Παγκόσμια πρώτη για τον «πύραυλο» των 720 ίππων

Το Nissan GT-R50 έτοιμο για το ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood


AUTO
11:52
10/07/2018
Παγκόσμια πρώτη για τον «πύραυλο» των 720 ίππων
10
loading

Το Nissan GT-R50 της Italdesign,  θα πραγματοποιήσει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, στο Chichester της Αγγλίας, στις 12 Ιουλίου.

Το πρωτότυπο GT-R50 που θα παρουσιαστεί στο Goodwood, προϊόν της πρώτης συνεργασίας  μεταξύ της Nissan και της Italdesign,  θα μπορούσε να αποτελέσει το  προσχέδιο για μια εξαιρετικά περιορισμένη σειρά χειροποίητων αυτοκινήτων παραγωγής.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο δημιουργήθηκε με αφορμή την 50η επέτειο τόσο του GT-R για  το 2019, όσο και της Italdesign για το 2018.

Εν αναμονή της πρεμιέρας του στο Goodwood και των επόμενων εμφανίσεών του ανά την Υφήλιο τους ερχόμενους μήνες, μια έκδοση παραγωγής εμπνευσμένη από το πρωτότυπο, μπορεί να δημιουργηθεί.

Στην περίπτωση αυτή, η Italdesign δεν θα κατασκευάσει πάνω από 50 μονάδες, όπου κάθε αυτοκίνητο θα είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του κάθε αγοραστή, με μια τιμή που υπολογίζεται ότι θα ξεκινάει από τις 900.000 ευρώ περίπου.

nissand2

Ξεκινώντας από μπροστά, το GT-R50 της Italdesign διαθέτει ένα ξεχωριστό χρυσό εσωτερικό στοιχείο που εκτείνεται σε όλο σχεδόν το πλάτος του οχήματος. Το καπό είναι εμφανώς διογκωμένο τονίζοντας την ισχύ του αυτοκινήτου, ενώ οι λεπτοί προβολείς LED εκτείνονται από τους θόλους των τροχών, μέχρι το χείλος πάνω από τις εξωτερικές γρίλιες της εισαγωγής του αέρα.

Στην πλευρική όψη, η γραμμή οροφής έχει χαμηλώσει κατά 54 χιλιοστά και διαθέτει χαμηλότερο κεντρικό τμήμα, ενώ τα ελαφρώς ανυψωμένα εξωτερικά τμήματα, δίνουν στο προφίλ της οροφής μια σπορ οπτική.

Το έμβλημα  GT-R, σε συνδυασμό με τις εσοχές ψύξεις «samurai blade» πίσω από τους μπροστινούς τροχούς, προεξέχει περισσότερο, ενώ χαρακτηριστική είναι η χρυσή επένδυση που εκτείνεται από το κάτω μέρος των θυρών έως στη γραμμή των ώμων.

nissand1

Το πίσω μέρος τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου με έναν δυναμικό σχεδιασμό γύρω από τους τροχούς. Η γραμμή του ώμου κλίνει γύρω από τη βάση του πίσω παραθύρου και κατευθύνεται προς το κέντρο του καπό του πορτμπαγκάζ. Με μια ξεχωριστή εμφάνιση, η γραμμή του πίσω παραθύρου κατέρχεται σε μεγαλύτερο εύρος και βάθος, από ό, τι στο κανονικό μοντέλο.

Σε συνδυασμό με τις λεπτομέρειες χρυσού, δίνει την όψη ενός ξεχωριστού αρθρωτού στοιχείου του οπίσθιου τμήματος του αυτοκινήτου.

Τα διπλά στρογγυλά πίσω φώτα του GT-R επανασχεδιάστηκαν στη λογική ενός ξεχωριστού «πλωτού» χαρακτηριστικού, με λεπτούς δακτυλίους φωτός και κοίλα κέντρα, τοποθετημένα έτσι ώστε να ενώνουν το εξωτερικό στήριγμα και το κεντρικό τμήμα της δομής του χώρου αποσκευών. Η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, τοποθετημένη με δύο ορθοστάτες, ολοκληρώνει τη συνολική εμφάνιση. Οι ειδικής κατασκευής τροχοί, 21 x 10 ίντσες μπροστά και 21 x 10,5 ίντσες πίσω, τονίζουν την επιθετική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Η εξωτερική βαφή είναι χρώματος Liquid Kinetic Grey, με έντονες λεπτομέρειες σε Energetic Sigma Gold.

nissand4

Στο εσωτερικό του GT-R50, δύο διαφορετικά φινιρίσματα από ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται εκτενώς σε όλη την κεντρική κονσόλα, το ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών, μαζί με το μαύρο Alcantara και το μαύρο ιταλικό δέρμα στα καθίσματα. Οι χρυσές λεπτομέρειες αντανακλούν τον εξωτερικό σχεδιασμό σε όλο τον πίνακα οργάνων, τις πόρτες και τον φουτουριστικό επιλογέα ταχυτήτων, που είναι εμπνευσμένος από τους αγώνες αυτοκινήτου. Το κέντρο του τιμονιού και οι ακτίνες του είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, ενώ η στεφάνη διαθέτει ένα επίπεδο κάτω μέρος, με το σύνολο του τιμονιού να είναι επενδυμένο με Alcantara.

Κάτω από το σχήμα που έδωσε στο GT-R50 η Italdesign, κρύβεται ένα πραγματικό «τέρας». Πρόκειται για τον τον συναρμολογημένο με το χέρι κινητήρα V638RETT V6 3.8 λίτρων, που ενίσχυσε η Nismo και για την περίσταση αποδίδει 720 ίππους και 780 Nm ροπής.

Οι επεμβάσεις στο μηχανικό σύνολο  περιλαμβάνουν βελτιστοποιημένους στροβιλοσυμπιεστές αγωνιστικού τύπου GT3 και μεγάλης διαμέτρου, μεγάλα intercoolers, βαρέως τύπου στροφαλοφόρο άξονα, έμβολα, συνδέσμους και έδρανα, αναθεωρημένα προφίλ εκκεντροφόρων, βελτιστοποιημένα συστήματα ανάφλεξης, εισαγωγής και εξαγωγής. Ένα ενισχυμένο σύστημα μετάδοσης διπλών συμπλεκτών, σε κιβώτιο έξι ταχυτήτων, με ενσωματωμένο πίσω διαφορικό, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, μεταφέρει την μεγάλη δύναμη στους τροχούς.

Η ανάρτηση έχει και αυτή επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας το σύστημα DampTronic της Bilstein, ενώ για την πέδηση, φροντίζουν τα εμπρός 6πίστονα φρένα της Brembo και τα αντίστοιχα 4πίστονα πίσω, με τις τεράστιες - κόκκινου χρώματος  - δαγκάνες. Τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Super Sport, μεγέθους 255/35 R21 μπροστά και 285/30 R21 πίσω, ειδικά για να προσφέρουν την απαιτούμενη πρόσφυση, προκειμένου να αξιοποιηθεί στο έπακρο η ισχύς του κινητήρα.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

10
σχόλια
  1. avatar ΝΑ ΑΓΙΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΟΥ

    Εδώ ο κόσμος καίγεται… βαρκούλες αρμενίζουν , χθες πιάσαν την λαμογιά της NISSAN .. έκλεβε με στης εκπομπές ρύπων και σήμερα σχολιάζουμε για την αυτοκινητάρα ... αντί να μουντζώνουν όλοι μαζί την εταιρία ... εμείς χειροκροτάμε , είμαστε άξιοι της τύχης μας .

  2. avatar Giorgis

    Μετά το σκάνδαλο με τους ρύπους της Nissan βάζω Χ και σε αυτή την εταιρία. Παρότι την εκτιμούσα μέχρι τώρα καθώς ήταν από τις πρώτες που έβγαλαν ηλεκτρικό στην αγορά. Δεν γίνεται να παίζουν κάποιοι με την υγεία και τη ζωή των ανθρώπων κι εμείς να συνεχίζουμε να αγοράζουμε τα προϊόντα τους είτε είναι πατίνι είτε supercar.

  3. avatar John From NY

    750hp μονο 90,000? Όπως είδατε μιλάνε για δολάρια. Οταν πουν ευρω θα ειναι πανω απο 100,000. Για Αμερική μια χαρα τιμή είναι αν και θα αγόραζα το Grand Cherokee Trackhawk. Με λίγα παρά πανω παίρνεις 911 Carrera S. Βέβαια έχει κατι Κορέατες εδω που έχουν λεφτά και αγοράζουν Ασιατικά αμάξια. Δεν λέω καλότο όχημα αλλα εδω εχεις πολλές επιλογές. Παίρνεις στην τελική ενα Tesla και απογειώνεται με το Insane Mode.

  4. avatar giannis14

    Να είσαι απόγονος του DATSUN είναι ένα θέμα...

  5. avatar πςςςςςςςςςςς

    Αυτό το εργαλείο είναι οικογενειακή φόρμουλα 1

  6. avatar ΛΟΛΕΝ

    Δεν ειναι καν ηλεκτρικο, τι ¨πυραυλο" μιλαμε...

  7. avatar TIMO FANFARAS

    Με βασική τιμή τουλάχιστον εξωπραγματική χλωμό να βγει στην παραγωγή έστω και σε 50 κομμάτια.

    1. avatar Υπάρχουν τόσοι billionaires

      Που πίστεψε με τα 50 κομμάτια κοντά στις 900000 θα εξαφανιστούν γιατί το συγκεκριμένο έχει μεγαλύτερο fun club και από ferrari

  8. avatar ΨΧΩΖ

    ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ///ΙΑΠΩΝΕΣ//ΕΓΓΥΗΣΗ//ΤΑΧΥΤΗΣ///ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ///ΒΕΓΓΟΣ

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει