H Seat έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2017 με το καλύτερο εμπορικό αποτέλεσμα από το 2001. Οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν κατά 13,7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2016 με συνολικά 246.500 πωληθέντα αυτοκίνητα (2016: 216.800), σχεδόν 30.000 περισσότερα δηλαδή σε σχέση με πέρυσι. Τον Ιούνιο, η SEAT κατέγραψε 45.200 πωλήσεις, καταγράφοντας αύξηση 12,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2016 (40.100).

Οι πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του έτους χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα που σημείωσαν οι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Η Ισπανία ηγείται της ανάπτυξης με 54,100 πωλήσεις (+21.2%), ακολουθεί η Γερμανία στη δεύτερη θέση με 48,600 πωλήσεις (+10.2%) και τρίτο το Ηνωμένο Βασίλειο με 29.500 πωλήσεις (+20.5%). Η Γαλλία (13,300 πωλήσεις, +18.2%) και η Ιταλία (10,500 πωλήσεις, +14.6%) είναι επίσης μεταξύ των χωρών που αύξησαν τις πωλήσεις τους περισσότερο από 10%.

Η Αυστρία και η Ελβετία, δύο άλλες δυτικοευρωπαϊκές χώρες, συνέβαλαν επίσης πολύ θετικά στις πωλήσεις. Στην περίπτωση της Αυστρίας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23.1% (συνολικά 9.500 πωλήσεις), ενώ στην Ελβετία η μάρκα σημείωσε σημαντική αύξηση με ποσοστό 52.3% (συνολικά 5.300 πωλήσεις). Και στις δύο αυτές χώρες η ισπανική εταιρία είναι μία από τις δέκα μεγαλύτερες μάρκες.

Η ώθηση στις πωλήσεις Seat παρατηρείται και σε άλλες χώρες του κόσμου. Το Μεξικό αποτελεί τη πέμπτη μεγαλύτερη σε παγκόσμιο επίπεδο αγορά για την φίρμα (12.900 πωλήσεις, +6.4%), η Τουρκία την έκτη (11.300 πωλήσεις, +0.5%), η Πολωνία την ένατη (6,000; +22.3%) και το Ισραήλ ολοκληρώνει την πρώτη δεκάδα (5,500 πωλήσεις, +5.4%).

Στην χώρα μας το πρώτο εξάμηνο του έτους έκλεισε για την μάρκα με 1.095 συνολικά ταξινομήσεις. Από αυτές 476 αφορούν σε ταξινομήσεις λιανικής, αυξημένες κατά 26% σε σχέση με τις 378 της αντίστοιχης περσινής περιόδου. O Ιούνιος ήταν ένας ακόμα μήνας που κινήθηκε θετικά για την μάρκα, καταγράφοντας συνολικό μερίδιο αγοράς της τάξης του 2.5% με 252 ταξινομήσεις, ενώ το αντίστοιχο μερίδιο λιανικής ήταν 2.6%.