Ακολουθώντας την νέα τάση στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Peugeot παρουσιάζει το νέο 2008 SUV. Πρόκειται για ένα αυθεντικό SUV σε ότι αφορά τις διαστάσεις που ξεχωρίζει χάρη στο δυναμικό του στυλ.

Το νέο 2008 υιοθετεί το i-Cockpit 3D τελευταίας γενιάς, καθώς και εξοπλισμό που έχει σχεδιαστεί με ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η μάρκα από πλευράς τεχνογνωσίας. Επιπλέον, προσφέρει την ελευθερία επιλογής (Power of Choice) μέσα από 3 τύπους κινητήρων: ηλεκτρικό, βενζίνης και diesel, με όλους να εξασφαλίζουν σβέλτες και ταυτόχρονα οικονομικές επιδόσεις.

Το νέο 2008 προέρχεται από την καρδιά της κατηγορίας των compact SUV, συμβάλλοντας στο δόγμα που αποτελεί και την σημερινή επιτυχία των μοντέλων της Γαλλικής εταιρίας : κυριαρχία μέσω του design και σαφής διαφοροποίηση μέσω της καινοτομίας και της τεχνολογίας.

Σχεδίαση

Δυναμικό και ξεχωριστό σε εμφάνιση, το νέο 2008 SUV, στοχεύει να εκπληρώσει τις φιλοδοξίες για την δημιουργία μίας νέας και εντυπωσιακής σελίδας στην ιστορία των SUV της Peugeot και βρίσκεται σε απόλυτη

σχεδιαστική συνάφεια με τα σημερινά μοντέλα της μάρκας, επιδεικνύοντας παράλληλα και μία δική του ξεχωριστή προσωπικότητα.

Οι απόλυτα ισορροπημένες γραμμές και οι ιδανικές αναλογίες συνθέτουν την εικόνα ενός SUV με έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ που κάνει το καπό να μοιάζει πιο οριζόντιο και συντελεί στη δημιουργία μίας εικόνας έντονου δυναμισμού. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει ακόμα και από τους μεγάλους τροχούς και τα τονισμένα προστατευτικά «φρύδια» των φτερών.

Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα, το σμιλεμένο καπό και τα LED φώτα ημέρας που παραπέμπουν σε δόντια λιονταριού. Εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι γραμμές του προφίλ που τραβούν αμέσως τα βλέμματα, χάρη στην τριγωνική διαμόρφωση των επιφανειών του. Το αποτέλεσμα είναι ένα ζωντανό και δυναμικό στυλ, που αντιπροσωπεύει ένα πραγματικό τεχνολογικό επίτευγμα σε ότι αφορά τη συνοχή των επιμέρους τμημάτων. Αυτές οι γραμμές καταλήγουν στην πίσω πόρτα, αναδεικνύοντας μια αδιαμφισβήτητη συνοχή και μία συνολική ομοιογένεια.

Η συνολική εικόνα αντανακλά στιβαρότητα, πράγμα που φαίνεται ακόμα και από τους μεγάλους τροχούς (690χλστ.), και τα έντονα φουσκωμένα φτερά. Οι ζάντες των 18” διαθέτουν ειδικά ένθετα που συγκεντρώνουν δύο πλεονεκτήματα : ευκολότερη εξατομίκευση και σημαντικό περιορισμό του βάρους : 4 κιλά μόνο από τους τροχούς.

Εμφανής είναι και η σημαντική αναβάθμιση της ποιότητας. Κομψότητα στην εξωτερική εμφάνιση χάρη στη μαύρη οροφή Black Diamond και τη μεταξοτυπία στην πίσω κολώνα στις εκδόσεις GT Line και GT.

Μυώδες, με έντονα φαρδείς ώμους, το πίσω μέρος περιλαμβάνει τα φωτιστικά σώματα με την γνώριμη πλέον (από το νέο 208), μαύρη γυαλιστερή φάσα ανάμεσά τους, και την εξάτμιση με τη διπλή απόληξη, στις εκδόσεις 1.2 PureTech 130 & 155 ίππων GT Line και GT.

Η φωτιστική ταυτότητα του πίσω μέρους με τις 3 LED «νυχιές» στα φωτιστικά σώματα. Ένα χαρακτηριστικό στοιχείο που διακρίνεται μέρα και νύχτα και απαντάται πλέον στο πίσω μέρος όλων των εκδόσεων και στα φωτιστικά σώματα των high-end εκδόσεων της μάρκας. Τα πίσω φωτιστικά σώματα χρησιμοποιούν τεχνολογία LED σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.

Το μοντέλο προσφέρεται και ξεχωριστά εξωτερικά χρώματα, όπως:

  • Κόκκινο Elixir, με έγχρωμη επίστρωση,
  • Μπλε Vertigo, με τρείς επιστρώσεις,
  • Πορτοκαλί Fusion, ένα νέο μεταλλικό χρώμα αποκλειστικά για το νέο 2008.

Εσωτερικά, ξεχωρίζουν τα χρώματα και τα ποιοτικά υλικά που συνδυάζονται με τον καλύτερο τρόπο, επιτυγχάνοντας άριστη συναρμογή.

Οι πόρτες διαθέτουν διακόσμηση σε Πορτοκαλί Intense στην έκδοση Active ή Μπλε Urbanoid στην έκδοση Allure, η οποία αποπνέει τεχνολογία και αέρα φρεσκάδας, χάρη στις μοντέρνες ταπετσαρίες των καθισμάτων σε ανοιχτό μπλε. Επίσης, ο δυναμισμός των εκδόσεων GT Line αναδεικνύεται μέσα από τις σκουρόχρωμες επενδύσεις στον ουρανό και από την διακοσμητική ραφή στο ταμπλό σε Πράσινο Adamite, ενώ η πολυτέλεια και το εκλεπτυσμένο στυλ  εξασφαλίζεται χάρη στις επενδύσεις από Alcantara με εμφανείς ραφές.

Τέλος, το εσωτερικό περιβάλλον GT Line & GT γίνεται εντυπωσιακό χάρη στον ατμοσφαιρικό φωτισμό RGB 8 χρωμάτων στο ταμπλό και τις εμπρός πόρτες.

Άνεση – Ασφάλεια – Τεχνολογία

Η ευρυχωρία στα πίσω καθίσματα (ρεκόρ για την νέα πλατφόρμα CMP) χαρίζει στο νέο 2008 τον χαρακτηρισμό του εξαιρετικά ευέλικτου SUV. Το συνολικό μήκος των 4.30 μ. και το μεταξόνιο των 2.60μ. εξασφαλίζουν επίσης άνετο χώρο αποσκευών με συνολική χωρητικότητα που φτάνει τα 434 λίτρα ανεξαρτήτως κινητήρα, ακόμα και στην 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση. Η ευκολία διαμόρφωσης του εσωτερικού διασφαλίζεται από το δάπεδο του χώρου αποσκευών που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και δημιουργεί έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης, μόλις αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Η πληθώρα νέων αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό δίνει τη δυνατότητα στον επιβάτη να μεταφέρει χωρίς πρόβλημα όλα τα προσωπικά του αντικείμενα. Πέρα από τις θήκες στις πόρτες και το ντουλαπάκι του συνοδηγού, στο εσωτερικό υπάρχει χώρος κάτω από κεντρικό υποβραχιόνιο αλλά και μπροστά από το μοχλό των ταχυτήτων. Επιπλέον, υπάρχει και ένας ακόμα διακριτικός χώρος στη βάση της κεντρικής κονσόλας, όπου μπορεί κανείς να τοποθετήσει και να φορτίσει επαγωγικά το smartphone του.

Χάρη στη μεγάλη ανοιγόμενη οροφή, οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα εξαιρετικά φωτεινό εσωτερικό και μία πρόσθετη αίσθηση ευρυχωρίας.

Ακόμα πιο εξελιγμένο τεχνολογικά, το νέο i-Cockpit 3D διατηρεί τα ίδια βασικά χαρακτηριστικά και προσφέρει μοναδικό επίπεδο εργονομίας, προκαλώντας τις αισθήσεις. Ο υπερυψωμένος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10’’ 3D, η κεντρική οθόνη αφής 7’’ & 10’’ με εύκολη πρόσβαση στο χειρισμό της και το τιμόνι μικρής διαμέτρου με ενσωματωμένα χειριστήρια, είναι τα βασικά εργαλεία που κάνουν την ζωή του οδηγού εύκολη και ευχάριστη.

Πλέον, όλες οι πληροφορίες εμφανίζονται ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10’’ 3D, στον βασικό εξοπλισμό από την έκδοση Allure, παρουσιάζει όλες τις ενδείξεις με τη μορφή ολογράμματος. Οι πληροφορίες εμφανίζονται πιο κοντά ή πιο μακριά από τα μάτια του οδηγού, ανάλογα με τη σημαντικότητα και τον επείγοντα χαρακτήρα τους, μειώνοντας έτσι κατά μισό περίπου δευτερόλεπτο το χρόνο αντίδρασής του. Το νέο i-Cockpit 3D που παρουσιάστηκε στο νέο 208, αποτελεί μία πραγματική καινοτομία. Βελτιώνει με πολλούς τρόπους οδήγηση, καθώς αποτελεσματικότητα, ευκολία ανάγνωσης πληροφοριών και ασφάλεια, βρίσκονται πάντα σε πρώτη προτεραιότητα.

Ανάλογα με την έκδοση, η οθόνη αφής μπορεί να έχει διαγώνιο μέχρι και 10 ίντσες και ελέγχεται από διακόπτες αφής πίσω από τους διακόπτες αεροπορικού τύπου. Η ακρίβεια στη συναρμολόγηση και η αξιοπιστία κάνουν επίσης αισθητή την παρουσία τους, καθώς, εκτός από την εμφάνιση, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αίσθηση της αφής, γεγονός που πιστοποιείται και από τη χρήση μαλακών επενδύσεων στο ταμπλό και εκλεπτυσμένων υλικών σε διάφορα σημεία του εσωτερικού, όπως το Alcantara ή το δέρμα Nappa. Τα πάνελ των θυρών και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες του ταμπλό έχουν εμφάνιση «ανθρακονήματος», ενώ ο έλεγχος του κιβωτίου EAT8 (αυτόματο 8 σχέσεων), είναι αποκλειστικά ηλεκτρικός («shift and park by wire»), εξασφαλίζοντας έτσι σχεδόν διαισθητική λειτουργία. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται και μέσω των paddles στο τιμόνι, ώστε ο οδηγός να έχει πάντα τον έλεγχο.

Δικτυωμένο και τεχνολογικά προηγμένο

Μοναδικό για την κατηγορία είναι το επίπεδο εξοπλισμού και ο αριθμός των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που προέρχονται από μοντέλα ανώτερων κατηγοριών και ενσωματώνουν την προηγμένη τεχνογνωσία της μάρκας. Στην εντυπωσιακή παλέτα του τεχνολογικού εξοπλισμού συμπεριλαμβάνονται :

– Drive Assist Plus, σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης (Επιπέδου 2) που συνδυάζει:

• Adaptive Cruise Control & λειτουργία Stop & Go

• Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας Lane Positioning Assist που δίνει τη δυνατότητα επιλογής της τοποθέτησης του αυτοκινήτου (Lane Positioning) στη λωρίδα κυκλοφορίας (διαθέσιμο αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων).

  • Auto Park Assist, το οποίο αναλαμβάνει τον αυτόματο χειρισμό των κινήσεων του τιμονιού κατά την είσοδο ή έξοδο από μία θέση στάθμευσης, επιτυγχάνοντας το παρκάρισμα ακόμα και σε θέσεις που η απόσταση από τα σταθμευμένα αυτοκίνητα εμπρός και πίσω, είναι μόλις 60 εκατοστά,
  • Τελευταίας γενιάς αυτόματο σύστημα πέδησης εκτάκτου ανάγκης με camera & radar, με λειτουργία αναγνώρισης πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα και σε ταχύτητες από 5 έως και 140 χλμ/ώρα,
  • Προειδοποίηση οδηγού για επικείμενο κίνδυνο (σύσταση για φρενάρισμα εάν αυτό κριθεί απαραίτητο)
  • Ενεργό σύστημα προειδοποίησης & διόρθωσης σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από την λωρίδα κυκλοφορίας, με αναγνώριση της άκρης του δρόμου, ακόμα και χωρίς διαγράμμιση
  • Αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας φώτων για καλύτερη εστίαση της προσοχής στο δρόμο
  • Εκτεταμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (μονόδρομος, stop, κ.α.) με σύσταση τήρησης ορίων ταχύτητας
  • Ενεργό σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας
  • Ηλεκτρικό χειρόφρενο με αυτόματη λειτουργία.

Έχοντας αναλάβει το ρόλο του συνοδηγού της καθημερινότητάς μας, τα smartphones βρίσκουν την θέση τους και στο νέο 2008. Όλες οι πληροφορίες μεταφέρονται από το smartphone στην κεντρική οθόνη χάρη στη λειτουργία Mirror Screen που περιλαμβάνει και τα πρωτόκολλα σύνδεσης Apple CarPlay, Android Auto και MirrorLink.

Εκτός από τη θέση επαγωγικής φόρτισης του κινητού, στο μοντέλο περιλαμβάνονται και 4 θύρες USB ανάλογα με την έκδοση : μία Type A Data & μία Type C Charging εμπρός + 2 θύρες Type A Charging πίσω.

Κάθε διαδρομή γίνεται ευκολότερη με το σύστημα πλοήγησης 3D (βασικός εξοπλισμός από την έκδοση Allure). Αλλά και οι πλέον απαιτητικοί λάτρεις της μουσικής, δεν θα μείνουν παραπονεμένοι. Εξελιγμένο σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία συστημάτων ήχου highfidelity Focal, το ηχοσύστημα του νέου 2008 είναι το αποτέλεσμα έρευνας 3 ετών. Το σύστημα περιλαμβάνει 10 ηχεία και χρησιμοποιεί τεχνολογία που συνήθως απαντάται σε κορυφαία οικιακά ηχοσυστήματα της Focal. Τα 10 ηχεία είναι τα εξής: 4 αλουμινένια tweeters αντεστραμμένου θόλου, 4 woofers polyglass 165mm, 1 κεντρικό ηχείο polyglass και ένα “Power-Flower™” subwoofer 3πλής περιέλιξης. Τα παραπάνω συνδυάζονται με 12κάναλο ενισχυτή συνολικής ισχύος 515 W και εξασφαλίζουν στιγμές ακουστικής απόλαυσης.

Κινητήρες

Βασισμένο στη πλατφόρμα τελευταίας γενιάς CMP (Common Modular Platform), το νέο 2008 είναι ένα όχημα που δίνει την δυνατότητα πολλαπλών επιλογών σε ότι αφορά την κίνησή του. Προσφέρει την ελευθερία επιλογής του τύπου του κινητήρα ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε χρήστη : 100% ηλεκτρικό, βενζίνης ή diesel, ενώ για οδήγηση «a la carte», το

αυτοκίνητο ανάλογα με την έκδοση, διαθέτει και επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης : «Eco», «Normal» και «Sport».

Για τις αποδράσεις εκτός πόλης, υπάρχει και το προαιρετικό Advanced Grip Control που συνδυάζεται με το σύστημα υποβοήθησης κίνησης σε κατηφόρα (Hill Assist descent control) και βοηθά τον οδηγό στον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε συνθήκες κατάβασης απότομων κλίσεων.

Η οικονομία αποτέλεσε τον ακρογωνιαίο λίθο στην εξέλιξη του συγκεκριμένου μοντέλου, καθώς όλοι οι κινητήρες διαθέτουν ελεγχόμενη εισαγωγή αέρα, τροχούς που κατευθύνουν τη ροή του αέρα, βελτιώνοντας έτσι τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Η γκάμα διατίθεται σε 4 εκδόσεις : Active, Allure, GT Line και GT, όλες διαθέσιμες με κινητήρα 100% ηλεκτρικό, βενζίνης ή diesel. Οι κορυφαίες εκδόσεις GT Line και GT διακρίνονται χάρη στα ειδικά στιλιστικά τους γνωρίσματα, που είναι:

  • Full LED φωτιστικά σώματα με τη χαρακτηριστική υπογραφή των 3 «νυχιών»
  • Αλουμινένιες ζάντες 18”
  • Ειδικά επεξεργασμένη εσωτερική διακόσμηση : μαύρη επένδυση στον ουρανό, έγχρωμες εμφανείς ραφές Adamite, ειδικός ατμοσφαιρικός φωτισμός RGB 8 χρωμάτων, σπορ καθίσματα και πεντάλ αλουμινίου.

Peugeot SUV e-2008

Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της Peugeot, που δίνει στον οδηγό την δυνατότητα να απολαμβάνει υψηλού επιπέδου κίνηση χωρίς ίχνος κραδασμών και θορύβου. Η απόλαυση συμπληρώνεται και από το αίσθημα της ελευθερίας κίνησης στο κέντρο της πόλης ακόμα και σε περιοχές απαγόρευσης της κυκλοφορίας των συμβατικών οχημάτων.

Ο κινητήρας με την ισχύ των 136 ίππων και την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260Nm, εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση μοναδική ευκολία οδήγησης. Η μεγάλη ισχύς των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 310 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τη ροή και την κατανάλωση ενέργειας, απεικονίζονται στην κεντρική οθόνη και στην οθόνη του i-Cockpit 3D, με τρόπο άμεσα κατανοητό από τον οδηγό. Στην λειτουργία του συστήματος περιλαμβάνονται και δύο επιλογές ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, οι οποίες είναι άμεσα προσβάσιμες από τον μοχλό ταχυτήτων και λειτουργούν ως εξής:

  • Επιλογή Drive (“D”), η ανάκτηση είναι συμβατική, για οδήγηση παρόμοια με ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης ή diesel
  • Επιλογή Brake (“B”), η ανάκτηση ενεργείας επιτυγχάνεται και κατά την επιβράδυνση, αμέσως μόλις ο οδηγός αφήσει το γκάζι.

Οι μπαταρίες βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα, διασφαλίζοντας ότι η επιλογή της ηλεκτρικής έκδοσης δεν θα επηρεάσει καθόλου τις επιδόσεις του νέου 2008. Επιπλέον, η διάταξη αυτή εξασφαλίζει ότι οι διαστάσεις του χώρου των επιβατών και του πορτμπαγκάζ παραμένουν ακριβώς ίδιες με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσεως.

Ένα θεμελιώδες μέγεθος που ανέκαθεν χαρακτήριζε τα μοντέλα της Peugeot, είναι και η δυναμική τους συμπεριφορά. Στο νέο SUV e-2008, έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο χαρακτηριστικό αυτό καθώς η οδική του συμπεριφορά δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα μοντέλα diesel. Οι άξονες μετάδοσης έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα και η κατανομή του βάρους είναι ιδανική.

Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τηn διαθέσιμη ισχύ του δικτύου και είναι:

  • 15 ώρες 30’ για πλήρη φόρτιση μέσω παροχής τύπου Green Up,
  • 7 ώρες 20’ για πλήρη φόρτιση μέσω WallBox (μονοφασικό ισχύος 7.4 kW)
  • 30’ για φόρτιση στο 80% της μπαταρίας μέσω δημόσιων σημείων φόρτισης ισχύος 100 kW. Η θερμική χωρητικότητα της μπαταρίας επιτρέπει τη χρήση αυτού του τύπου των φορτιστών.

Μέσω της οθόνης πλοήγησης του αυτοκινήτου, ή μέσω της εφαρμογής MyPeugeot του smartphone, είναι δυνατός και ο προγραμματισμός συγκεκριμένης ώρας φόρτισης. Με αυτήν την λειτουργία μπορεί κανείς να ξεκινήσει ή να σταματήσει από απόσταση τη διαδικασία φόρτισης. Για την εξασφάλιση των ιδανικών συνθηκών στην καμπίνα του αυτοκινήτου, έχει εξελιχθεί και ο παρακάτω εξοπλισμός :

  • ειδική θερμαντική αντίσταση ισχύος 5kW που παρέχεται από την μπαταρία κίνησης και εξασφαλίζει την θέρμανση του χώρου των επιβατών,
  • αντλία θερμότητας και αυτόματη ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίνας που εξασφαλίζει συνθήκες παρόμοιες με εκείνες ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Το σύστημα είναι προσαρμοσμένο για βελτιστοποιημένη κατανάλωση ενέργειας,
  • θερμαινόμενα καθίσματα (ανάλογα με την έκδοση),
  • προγραμματισμός της θερμοκρασίας της καμπίνας μέσω της οθόνης αφής ή εξ’ αποστάσεως, μέσω της εφαρμογής MyPeugeot® του smartphone, που θερμαίνει ή ψύχει την καμπίνα πριν από κάθε διαδρομή.

Το νέο SUV e-2008 δεν διαφέρει γενικά στην εμφάνιση από τις υπόλοιπες εκδόσεις, αλλά διαθέτει αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες που υπογραμμίζουν τον ηλεκτρικό του χαρακτήρα, όπως:

  • Ιριδίζον σήμα λιονταριού στη μάσκα, με απόχρωση που εναλλάσσεται από πράσινο σε μπλε ανάλογα με την οπτική γωνία,
  • Ειδικό μονόγραμμα «e» στα εμπρός φτερά και στο πορτμπαγκάζ,
  • Εμπρός μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος,
  • Αποκλειστική επένδυση καθισμάτων σε Alcantara «Greval Grey» στην έκδοση e-2008 GT και τέλος,
  • Ειδική διαμόρφωση του 3D ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης αφής.

Οικονομία – Ρύποι

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσεως πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές Euro 6 και ενσωματώνουν τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις της μάρκας, ενώ διαθέτουν όλοι σύστημα Stop & Start, φίλτρο μικροσωματιδίων και πολύ χαμηλές εκπομπές CO2.

Για ακόμα περισσότερη ευκολία και άνεση στην οδήγηση, ορισμένοι από τους κινητήρες συνδυάζονται και με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων EAT8.

Οι κινητήρες βενζίνης βασίζονται στον 3κύλινδρο κινητήρα PureTech 1.2 λίτρων:

  • 1.2 PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 105 γρ/χλμ),
  • 1.2 PureTech 130 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 103 γρ/χλμ) ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2 : 109 γρ/χλμ),
  • 1.2 PureTech 155 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8, μόνο στην έκδοση GT (CO2 : 113 γρ/χλμ).

Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις Diesel, υπάρχει ο 4κύλινδρος κινητήρας BlueHDi 1.5 λίτρων:

  • 1.5 BlueHDi 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 96 γρ/χλμ),
  • 1.5 BlueHDi 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2 : 100 γρ/χλμ).

Τέλος, οι τιμές για τους κινητήρες βενζίνης, ξεκινούν από τα 19.900 ευρώ (1.2 PureTech 100 S&S Active) και φθάνουν τα 36.400 ευρώ (1.2 PureTech 155 S&S, EAT8), ενώ για τους πετρελαιοκινητήρες, η έκδοση  1.5 BlueHDi 100 S&S Active κοστίζει 21.400 ευρώ και το ίδιο σε εξοπλισμό Allure φθάνει τα 25.400 ευρώ.

Νίκος Τσάδαρης