Το 2006 ήταν η τελευταία φορά που είδαμε δύο εταιρείες ελαστικών στη Formula1. Τότε συμμετείχαν οι Michelin και Bridgestone, με τη δεύτερη να μένει ως μοναδική προμηθεύτρια ελαστικών της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 2010. Από το 2011 ανέλαβε η Pirelli, η οποία έχει συμβόλαιο μέχρι και το 2019, αφού πέρυσι ανανέωσε για τρία ακόμη χρόνια. Όμως, η ιταλική φίρμα δε λέει όχι στο ενδεχόμενο να έχει αντίπαλο στο μέλλον. «Αγωνιζόμαστε παντού στον κόσμο, μόνοι μας και εναντίον άλλων. Μας αρέσει ο ανταγωνισμός. Όταν αγωνιζόμαστε με τους άλλους, κερδίζουμε. Είμαστε έτοιμοι για ανταγωνισμό με τον οποιονδήποτε», δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, Μάρκο Τροντσέτι Προβέρα. Ωστόσο, δεν υπάρχει τέτοια προθυμία από τις ομάδες, όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος. «Ποτέ δεν άκουσα τα τελευταία χρόνια ή τους τελευταίους μήνες την προθυμία για αλλαγή. Είναι αρκετά ακριβό, ακόμα και χωρίς ανταγωνισμό, όμως έχουμε μεγάλη εμπειρία». Από εκεί και πέρα, δεσμεύτηκε πως η Pirelli θέλει να συνεχίσει το έργο της και μετά το 2019. «Η F1 παραμένει το πιο ελκυστικό άθλημα στον κόσμο. Η Pirelli είναι ο μεγαλύτερος πάροχος του μηχανοκίνητου αθλητισμού». Τέλος, ρωτήθηκε πότε θα πρέπει να ληφθεί η απόφαση για το μέλλον, κάτι που φαίνεται πως θα γίνει στα τέλη του 2018. «Σε ενάμιση χρόνο, λίγο πολύ στα μισά του τωρινού συμβολαίου. Δε βλέπω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα». Τέλος, να σημειωθεί ότι η Pirelli είναι μία από τις 9 εταιρείες που έχουν δώσει τα ελαστικά τους στην F1 από το 1950 μέχρι και σήμερα, όμως το γεγονός ότι είναι τόσα χρόνια μοναδική πάροχος ελαστικών του σπορ δε σημαίνει πως είναι και η πιο πετυχημένη. Σε εκκινήσεις βρίσκεται δεύτερη πίσω από την Goodyear με 322 έναντι 494, ενώ σε νίκες έρχεται τρίτη και απέχει 8 από τη δεύτερη Bridgestone. Πηγή: gazzetta.gr