Η BMW αναδείχθηκε η πιο βιώσιμη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο

Το Group κατάφερε να μειώσει τις εκπομπές CO2 των νέων οχημάτων στην Ευρώπη κατά 40%


AUTO
16:10
13/09/2016
Η BMW αναδείχθηκε η πιο βιώσιμη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο
loading

Η BMW για μία φορά ακόμα αναδείχτηκε η πιο βιώσιμη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο στην αξιολόγηση που δημοσίευσε η RobecoSAM AG με τους Δείκτες Βιωσιμότητας Dow Jones - Sustainability Indexes (DJSI). H BMW είναι επίσης η μοναδική από τις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες της λίστας που περιλαμβάνεται κάθε χρόνο στο DJSI από το 1999.

Η βιωσιμότητα είναι βαθιά ριζωμένη στην κουλτούρα και αναπόσπαστο στοιχείο της εταιρικής στρατηγικής του BMW Group. Το 2001, το Group δεσμεύτηκε στο Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών, το Οικουμενικό Σύμφωνο του ΟΗΕ και τη Διακήρυξη για Καθαρότερη Παραγωγή. Ήταν επίσης η πρώτη εταιρία από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας που διόρισε ειδικό στέλεχος υπεύθυνο για το περιβάλλον το 1973. Σήμερα, το Συμβούλιο Βιωσιμότητας που αποτελείται από όλα τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου ορίζει τη στρατηγική ευθυγράμμιση μέσω δεσμευτικών στόχων.

Η BMW υιοθετεί μία ολιστική προσέγγιση που εφαρμόζει τη βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών. Επιπλέον της μείωσης των εκπομπών CO2, η στρατηγική του στοχεύει επίσης στην επίτευξη συνεχούς προόδου σε τομείς όπως η εταιρική περιβαλλοντική προστασία, η βιωσιμότητα της αλυσίδας προμηθειών, ο επαγγελματικός προσανατολισμός και η κοινωνική δέσμευση.

Από το 1995 μέχρι το 2015, το Group κατάφερε να μειώσει τις εκπομπές CO2 από τα νέα οχήματα που πωλούνται στην Ευρώπη (EU 28) κατά 40%. Το 2015, οι μέσες εκπομπές CO2 σε όλη την Ευρώπη (EU28) ήταν 127 g/km και σε όλο τον κόσμο 147 g/km. Η συστηματική επέκταση εναλλακτικών συστημάτων κίνησης στο στόλο της φίρμας, συνδυάστηκε με καινοτόμες υπηρεσίες μετακίνησης που συνέβαλαν σημαντικά σε αυτή την πρόοδο.

bmwaward2

Από τον Ιούλιο του 2016, η γκάμα BMW περιλαμβάνει επτά μοντέλα τα οποία είτε είναι πλήρως ηλεκτρικά, όπως το i3, ή συνδυάζουν ένα συμβατικό κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα ή plug-in υβριδικό, σηματοδοτώντας τη σαφή δέσμευση της εταιρίας στην ηλεκτρική μετακίνηση.

Το Group BMW στοχεύει να είναι Νο1 στη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας στην παραγωγή και στη δημιουργία αξίας, ενώ ο 58% του ηλεκτρισμού που αγοράζει σε όλο τον κόσμο προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές. Η εταιρία λειτουργεί τέσσερις ανεμογεννήτριες στο εργοστάσιο της Λειψίας που προσφέρουν αποκλειστικά ενέργεια για τη παραγωγή των i3 και i8. Το αμερικανικό εργοστάσιό της στο Spartanburg, στη Ν. Καρολίνα, χρησιμοποιεί μεθάνιο από γειτονικό χώρο υγειονομικής ταφής για την παραγωγή μέχρι του 50% της ενέργειας που χρειάζεται για την παραγωγή.

Το 2015, η εταιρία έγινε επίσης η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη που χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό φορτηγό 40 τόνων για τη μεταφορά υλικών σε δημόσιους δρόμους, ενώ ένας ακόμα στόχος της είναι η σημαντική αύξηση της διαφάνειας και της λελογισμένης χρήσης πόρων σε όλη την αλυσίδα προμηθειών μέχρι το 2020. Στο πλαίσιο αυτό, περίπου 1.900 εγκαταστάσεις προμηθευτών αξιολογήθηκαν για πρώτη φορά βάσει ειδικού ερωτηματολογίου βιωσιμότητας το 2015. Οι αξιολογήσεις περιλαμβάνουν όλες τις προτεινόμενες, υποψήφιες και τρέχουσες εγκαταστάσεις προμηθευτών.

bmwaward3

Η επιμόρφωση και εκπαίδευση των εργαζομένων του Group παραμένει μία προτεραιότητα και το 2015 επενδύθηκαν συνολικά 352 εκατομμύρια σε προγράμματα επιμόρφωσης και εκπαίδευσης του προσωπικού. Η εταιρία προσέλαβε επίσης πάνω από 1.500 μαθητευομένους σε όλο τον κόσμο. Σημειώνουμε ότι, περίπου 4.700 νεαρά άτομα είναι εγγεγραμμένα αυτή τη στιγμή σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης και ανάδειξης ταλέντων της εταιρίας, από τα οποία πάνω από 3.800 στη Γερμανία.

Επιπλέον η BMW έχει εμπλακεί επίσης στην προώθηση διαπολιτισμικών ανταλλαγών, εντός και εκτός της εταιρίας, επί σειρά ετών. Ειδικότερα σε συνεργασία με τη Συμμαχία Πολιτισμών των Ηνωμένων Εθνών, απονέμει το Βραβείο Διαπολιτισμικής Καινοτομίας στα καλύτερα projects του είδους.

Τέλος, το Group προωθεί την ανταλλαγή μεταξύ προσφύγων που έχουν καταταχθεί ως  ασυνόδευτοι ανήλικοι, νέων από την τοπική κοινωνία και εργαζομένων του BMW μέσω του τοπικού προγράμματος «Lifetalk» στο εργοστάσιό της στο Μόναχο. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να συμβάλλει στον καλύτερο επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων. bmwaward4

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει