Η Seat στα πλαίσια του φετινού Mobile World Congress, πραγματοποιεί ένα άλμα στη στρατηγική του αστικού micromobility με την παρουσίαση του Minimó, ενός concept car που αναπτύχθηκε ως πλατφόρμα κινητικότητας, παρουσιάζοντας το όραμα της εταιρείας για την κινητικότητα του αύριο.

Για το επαναστατικό όχημα ο πρόεδρος της μάρκας Luca de Meo είπε ότι: «το Minimó έχει σχεδιαστεί ειδικά για να προσαρμοστεί στις πλατφόρμες κινητικότητας που θα διαμορφώσουν το μέλλον της αστικής οδήγησης, όπου η κυκλοφορία θα περιοριστεί και μόνο λίγα οχήματα θα είναι σε θέση να προσφέρουν λύσεις. Αυτή είναι η λύση που οι εταιρείες carsharing περιμένουν, ένα μοντέλο που θα είναι το κλειδί για τη βελτίωση της κερδοφορίας τους. Η ιδέα που παρουσιάζουμε σήμερα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πόλεων και των παρόχων υπηρεσιών carsharing».

Το Minimó έχει κατασκευαστεί με τρόπο ώστε να συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την ασφάλεια και την άνεση ενός αυτοκινήτου με την ευελιξία και την ευκολία στάθμευσης μίας μοτοσικλέτας. Αυτό το 100% ηλεκτρικό όχημα, που ενσωματώνει ένα σύστημα εναλλαγής μπαταριών, επιτρέποντας τη πλήρη φόρτιση του σε λίγα μόνο λεπτά προσφέροντας 100 χιλιόμετρα αυτονομία. Αυτό το καινοτόμο σύστημα σημαίνει ότι το λειτουργικό κόστος του carsharing μειώνεται ουσιαστικά κατά 50%.

Με 2,5μ. μήκος και 1,2μ. πλάτος, το Minimó καταλαμβάνει χώρο 3,1 τετραγωνικών μέτρων έναντι των 7,2 τετραγωνικών μέτρων ενός κανονικού αυτοκινήτου, μειώνοντας σημαντικά το αστικό οικολογικό αποτύπωμα του.

Το Minimó είναι επίσης ένα υπερ-συνδεδεμένο όχημα με ενσωματωμένη τεχνολογία 5G που παρέχει μια άνετη και ομαλή εμπειρία ψηφιακής χρήσης βασισμένη στο Digital Access key και το ασύρματο Android Autο στην οθόνη του οχήματος, χωρίς οι χρήστες να χρειάζεται να συνδέσουν το smartphone τους σε οποιοδήποτε καλώδιο ή πρίζα. Μεταξύ άλλων λειτουργιών, το αυτοκίνητο αναγνωρίζει αν ο οδηγός είναι ηλικίας 16 ή 18 ετών για να προσαρμόσει ανάλογα τη ταχύτητά σε 45 ή 90 km/h. Επιπλέον, με το Google Assistant του Android Auto, οι χρήστες μπορούν να κρατούν τα μάτια στο δρόμο και τα χέρια στο τιμόνι ενώ χρησιμοποιούν τη φωνή τους για να παραμένουν συνδεδεμένοι, να λαμβάνουν εύκολα απαντήσεις, να διαχειρίζονται θέματα και να ελέγχουν τα μέσα ενημέρωσης.

Νίκος Τσάδαρης