Εκεί που τα σύγχρονα οχήματα είναι περισσότερο κινούμενα σαλόνια παρά αυτοκίνητα, ώρα να επιστρέψουμε στις καθαρές αξίες της αυτοκίνησης.

Αυτό ισχυρίζεται τουλάχιστον ο σχεδιαστής με έδρα το Μίσιγκαν των ΗΠΑ, ο οποίος αποφεύγει τις ετικέτες και τους χαρακτηρισμούς όταν μιλά για αυτοκίνητα.

Γι’ αυτό και κατασκεύασε το «γυμνό» τετράτροχο Reboot Buggy, για να επαναφέρει τα καθαρόαιμα off-road στις απόλυτες καταβολές τους!

Έμπνευση άντλησε από τις πρώτες άμαξες χωρίς άλογα των τελών του 19ου αιώνα, με τη βιομηχανική αρχιτεκτονική να επιστρέφει στα βασικά, χωρίς οροφή και πολυτέλειες δηλαδή: «κράτησα ζωντανή την ιδέα ότι ένα αυτοκίνητο πρέπει να μας μεταφέρει κάπου είτε υπάρχει δρόμος είτε όχι».

Κι έτσι ο Ruiter, για να πετύχει τον σχεδιαστικό σκοπό του, ξεκίνησε με το τίποτα. Το Buggy του είναι φτιαγμένο με χαλύβδινο πλαίσιο, διαθέτει λάστιχα 40” και αλουμινένια περιβλήματα.

Έχει βέβαια και φώτα και φρένα(!), ενώ ο V8 κινητήρας του των 470 αλόγων στέλνει ασύλληπτη δύναμη στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 3 σχέσεων.

Εκπληρώνοντας λοιπόν τις βασικές προϋποθέσεις που καθορίζουν τον όρο «αυτοκίνητο», ο Ruiter θέλησε να κρατήσει το όχημα όσο πιο απλό παίρνει, επικεντρώνοντας τη ματιά του στο τι θέλει το Buggy, όχι ο οδηγός του, «ακόμα κι αν αγνοεί τις βασικές ανάγκες του οδηγού», όπως το λέει ο ίδιος.

Το Buggy χρειάστηκε 9 μήνες σκληρής δουλειάς για να κατασκευαστεί, με τον Ruiter να χρησιμοποιεί μάλιστα αποκλειστικά απλά εργαλεία και να βρίσκει τα περισσότερα εξαρτήματα σε μάντρες, επιτρέποντας έτσι στο όχημά του να μπορεί να επισκευαστεί και να τροποποιηθεί από τον κάτοχό του, ακόμα και με βασικές δεξιότητες μηχανικής.

Κι ενώ τα καταφέρνει καταπληκτικά σε κάθε έδαφος, όσο ανώμαλο κι αν είναι, οι τοπικές Αρχές μπορεί να μην το θεωρήσουν ακριβώς «street legal»! Γεγονός που κάνει το λειτουργικό μεν, καθόλου πρακτικό δε, Reboot Buggy να φαντάζει απλή άσκηση μηχανικής δεξιοτεχνίας…