Με την κατάκτηση της πρώτης θέσης για το 2018, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην έρευνα του «μυστικού» επισκέπτη, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της.

Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη επίδοση, ξεπερνά κατά πολύ τους στόχους της Nissan Europe, σε σημείο που τα στελέχη της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, να αναρωτιούνται για  το «μυστικό» αυτής της επιτυχίας.

Για την ιστορική εταιρία, αυτή η διάκριση είναι το φυσικό  αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το «χτίσιμο» μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα του «μυστικού» επισκέπτη (γνωστή και ως Mystery Shopping), θεωρείται παγκοσμίως από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών μιας επιχείρησης.

O όμιλος Θεοχαράκη έχει μεγάλη ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και  μετράει  σχεδόν 95 χρόνια ζωής. Η Nissan ήταν και είναι η «ναυαρχίδα» του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan.

Από τότε,  η Νικ. Ι. Θεοχαράκης  έχει συνδέσει το όνομά της  τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, «χτίζοντας» διαρκώς την σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του.

Νίκος Τσάδαρης