2% στις πωλήσεις καινούριων οχημάτων τον Ιούνιο

Ποιες κατηγορίες συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον των αγοραστών


AUTO
14:24
09/07/2020
Πτώση 37,2% στις πωλήσεις καινούριων οχημάτων τον Ιούνιο
13
loading

Τον Ιούνιο πουλήθηκαν 8.249 οχήματα, πολύ λιγότερα από τα 13.133 τον Ιούνιο του 2019, σύμφωνα με στοιχεία του Σύνδεσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), που καταγράφει πτώση 37,2% τον Ιούνιο, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, απόρροια της κρίσης από την πανδημία του κορονοϊού. Από την αρχή του έτους η πτώση είναι 44,2% με συνολικά 36.570 ταξινομήσεις.

Η κατηγορία Β συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των αγοραστών, καθώς κατέλαβε το 46,2% των συνολικών πωλήσεων, με τα SUV να κερδίζουν το 17,9%. Η αμέσως επόμενη κατηγορία ήταν η C με συνολικές πωλήσεις 39,3% με τα SUV σε αυτή την κατηγορία να καταλαμβάνει το 23,6%.

Τα βενζινοκίνητα οχήματα, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, πήραν την μερίδα του λέοντος των αγοραστών κερδίζοντας το 56,2% των συνολικών πωλήσεων και ακολούθησαν τα πετρελαιοκίνητα με 28,4%. Μεγάλη αύξηση των πωλήσεων σημείωσαν τα υβριδικά οχήματα με συνολικές πωλήσεις 12,6%. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άγγιξαν το 1%, με τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο να κερδίζουν το 1,6%.

Μικρή πτώση των πωλήσεων σημείωσε η κατηγορία των καινούριων φορτηγών με 3,4% (786 μονάδες), όπως και τα καινούρια δίκυκλα με πτώση 4,1% (4.889 μονάδες). Πτώση 58,7% σημείωσαν και οι πωλήσεις καινούριων λεωφορείων καθώς πουλήθηκαν μόλις 19 έναντι των 46 που πουλήθηκαν την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

13
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    Στην Αγγλία είχαν από Ιούνιο 2019 σε Ιούνιο 2020 τις εξής μεταβολές. Diesel -59,8%. Βενζίνη -39,9%. BEV +261,8%, PHEV +117%, HEV +19,3% MHEV diesel +53,3%, MHEV βενζίνη +63,2%. Συνολικά η αγορά είχε πτώση 34,9% αλλά τα αμιγώς ηλεκτρικά έκαναν άλμα και σχεδόν εξαπλασίασαν το μερίδιο που είχαν.

  2. avatar Μαζεύουν

    λεφτά για να πάρουν ηλεκτρικά.Αλοίμονό μας, με το μυαλό που κουβαλάτε.

    1. avatar Giorgis

      Και τι να πάρουν? Δεν ξέρω κανέναν σήμερα, εκτός από μερακλήδες χομπίστες, να θέλει να πάρει CRT τηλεόραση, ούτε φωτογραφική με φιλμ, ούτε πικάπ με δίσκους βινυλίου, ούτε deck κασέτας, ούτε καν CD player. Αν πάρει τώρα τεχνολογία που αποσύρεται θα έχει γρήγορη απαξίωση σαν μεταχειρισμένο εκτός των άλλων.

      1. avatar Ζίκο

        Μην τα βαζεις ολα στο ιδιο τσουβαλι. Ο παραλληλισμος ειναι ατοπος. Δεν αφορα μερακληδες χομπιστες αλλα βαθεια γνωστες. Για να παρης ενα σοβαρο πικαπ σημερα θελεις τουλαχιστον 5-6.000 χωρις τα απαραιτητα συνοδευτικα!!! CRT οχι! Ποτε δεν ηταν καλες! Για ολα τα αλλα εχεις 100% αδικο. Το αν ειναι ασχετοι και δεν ψωνιζουν τετοια πραγματα δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλα. Πολλα ειναι καλυτερα απο τα συγχρονα και με διαφορα!!! Εισαι φανατικος της συγχρονης τεχνολογιας και της ηλεκτροκινησης. Εισαι μικροτερος απο εμενα και θυμησου με, δεν θα παη πολυ μακρυα το θεμα... Υπαρχουν πολυ σοβαροι λογοι που οι περισσοτεροι κανουν οτι τους αγνοουν!!! Και ενα σοβαρο λαθος που κανεις εσυ και η συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων. Ενας σοβαρος καταναλωτης οταν ξερει τι αγοραζει και γιατι το αγοραζει, δεν ενδιαφερεται ποτε για αξια μεταπωλησης. Ειμαι 59 χρονων. Ψωνιζω προιοντα ηχου και φωτογραφιας απο το 1977. Εκτος απο ελαχιστα που χαλασαν με τον καιρο, δεν διορθωνονταν, και πεταχτηκαν, με ολες τις αναβαθμισεις εχω τα παντα και δουλευουν ολα αψογα μεχρι σημερα (εκτος απο ενα ζευγαρι μονομπλοκ τελικους 30 ετων που θελουν σερβις. Ενω τα ενισχυτικα σταδια λειτουργουν αψογα τα ηλεκτρονικα μερη εχουν αλλοιωθη και κανουν νερα... Δυστυχως παντα απο ηλεκτρονικα πασχουμε!!! χεχε!!! Απο μηχανικα ποτε. Μπορει να θεωρουνται υποδεεστερα απο καποιους αλλα δεν σε προδιδουν ποτε!

        1. avatar Giorgis

          Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί κάποιος να κάνει πλέον τη δουλειά του το ίδιο εύκολα και φθηνά με προϊόντα αναλογικής και μηχανικής τεχνολογίας. Ακόμη και το direct drive στα πικάπ ήταν μια επανάσταση για τον επαγγελματία παρά την καλύτερη ποιότητα ενός ακριβού Thorens με ιμάντα. Πιο αξιόπιστο και με άμεση επίτευξη στροφών γι αυτό όλοι οι DJ τα επέλεγαν. Και φυσικά με μια κεφαλή που δεν θα κόστιζε εκατοντάδες χιλιάδες δραχμές τότε και θα χρειάζονταν αλλαγή βελόνας στην πρώτη στραβή. Το ΜΚ ΙΙ έκανε θραύση. Πράγμα που δείχνει ότι οι γνώστες επαγγελματίες δεν ενδιαφέρονταν ποτέ για την απόλυτη ποιότητα αλλά για την ευκολία και την αξιοπιστία. Δεν ήθελαν εν μέσω προγράμματος να αλλάζουν ιμάντες, πόσο μάλλον να τους φθείρουν με τα συνεχή χειροκίνητα σταματήματα του δίσκου. Άλλο πράγμα η ποιότητα λοιπόν κι άλλο η ευκολία για τον επαγγελματία. Όσο για την αξία μεταπώλησης, θεωρείς ότι ένα συμβατικό αυτοκίνητο θα την κρατήσει όταν θα αποσύρεται σαν τεχνολογία? Εκτός αν μιλάμε για αντίκα που έχει συλλεκτική αξία που θα την έχει μερακλής χομπίστας που θα φτιάχνει μόνος του από ανταλλακτικά μέχρι λάδια και καύσιμα για να την κινεί γιατί όλες οι χώρες καταργούν σταδιακά τα ορυκτά καύσιμα με καταληκτική χρονιά το 2050. Δεν βλέπω πως θα ξεπεράσουν αυτό το πρόβλημα οι υπόλοιποι που θέλουν να αγοράσουν ένα συμβατικό αυτοκίνητο και θέλουν να το διακρατήσουν για αρκετά χρόνια. Εκτός αν θέλεις να μου πεις ότι δεν θα συμβεί αυτό και μας παραμυθιάζουν, οπότε πάω πάσο.

          1. avatar Ζικο

            Βλέπεις το Δένδρο αλλά χάνεις το δάσος. Όταν μιλάμε για αυτοκινητα που παίρνει ο κόσμος γιατί δέν έχει λεφτά τότε αυτά με το ζόρι θα βγάλουν 6-7 χρόνια. Όταν όμως κάποιος παρη την Μ5 ή ένα Α4 quatro με τον 3.2 ή εγω που εχω το STI toy 2005... αυτα τα αυτοκινητα δεν τα παιρνεις για να τα πεταξης σε 5-10 χρονια. Ειδικα οταν το δικο μου ειναι καλυτερο απο τα σημερινα STi το ιδιο ασφαλες (μπορει και περισσοτερο) απο τα καινουργια τοτε θα μεινη για πολλα χρονια μαζι μου. Το ιδιο και το Jeep. αυτο δεν ειναι αυτοκινητο που παλιωνει. Τωρα ειναι 17. Και σε25 και σε 40 χρονια θα ειναι το ιδιο καλο και λειτουργικο. Πως θα με υποχρεωσουν να το πεταξω για να τους κανω το χατηρι να παρω ηλεκτρικο? Και τωρα το δασος. Στην Ευρωπη μπορει να βρεις πριζες. Τι γινεται με την αφρικη, την ασια την αμερικη? Την αυστραλια? Θα βαλουν πριζες στα χωρια των ιθαγενων? Στις ερημους, στις στεπες στις σαβανες? Εκει δεν εχουν ουτε χεστρες. Ρευμα για ηλεκτρικα θα βαλουν? Σε ποσα χρονια πιστευεις οτι θα γινει ολος ο πλανητης ετοιμος να αποριψη τα καυσιμα??? Ουτε σε 100 χρονια δεν το βλεπω!!! Λοιπον μην παραμυθιαζεσαι. Δεν προβλεπω να εχει μελλον ο ηλεκτρισμος γιατι δεν θα υπαρχουν υποδομες για παρα πολλα χρονια ακομα. Ειναι φαρισαικος ο τροπος που λειτουργει η ευρωπαικη ενωση με σκοπο να υποδουλωσει οικονομικα τις χωρες και στο τελος θα τα αποριψει ως ασυμφορα. Ειναι παρα πολλα. Δεστα με πολυ ανοιχτο και ευρυγωνιο φακο και παλι να εισαι σιγουρος οτι δεν βλεπεις ολη την εικονα!

          2. avatar Giorgis

            Το θέμα είναι ότι και να κρατήσεις ένα αμάξι που είναι καλό κι αξιόπιστο και λειτουργικό... και... και... δεν θα μπορείς να το λειτουργήσεις κάποια στιγμή. Σου τραβάνε μια απαγόρευση μια ωραία μέρα στα καύσιμα και πάπαλα. Φυσικά και θα σε προειδοποιησουν νωρίτερα αλλά αυτό δεν αλλάζει τα δεδομένα. Η απαξίωση θα είναι άμεση. Φτιάξε όπως θέλεις στο μυαλό σου μια γραμμή καμπύλη, ευθεία ή τεθλασμένη από σήμερα μέχρι το 2050 που θα απαγορευτούν εντελώς τα ορυκτά καύσιμα. Αν είναι γραμμική η πορεία κάθε μέρα που περνάει θα μειώνεται η χρήση τους.
            Το σίγουρο είναι ότι δεν θα μειώνεται για όλους το ίδιο.
            Προφανώς τα ΙΧ αυτοκίνητα θα είναι τα πρώτα που θα την πληρώσουν. Θα ακολουθήσουν λεωφορεία, φορτηγά, πλοία, αεροπλάνα. Τι θα κάνεις όταν δεν θα μπορείς να προμηθευτείς ενώ έχεις ένα αξιόμαχο αυτοκίνητο? Θα καις βιοαιθανόλη? Μπορεί. Για πόσους θα φτάνει και τι τιμή θα έχει αν δεν υπάρχει εναλλακτική? Και από ανταλλακτικά τι κάνεις?
            Όσο για τις ερήμους στην Αυστραλία και την Αφρική, ευκολότερο και φθηνότερο είναι να βάλεις ρεύμα παρά βενζινάδικο. Με φωτοβολταϊκά και μπαταρίες έφτιαξες σταθμό φόρτισης στο πουθενά. Κι αν σε κάποιο χωριό δεν έχουν ρεύμα, μάλλον η έλλειψη φορτιστή αυτοκινήτου είναι το μικρότερο πρόβλημα που έχουν. Άσε που μπορούν να το φορτίζουν σε διπλανό χωριό που έχει ρεύμα και να φέρνουν ρεύμα στο χωριό τους. Και εντέλει δεν είναι αυτές οι περιοχές που διαμορφώνουν την αγορά. Αυτοί θα επιλέξουν από αυτά που προσφέρονται, αν έχουν τα λεφτά βέβαια.

          3. avatar Ζίκο

            Όταν θα εφεύρουν μια μπαταρία στο μέγεθος της μπαταρίας που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα, άντε μάξιμουμ στο μέγεθος που έχουν τα ντεπόζιτα, που να κρατάει ενέργεια για τρεις-τεσσερεις μήνες τουλάχιστον, τότε ίσως αλλάξουν τα πράγματα. Αλλά σου ξαναλέω. Έχουν ξαναπροσπαθήσει στο παρελθόν να εγκαθιδρυσουν ηλεκτρικά αλλά δεν πέτυχε. Εξακολουθώ να έχω πολλες επιφυλάξεις. Με την επιφυλακτικότητα και την ανασφάλεια που έχω (προσωπικά μιλάω) θα χρειαστώ τουλάχιστον 15-20 χρόνια απροβληματιστης και απρόσκοπτης λειτουργίας και πολλή γνώση (που δεν υπάρχει σήμερα) για να πεισθω. Δεν δέχομαι να κάνουν πειράματα με την τσέπη μου. Όταν αγοράζω κάτι θέλω εγγυημένες παροχές, και όχι αμφίβολες!!1 Διαφορετικά δεν έχω αντιρηση. Οι αντιρησεις μου είναι κυρίως στην βεβιασμένη επιβολή χωρίς να παρέχουν εγγυήσεις, ασφάλεια και γνώσεις. Όπως θα έχεις προσέξει επικρατεί σκοτάδι στον τομέα αυτόν. Τα έχουμε ξαναπεί. Πάντως το 2050 δεν θα ζω! Αυτό είναι σίγουρο!!!

          4. avatar Giorgis

            Πριν 100+ χρόνια υπήρχαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά οι μεγάλες εταιρίες πετρελαίου κατάφεραν να τα εξαφανίσουν. Οι μπαταρίες δεν θα γίνουν από τη μια μέρα στην άλλη τόσο μικρές. Αλλά κάθε μέρα που περνάει εξελίσσονται. Γίνονται μικρότερες, ελαφρύτερες, φθηνότερες, με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, οικολογικότερες και με ταχύτερη φόρτιση. Όπως εξελίχθηκαν και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης τόσα χρόνια κι από 10 άλογα έφτασαν να βγάζουν πάνω από 1000. Αν δεν είχε χαθεί ένας αιώνας ταχύτερης εξέλιξης των μπαταριών τώρα θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα, όχι μόνο στα αυτοκίνητα αλλά σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούν μπαταρίες, από βηματοδότες μέχρι και στην αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας στο δίκτυο. Ακόμη και στην εξερεύνηση του διαστήματος θα είχαν κάνει μεγαλύτερη πρόοδο. Καταλαβαίνω τις ανησυχίες σου αλλά όπως σε όλα τα πράγματα έτσι κι εδώ υπάρχει κάτι το άγνωστο όταν αλλάζει μια τεχνολογία που έχουμε συνηθίσει. Και λογικό είναι να υπάρξουν και παιδικές ασθένειες. Σου εύχομαι να ζεις και να είσαι υγιής πάνω από όλα το μακρινό 2050.

          5. avatar Ζίκο

            Είμαι ήδη 59 (προχθές τα έκλεισα) και έχω και καρκίνο. Αν καταφέρω να βγάλω καμία δεκαετία ακόμα θα είμαι καλά. Εσύ πρέπει να είσαι αρκετά μικρότερος.. Γιαυτο σου λεω δεν φτάνω το 50 με τίποτα. Για τα υπόλοιπα... η ιστορία θα δειξη... και ελπίζω να μην το μετανοιωσουνε...

          6. avatar Giorgis

            Μη νομίζεις ότι είμαι και πολύ μικρότερος. Στην ίδια δεκαετία είμαστε. Λυπάμαι που έχεις τέτοιο πρόβλημα υγείας. Μην το αφήνεις να σε πάρει από κάτω όμως. Έχω φίλους, παραπάνω από έναν, που δεν τους έχει ξαναχτυπήσει την πόρτα εδώ και 2 δεκαετίες πάντως. Κι όσο περνάει ο καιρός, τόσο βελτιώνονται οι θεραπείες και τα φάρμακα. Αλλά αυτά θα τα γνωρίζεις ήδη. Γι αυτό ζήσε την κάθε μέρα κι άσε να κάνουμε και καμία πρόβλεψη για το μέλλον σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Έτσι κι αλλιώς, στην πραγματικότητα κανείς μας δεν ξέρει τι του ξημερώνει.

          7. avatar Ζίκο

            Σωστά όλα! Όπως τα λες είναι! Απλά είμαι ρεαλιστής και δεν τρέφω αυταπάτες. Αν υπάρξουν καλύτερες συνθήκες από τις προβλεπόμενες τότε είναι ευπρόσδεκτες. Έτσι λειτουργώ, όπως λες... Καλή συνέχεια... Θα τα λέμε...

  3. avatar Το ενα τριτο της τιμης ειναι δασμοι και φπα

    Εφτασε η ωρα το κρατος να βοηθιεσει

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει