Φανταστείτε τη σκηνή: ένα δωμάτιο τίγκα στα πλέον σπάνια και επιθυμητά στολίδια της παγκόσμιας αυτοκίνησης κι ένα τσούρμο ζάμπλουτων να μάχονται λυσσαλέα να τα βάλουν στο χέρι.

Πράγματι, είστε σε μια δημοπρασία κλασικών αυτοκινήτων και η εκρηκτική της ατμόσφαιρα σας κάνει να την αναγνωρίζετε μονομιάς!

Τα συλλεκτικά κομψοτεχνήματα έχουν την τιμητική τους, με την τιμή να προσπαθεί να αγγίξει κι αυτή με τη σειρά της τη… μοναδικότητα.

Ιδού τα 15 «διαμαντάκια» της αυτοκίνησης που κόστισαν κυριολεκτικά μια περιουσία στους συλλέκτες τους…

Νο 15 – Ferrari 625 TRC Spyder (1957)

Τιμή: 6,5 εκατ. δολάρια (Μονακό 2012)

Νο 14 – Alfa Romeo 8C 2300 Monza (1933)

Τιμή: 6,7 εκατ. δολάρια (Καλιφόρνια 2010)

Νο 13 – Ferrari 250 LWB California Spider Competizione (1959)

Τιμή: 7,2 εκατ. Δολάρια (Καλιφόρνια 2010)

Νο 12 – Rolls-Royce 10hp Two-Seater (1904)

Τιμή: 7,25 εκατ. δολάρια (Λονδίνο 2007)

Νο 11 – Mercedes-Benz 38/250 SSK (1929)

Τιμή: 7,4 εκατ. δολάρια (Βρετανία 2004)

Νο 10 – Bugatti Type 57SC Atalante Coupe (1937)

Τιμή: 7,9 εκατ. δολάρια (Pebble Beach)

Νο 9 – Mercedes-Benz 540 K Spezial Roadster (1937)

Τιμή: 8,2 εκατ. δολάρια (Λονδίνο 2007)

Νο 8 – Shelby Daytona Cobra Coupe (1965)

Τιμή: 8,3 εκατ. δολάρια (Καλιφόρνια 2009)

Νο 7 – Ferrari 330 TRI/LM Testarossa (1962)

Τιμή: 9,2 εκατ. δολάρια (Maranello, Ιταλία 2007)

Νο 6 – Mercedes-Benz 540 K Spezial Roadster (1937)

Τιμή: 9,68 εκατ. δολάρια (Καλιφόρνια 2011)

Νο 5 – Bugatti Royale Kellner Coupe (1931)

Τιμή: 9,7 εκατ. δολάρια (Λονδίνο 1987)

Νο 4 – Duesenberg Model J Long-Wheelbase Coupe (1931)

Τιμή: 10,34 εκατ. δολάρια (Καλιφόρνια 2011)

Νο 3 – Ferrari 250 GT SWB California Spyder (1961)

Τιμή: 10,9 εκατ. δολάρια (Maranello, Ιταλία 2008)

Νο 2 – Ferrari Testarossa (1957)

Τιμή: 12,2 εκατ. δολάρια (Maranello, Ιταλία 2009)

Νο 1 – Ferrari Testarossa Prototype (1957)

Τιμή: 16,39 εκατ. δολάρια (Καλιφόρνια 2011)

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.