Η BMW ποντάρει δυνατά στην ηλεκτροκίνηση

Αγοράζει κυψέλες μπαταριών αξίας άνω των 10 δισ. ευρώ


AUTO
13:35
29/11/2019
Η BMW ποντάρει δυνατά στην ηλεκτροκίνηση
1
loading

Το BMW Group κάνει αποφασιστικά βήματα στο χώρο της ηλεκτροκίνησης και ενδυναμώνει τις υπάρχουσες επιχειρηματικές σχέσεις του με κατασκευαστές κυψελών μπαταριών όπως η CATL (Contemporary Amperex Technology Co. Limited) και η Samsung SDI.

Η αρχική παραγγελία της CALT ύψους 4 δισ. ευρώ που ανακοινώθηκε στα μέσα του 2018 αυξάνεται τώρα στα 7,3 δισ. ευρώ περίπου (διάρκεια σύμβασης από 2020 έως 2031), με 4,5 δισ. ευρώ για το Group και 2,8 δισ. ευρώ για το κινεζικό εργοστάσιο παραγωγής της κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA) στο Shenyang.

Το BMW Group έχει επίσης υπογράψει μακροπρόθεσμη σύμβαση προμήθειας μπαταριών για την 5η γενιά ηλεκτρικών συστημάτων της με τον έτερο προμηθευτή, Samsung SDI. Η σύμβαση, αξίας 2,9 δισ. ευρώ έχει ισχύ από το 2021 έως το 2031. Επίσης, θα προμηθεύεται το κοβάλτιο που χρειάζεται ως βασική πρώτη ύλη για την παραγωγή κυψελών απευθείας από ορυχεία της Αυστραλίας και του Μαρόκου και θα το διαθέτει στην CATL και την Samsung SDI. Το ίδιο ισχύει και για το λίθιο, το οποίο επίσης θα προμηθεύεται απευθείας από ορυχεία, συμπεριλαμβανομένης και της Αυστραλίας.

Ως αποτέλεσμα, παρέχεται πλήρης διαφάνεια ως προς την προέλευση πρώτων υλών. Η συμμόρφωση με περιβαλλοντικά πρότυπα και ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα έχουν προτεραιότητα και γι αυτό η 5η γενιά συστημάτων ηλεκτροκίνησης του Group από το 2021 και μετά θα κατασκευάζεται αποκλειστικά χωρίς χρήση σπάνιων γαιών.

Νίκος Τσάδαρης

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar Giorgis

    Ώρα για λίγες αριθμητικές πράξεις. Σε βάθος 12 χρόνων θεωρώ πολύ μικρό το ποσό αυτό για αγορά μπαταριών. Αναλογεί περίπου σε 850 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο κατά μέσο όρο. Αν πάρουμε μια τιμή στοιχείων μπαταρίας 100 ευρώ ανά κιλοβατώρα, φτάνουν για 85.000 οχήματα των 100 KWh που θεωρώ ότι θα είναι ο μέσος όρος χωρητικότητας μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων των επόμενων 12 χρόνων. Να δεχτώ ότι θα πετύχει ακόμη καλύτερη τιμή κιλοβατώρας? Και τα διπλάσια να καταφέρει να παράγει, είναι πολύ μικρό νούμερο σαν μέσος όρος της επόμενης δωδεκαετίας. Η μικρή Tesla παράγει σήμερα με ετησιοποιημένο ρυθμό περίπου 400.000 οχήματα τον χρόνο (97.000 το γ' τρίμηνο του 2019). Και κάθε χρόνο αυξάνει τα μεγέθη της πάνω από 50%.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει