Από τις 135.000 ευρώ ξεκινάει η πρώτη ηλεκτρική Porsche

Η κούκλα που μάγεψε τους πάντες


AUTO
7:32
16/09/2019
Από τις 135.000 ευρώ ξεκινάει η πρώτη ηλεκτρική Porsche
3
loading

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche δεν ήταν μυστικό, καθώς η φίρμα από τη Στουτγκάρδη έπαιζε για καιρό με την Taycan, εδώ και τουλάχιστον 4 χρόνια.

Και τώρα είναι η ώρα της. Η ηλεκτρική κούκλα παρουσιάστηκε επισήμως στο στρατηγείο της Porsche και όταν κυκλοφορήσει, θα μπορείς να την αποκτήσεις με τιμές που θα ξεκινούν από τις 135.000 ευρώ.

Μιλάμε όμως για ένα ηλεκτρικό sports car που κοιτά άνετα στα μάτια τα γρηγορότερα αυτοκίνητα του κόσμου χωρίς να θυσιάζει την ευκολία και την πρακτικότητα και χωρίς να μολύνει το περιβάλλον.

Όπως είπαν μάλιστα όσοι ήταν εκεί, έχει το είδος της αυτοκινητικής μαγείας που στερούνται άλλα πανάκριβα ηλεκτρικά, όπως τα Audi E-Tron, Mercedes-Benz EQC και Jaguar I-Pace.

Αφήνοντας την Tesla κατά μέρος, καθώς δεν φτάνει τις επιδόσεις των γρηγορότερων Tesla, είναι σίγουρα γρηγορότερη από κάθε άλλο ηλεκτρικό εκεί έξω. Και από τα περισσότερα υβριδικά που κυκλοφορούν με εξαψήφιο νούμερο.

Η Porsche δεν θέλει βέβαια να επικεντρωθούμε σε αυτά τα 2,8 δευτερόλεπτα της επιτάχυνσης ως τα 100 χλμ/ώρα της Taycan Turbo S (και τα 3,2 δευτερόλεπτα της απλής Turbo), αλλά στο γεγονός ότι τα πιάνει χωρίς να ζορίζεται καθόλου. Με μηδενικές εκπομπές καυσαερίου και 761 άλογα στη διπλή ηλεκτρική της καρδιά, πώς να μη συναρπάζει ως το supercar της νέας εποχής;

Εξωτερικά δεν έχει τίποτα που να τη διακρίνει από τα βενζινοκίνητα, παραμένοντας κούκλα στις καμπύλες της και τις χαρακτηριστικά Porsche λεπτομέρειες. Εσωτερικά, ξεχώρισε το σύστημα πληροφοριών/ψυχαγωγίας, γέννημα της ίδιας της Porsche και όχι κάποιου τεχνολογικού κολοσσού.

Όλα ελέγχονται ακόμα και με φωνητικές οδηγίες στην τετράπορτη και τετραθέσια καλλονή του νέου κόσμου. Με 412 χιλιόμετρα αυτονομία και τελική 260 χλμ/ώρα, δεν φοβάται κανένα βενζινοκίνητο εκεί έξω.

Το γεγονός ότι έχει δύο πορτμπαγκάζ προφανώς και δεν αφορά κανέναν σε αυτό το στάδιο! Η Porsche υποσχέθηκε να φτιάξει το καλύτερο ηλεκτρικό εκεί έξω και δεν τα πήγε καθόλου άσχημα…

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Ελίτ.

    Μόνο Porsche!!!

  2. avatar Giorgis

    H Taycan μπορεί να έχει πιο αργούς χρόνους στα 0-100, ίσως και σε τελική, αλλά έκανε ρεκόρ γύρου στο Nürburgring για 4πορτο ηλεκτρικό. H Tesla έχει κατεβάσει 1-2 model S τελευταίας γενιάς κι ένα πρωτότυπο με 3 κινητήρες που το ονομάζει "Plaid", πειραγμένο ελαφρώς και σε άλλα σημεία (φρένα, εισαγωγή αέρα, αεροτομή πίσω κλπ), με σκοπό να πάρει πάλι τα ηνία σε αυτή την κατηγορία. Έτσι κι αλλιώς κανείς δεν μπορεί να προβάλλει το επιχείρημα ότι δεν είναι όχημα παραγωγής αφού ούτε και το Taycan ήταν καθώς ο γύρος έγινε πριν ξεκινήσει η παραγωγή του και κανείς δεν ξέρει τι άλλα πειράγματα μπορεί να είχε. Επίσης, η Tesla, σύμφωνα με δηλώσεις της, θεωρείται βέβαιο ότι θα βγάλει στην παραγωγή το συγκεκριμένο πρωτότυπο.Τέλος, σε τέτοιες μάχες κανείς δεν ξέρει αν μετά το ρεκόρ τα αυτοκίνητα ήταν για πέταμα έχοντας λιώσει μπαταρίες, μοτέρ και τα ηλεκτρονικά, θυσιάζοντας τα πάντα για ένα ρεκόρ κι αφού προηγουμένως το τεχνικό team είχε αφαιρέσει όλους τους κόφτες, πράγμα που δεν θα γινόταν σε αυτοκίνητο παραγωγής. Από βιντεάκια που διέρρευσαν πάντως, φαίνεται ότι η Taycan είναι λίγο ταχύτερη από το υπάρχον model S. Όπως και να 'χει η μάχη φαίνεται ότι άναψε στα ηλεκτρικά κι αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για την εξέλιξή τους αλλά και για το κέντρισμα του ενδιαφέροντος του κόσμου. Εξάλλου στο τέλος μπορούν να μοιραστούν τις δάφνες αφού το S που έχει κατεβάσει η Tesla στο ρινγκ, εκτός από 4πορτο είναι και 7θέσιο, ανοίγοντας νέα κατηγορία για ρεκόρ αν δεν τα καταφέρει στην πρώτη.

  3. avatar Τόνο Μάσας.

    Ωραίο αυτοκίνητο με φοβερές επιδόσεις. Αλλά έτσι και το οδηγούσε πραγματικά γυναίκα όπως φαίνεται στο βίντεο θα το είχε ρίξει στη θάλασσα να γελούν τα ψάρια.
    (Κορίτσια μη κόψετε το σχόλιο πλάκα κάνω.)

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει