Επιδότηση μέχρι και 1.450 ευρώ με την αγορά αυτοκινήτου διπλού καυσίμου

Τσέκαρε ποιο αυτοκίνητο σου ταιριάζει και πάρε την επιδότησή σου


AUTO
17:25
14/11/2018
Επιδότηση μέχρι και 1.450 ευρώ με την αγορά αυτοκινήτου διπλού καυσίμου
4
loading

Θέλεις ένα καλύτερο, οικονομικότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον αυτοκίνητο;

Τώρα έχεις και βοήθεια, καθώς η ΔΕΠΑ έχει προγραμματίσει επιδοτήσεις που αφορούν στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου Ι.Χ. διπλού καυσίμου φυσικού αερίου – βενζίνης μέχρι και 1450 ευρώ.

Το πρόγραμμα επιδότησης ξεκίνησε στις 9 Νοεμβρίου 2018 και αφορά σε παραγγελίες αυτοκινήτων που γίνονται από την ημερομηνία αυτή και μετά, ενώ διαρκεί μέχρι εξαντλήσεως του σχετικού προϋπολογισμού ή μέχρι 31 Ιανουαρίου 2019. Η υποβολή αίτησης γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας fisikon.gr και πρέπει να περιλαμβάνει τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ένταξη στο πρόγραμμα.

Το πρόγραμμα επιδοτεί όλα τα μοντέλα καινούργιων αυτοκινήτων που καταναλώνουν καύσιμο CNG. Το ποσό επιδότησης επιστρέφεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος μετά την ολοκλήρωση της αγοράς.

Θα σας επιστραφούν 800 ευρώ για τα αυτοκίνητα Fiat Panda, VW Up και Skoda CityGo, 1150 ευρώ για τα Seat Ibiza, Seat Arona και VW Polo, ενώ 1450 ευρώ θα σας επιστραφούν για τα αυτοκίνητα Fiat Cubo, Seat Leon, Skoda Octavia και VW Golf.

Στην επιδότηση μπορεί να συμπεριληφθούν νέα μοντέλα που δεν αναφέρονται, αλλά θα είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά εντός του 2019.

Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη και ολοκληρώνεται σε δύο απλά βήματα.

Ο στρατηγικός ρόλος της αεριοκίνησης

Τα υπάρχοντα κοιτάσματα φυσικού αερίου σήμερα αρκούν για πολλές δεκαετίες και το μέγεθός τους ξεπερνά κατά πολύ εκείνο των διαθέσιμων κοιτασμάτων του αργού πετρελαίου.

Επίσης, τα οχήματα φυσικού αερίου έχουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές μικροσωματιδίων, μηδενικά οξείδια του θείου (SΟx), ελάχιστους κυκλικούς υδρογονάνθρακες, πολύ λιγότερα αζωτοξείδια (ΝΟx) και λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα (CO₂).

Οι κινητήρες που λειτουργούν με φυσικό αέριο παράγουν 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από αυτούς της βενζίνης και 35% λιγότερο από αυτούς του πετρελαίου.

Τι γίνεται σε άλλες χώρες

Η Ιταλία διαθέτει τουλάχιστον 1046 σταθμούς ανεφοδιασμού, για να καλύψει τη μεγάλη ζήτηση. Η Γαλλία επεκτείνει τις υποδομές της, καθώς με βάση τις στατιστικές και τις τάσεις που παρατηρούνται στην εσωτερική αγορά, μέχρι το 2020 θα πρέπει να έχει ανοίξει άλλα 250 πρατήρια CNG και LNG.

Στη Γερμανία, όπου έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στις υποδομές, λειτουργούν περισσότερα από 1000 πρατήρια CNG, ενώ η γειτονική Βουλγαρία διαθέτει περισσότερα από 60.

Πού θα βάζεις φυσικό αέριο

Οι σταθμοί εφοδιασμού με φυσικό αέριο κίνησης Fisikon (CNG) σήμερα είναι έντεκα. Έξι από αυτούς λειτουργούν στην Αθήνα, δύο στη Θεσσαλονίκη και από ένας σε Λάρισα, Βόλο και Λαμία.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της ΔΕΠΑ, σύντομα θα λειτουργήσουν άλλα έξι πρατήρια σε Ηλιούπολη, Ασπρόπυργο, Ιωάννινα, ΣΕΑ Ψαθόπυργου (Αίγιο), Θεσσαλονίκη (3ο πρατήριο) και Χαλκίδα. Σε αυτά πρόκειται να προστεθούν σε διάστημα δύο ετών οκτώ ακόμη «Fisikon», ανεβάζοντας τον αριθμό συνολικά σε 25.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

4
σχόλια
  1. avatar pgdimas59

    Μπορεις να μετατρεψεις και αυτο που εχεις να καιει φυσικο αεριο ... αν δημιουργηθουν αρκετα πρατηρια

  2. avatar Κύριε Giorgis…

    Τα λεφτά αυτά δεν είναι λεφτά φορολογουμένων πολιτών αλλά κεφάλαια της εταιρίας που προορίζονται για διαφήμιση του προϊόντος. Το προϊόν είναι το φυσικό αέριο, ναι μεν ορυκτό καύσιμο αλλά δεν έχει καμία σχέση με το πετρέλαιο και τα παράγωγα του. Το φυσικό αέριο ως καυσαέριο κάνει ελάχιστη ζημιά στο περιβάλλον σε σχέση με το ντίζελ και τα παράγωγα του. Μαζί με τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελεί την λύση για ένα καλύτερο μέλλον. Τώρα όσο για τις μάρκες των αυτοκινήτων που επιδοτούνται, δυστυχώς αυτές είναι. Αυτές οι εταιρίες φέρνουν τα οχήματα τους στην Ελλάδα. Βάλτε και την Μερσεντές μέσαστην μικρή αυτή λίστα αλλά τίποτα παραπάνω. Νομίζω η οπελ φέρνει ένα μοντέλο της μόνο κατόπιν παραγγελίας. Καμία άλλη εταιρία εταιρία δεν εισάγει στην Ελλάδα οχήματα φυσικού αερίου.

  3. avatar Giorgis

    Ελπίζω μόνο να μην χρησιμοποιούνται με κάποιο τρόπο λεφτά φορολογουμένων για επιδοτήσεις τεχνολογίας που χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα. Επίσης, παρατηρώ ότι τα οχήματα που επιδοτούνται ανήκουν σε 2 ομίλους με τα 8 από τα 10 στον όμιλο που έχει εμπλακεί σε σκάνδαλα παγκόσμιας εμβέλειας. Τι δεν μου πάει καλά άραγε?

    1. avatar Yiannis Pallas

      μηπως εισαι δοκτωρ συνομωσιολογιας αραγε?

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει