Η ενθουσιώδης ανταπόκριση των φίλων της αυτοκίνησης και της σπορ οδήγησης στην αναβίωση της θρυλικής μάρκας Abarth, το όνομα της οποίας είναι συνυφασμένο με το πάθος για την οδήγηση, την τεχνολογία και τις αγωνιστικές δραστηριότητες, αποτέλεσε ένα σημαντικό κίνητρο για τη συνεχή διεύρυνση και αναβάθμιση της γκάμας της μάρκας με συναρπαστικά μοντέλα και κιτ αναβάθμισης. Η τελευταία προσθήκη είναι η νέα έκδοση του Abarth 500C με χειροκίνητο κιβώτιο, που προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία σε όσους επιθυμούν τη σπορ οδήγηση κάτω από τον δικό τους απόλυτο έλεγχο.

Το νέο μοντέλo της Abarth κινείται από τον δυνατό τούρμπο κινητήρα 1.4 T-Jet, που αποδίδει 135 ίππους στις 5.000 στροφές και ροπή 206 Nm μόλις στις 2.000 στροφές. Οι επιδόσεις του είναι εκρηκτικές, με την επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε μόλις 8,1” και τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 205 χλμ./ώρα. Κι όλα αυτά με μια πολύ σημαντική οικονομία στην κατανάλωση, που είναι μόλις 6,5 λίτρα/100 χλμ. σε μικτή διαδρομή, ενώ τα 155 g/km των εκπομπών CO2 συνεπάγονται χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, μόλις 232,5 ευρώ. Η Abarth για μια ακόμα φορά αποδεικνύει ότι η σπορ οδήγηση και οι συναρπαστικές επιδόσεις δεν συνεπάγονται απαραίτητα και μεγάλη οικονομική επιβάρυνση.

Ταυτόχρονα, διαθέσιμο για το Abarth 500C είναι και το κιτ esseesse, που κάνει ακόμα πιο εκρηκτικό το χαρακτήρα του μικρού σπορ αυτοκινήτου της Abarth. To κορυφαίο κιτ για το Abarth 500C ανεβάζει την απόδοση του 1.4 turbo T-Jet στους 160 ίππους στις 5.750 στροφές. και με την λειτουργία Sport δίνει 230 Nm ροπής στις 3.000 στροφές, με τις επιδόσεις να συναγωνίζονται καθαρόαιμα σπορ μοντέλα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 209 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόνο 7,6”, με τις εκπομπές ρύπων να παραμένουν πάντα μέσα στα όρια των αυστηρών προδιαγραφών Euro 5.

Επειδή η ασφάλεια είναι πρωταρχικό μέλημα των ανθρώπων της Abarth, το Abarth 500C esseesse εφοδιάζεται με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 284mm εμπρός και 240mm πίσω, υψηλής απόδοσης τακάκια, Koni αμορτισέρ με «βαλβίδα ελέγχου συχνότητας απόσβεσης» (FSD-Frequency Selective Damping), ελατήρια χαμηλώματος και Abarth esseesse ζάντες 7′ x 17” με ελαστικά 205/40 ZR 17. Το κιτ αναβάθμισης esseesse περιλαμβάνει επίσης τέσσερις αισθητήρες πίεσης ελαστικών, φίλτρο αέρος ειδικά κατασκευασμένο από την BMC και βέβαια τα διακριτικά esseesse για τον χώρο του κινητήρα και το αμάξωμα.

Νέα κιτ αναβάθμισης είναι όμως διαθέσιμα και για το Abarth Punto Evo, το εντυπωσιακό σπορ σούπερ μίνι που κινείται από τον κινητήρα 1.4 τούρμπο Multiair των 165 ίππων. Το πρώτο απ’ αυτά είναι το Kit Assetto Abarth Koni, που αναβαθμίζει τις αναρτήσεις του αυτοκινήτου με στόχο τη βελτιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς του. Το σημαντικότερο στοιχείο στο κιτ αυτό είναι τα αμορτισέρ της KONI, κορυφαίου κατασκευαστή σε αυτή την κατηγορία προϊόντων, καθώς και σπειροειδή ελατήρια ειδικά σχεδιασμένα από την Brembo. Ο συγκεκριμένος τύπος αμορτισέρ διαθέτει «βαλβίδα ελέγχου συχνότητας απόσβεσης» (FSD-Frequency Selective Damping), τεχνολογία η οποία εξασφαλίζει το καλύτερο δυνατό κράτημα στο δρόμο, προσαρμόζοντας τη λειτουργία τους κατά τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις συνθήκες οδοστρώματος και κίνησης, αλλά και να ταιριάζει με το στιλ οδήγησης κάθε χρήστη. Επιπλέον, με την επιλογή αυτή χαμηλώνει το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος κατά 20 mm, αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο τη σπορ εμφάνιση του μοντέλου.

Τα βασικά πλεονεκτήματα από το συγκεκριμένο κιτ συνοψίζονται στα εξής:

– Καλύτερη πρόσφυση
– Καλύτερη οδική συμπεριφορά
– Μεγαλύτερη ευστάθεια
– Μεγαλύτερη άνεση
– Μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση

Το δεύτερο κιτ που είναι διαθέσιμο για το Abarth Punto Evo, είναι το Kit esseesse Abarth Koni, η κορυφαία επιλογή αναβάθμισης που συνδυάζει την τεχνογνωσία της Brembo με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Abarth Punto Evo και ενισχύει ακόμη περισσότερο την καθαρόαιμη αίσθηση του μοντέλου.

Τα βασικά στοιχεία στο νέο κιτ είναι τα εξής:

– Μεγαλύτερη ιπποδύναμη (180 ίπποι)
– Σύστημα εμπρός και πίσω αμορτισέρ KONI με βαλβίδα FSD
– Σύστημα μπροστινών φρένων της Brembo με δαγκάνες «πλωτού» τύπου

Επίσης, υπάρχουν αναβαθμισμένα τακάκια, ελατήρια, πίσω δισκόφρενα, ζάντες, φίλτρο αέρα και σωλήνας εξάτμισης.

Το αποτέλεσμα από την τοποθέτηση του συγκεκριμένου κιτ είναι μέγιστη πρόσφυση και άριστη οδική συμπεριφορά, μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος, καλύτερη επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα -μόλις 7,5 δευτερόλεπτα- και μέγιστη ταχύτητα 216 χλμ./ώρα. Το σημαντικό είναι ότι οι παραπάνω βελτιώσεις έχουν επιτευχθεί χωρίς να υπάρχουν αποκλίσεις από τις προδιαγραφές Euro5, κυρίως όσον αφορά τις εκπομπές CO2, οι οποίες διατηρούνται στο ίδιο επίπεδο με τη βασική έκδοση των 165 ίππων.

Πηγή: sportfm.gr