Κολοσσιαία επένδυση της BMW εν μέσω πανδημίας του κορονοϊού

Ανακοίνωσε ότι θα «ξοδέψει» 30 δισ. ευρώ σε τεχνολογίες του μέλλοντος μέχρι το 2025


AUTO
17:13
20/03/2020
Κολοσσιαία επένδυση της BMW εν μέσω πανδημίας του κορονοϊού
loading

Ενστερνιζόμενο τη μεταμόρφωση της αυτοκινητοβιομηχανίας και με μεγάλη αυτοπεποίθηση, το BMW Group επενδύει μεγάλα ποσά στην έρευνα και εξέλιξη, με στόχο τη διαμόρφωση του μέλλοντος της μετακίνησης προς όφελος των πελατών του.

Στο πλαίσιο της εξάπλωσης του κορονοϊού, ο πρόεδρος της μάρκας, Όλιβερ Τζίπσε (Oliver Zipse), τόνισε στο Μόναχο την Τετάρτη 18 Μαρτίου: «Απαιτείται αλληλεγγύη και υπεύθυνη δράση. Στην κοινωνία μας, αποτελεί καθήκον και υποχρέωση των ισχυρών η προστασία των αδυνάτων. Γι’ αυτό, το BMW Group υποστηρίζει πλήρως τα μέτρα περιορισμού της εξάπλωσης του κορονοϊού».

Το Group απαντά στην αναμενόμενη καμπύλη ζήτησης στις παγκόσμιες αυτοκινητιστικές αγορές, αναπροσαρμόζοντας τον όγκο παραγωγής -σε πρώτη φάση, ενώ παράλληλα θα αξιοποιήσει πλήρως τη διαθέσιμη γκάμα εργαλείων για μεγιστοποίηση της ευελιξίας.

Ο Μάνφρεντ Σοχ (Manfred Schoch), πρόεδρος των εργαζομένων, τόνισε τη σημασία των εργαλείων που συμφωνήθηκαν μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων: «Σε καιρούς κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε τώρα, το Γενικό Συμβούλιο Εργαζομένων επιδιώκει να προσφέρει μία σαφή αίσθηση κατεύθυνσης στους συνεργάτες του. Πρωταρχική προτεραιότητα είναι η προστασία της υγείας τους και η διασφάλιση των θέσεων εργασίας και των αποδοχών τους. Το Γενικό Συμβούλιο Εργαζομένων συμφώνησε σε τρία σημαντικά εργαλεία για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο: Ευέλικτα ωράρια εργασίας, δυνατότητα εργασίας από το σπίτι, και, το πιο πρόσφατο, υπαγωγή σε καθεστώς μερικής απασχόλησης. Αυτό θέτει ως προϋπόθεση, οι καθαρές αποδοχές ενός εργαζόμενου που ανήκει στη μισθολογική κλίμακα της BMW να μην υπολείπονται του 93% του κανονικού μισθού του. Είμαι πεπεισμένος ότι αυτά τα τρία εργαλεία θα μας επιτρέψουν να υποστηρίξουμε το προσωπικό μας με ασφάλεια μέχρις ότου παρέλθει η κρίση του κορονοϊού».

Στη συνέχεια, ο Τζίπσε δήλωσε τα εξής: «Λαμβάνουμε σοβαρά τις ευθύνες μας, τόσο ως προς τη διασφάλιση της προστασίας και υγείας των εργαζομένων μας, όσο και ως προς την επίτευξη της βέλτιστης ισορροπίας σε ό,τι αφορά την κερδοφορία. Ένα είναι βέβαιο: ο κορονοϊός είναι εδώ τώρα, αλλά θα υπάρξει και εποχή μετά από αυτόν. Οι νέες τεχνολογίες είναι το κλειδί για το μέλλον της μετακίνησης. Μέχρι το 2025, σκοπεύουμε να επενδύσουμε πάνω από 30 δις. ευρώ στον τομέα έρευνας & εξέλιξης, υπογραμμίζοντας ότι κρατάμε τα σκήπτρα της καινοτομίας. Από αυτό απορρέει και η αυτοπεποίθησή μας για τη μελλοντική μας ανάπτυξη. Η δυνατότητα ενσωμάτωσης διαφορετικών τεχνολογιών για την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος είναι εξαιρετικά σημαντική. Οι εταιρείες εκείνες που θα καταφέρουν να αναπτύξουν και να συνδυάσουν εξίσου hardware (εξοπλισμό) και software (λογισμικό) θα διαμορφώσουν το μέλλον της αυτοκίνησης».

Πρόβλεψη για το οικονομικό έτος 2020

Το BMW Group θέτει στον εαυτό του φιλόδοξους στόχους, παρά το ότι διανύουμε -πολιτικά και οικονομικά- ταραγμένους καιρούς.

Η περιρρέουσα αβεβαιότητα ως προς την περαιτέρω παγκόσμια εξάπλωση του κορονοϊού και τις επιπτώσεις αυτής καθιστούν δύσκολη την ακριβή πρόβλεψη της επιχειρηματικής πορείας του Group για το οικονομικό έτος 2020. Με βάση τις τελευταίες εξελίξεις, το Group εκτιμά ότι, η εξάπλωση του COVID-19 και τα απαιτούμενα περιοριστικά μέτρα θα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στους όγκους παραδόσεων σε όλες τις σημαντικές αγορές για όλο το 2020. Ως αποτέλεσμα, οι παραδόσεις του τομέα αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο το 2020 αναμένεται τώρα να είναι αισθητά κάτω από το επίπεδο της προηγούμενης χρονιάς.

Αυτή η εξέλιξη εκτιμάται ότι θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στα κέρδη του αυτοκινητιστικού τομέα, κυρίως το πρώτο εξάμηνο του 2020. Αναλόγως, αρνητικά θα επηρεαστεί κατά περίπου 4% και το περιθώριο EBIT του αυτοκινητιστικού τομέα σε βάση 12μήνου. Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις, το περιθώριο EBIT του αυτοκινητιστικού τομέα αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 2 και 4%.

Στον τομέα οικονομικών υπηρεσιών, ο αριθμός νέων συμβάσεων προβλέπεται να μειωθεί και το κόστος αντιστάθμισης κινδύνου να αυξηθεί. Ως αποτέλεσμα, ο δείκτης απόδοσης ίδιων κεφαλαίων Return on Equity αναμένεται να είναι ελαφρώς πιο κάτω από το επίπεδο της προηγούμενης χρονιάς. Λαμβάνοντας υπόψη της επιπτώσεις που προαναφέραμε, τα κέρδη προ φόρων του Group αναμένεται να είναι σημαντικά χαμηλότερα από αυτά του 2019.

Οι παραδόσεις σε πελάτες από το τμήμα μοτοσικλετών  προβλέπεται να παρουσιάσουν ελαφρά μείωση, με το περιθώριο EBIT να κυμαίνεται μεταξύ 6 και 8%.

Αυτοί οι στόχοι θα επιτευχθούν με ανθρώπινο δυναμικό ίδιου μεγέθους σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει