Το πρώτο αυτόνομο λεωφορείο στους δρόμους του Άμστερνταμ από την Mercedes-Benz

Αναγνωρίζει εμπόδια και πεζούς, σταματάει ακριβώς μπροστά στη στάση του λεωφορείου και επικοινωνεί με τα συστήματα των φαναριών


AUTO
12:52
20/07/2016
Το πρώτο αυτόνομο λεωφορείο στους δρόμους του Άμστερνταμ από την Mercedes-Benz
2
loading

Ένα αυτόνομο λεωφορείο παρουσίασε πρόσφατα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Mercedes-Benz, το οποίο η εταιρεία χαρακτήρισε ως «οι δημόσιες μεταφορές του μέλλοντος».

Το «Future Bus» (το Λεωφορείο του Μέλλοντος) λειτουργεί με ακόμα πιο ασφαλή τρόπο, πιο αποτελεσματικά και άνετα από τα συμβατικά λεωφορεία, ακόμα και χωρίς την παρουσία οδηγού πίσω από το τιμόνι, υποστηρίζει η εταιρεία.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το περιοδικό Wired, ένα από τα πρωτότυπα οχήματα ακολούθησε με επιτυχία μία διαδρομή 20 χιλιομέτρων μεταξύ του αεροδρομίου Σίπχολ του 'Αμστερνταμ και της κοντινής πόλης Χάρλεμ. Η διαδρομή την οποία ακολούθησε το λεωφορείο περιλάμβανε στροφές, στάσεις σε φανάρια και διασταυρώσεις, ενώ πέρασε και μέσα από σήραγγες.

«Η συνδεσιμότητα σε συνδυασμό με τα συστήματα κάμερας και ραντάρ απογειώνουν το λεωφορείο της πόλης στο μέλλον», δήλωσε η ομάδα της Daimler που συνεργάζεται με την Mercedes-Benz για την ανάπτυξης της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης.

«Το Future Bus έχει τελική ταχύτητα 70 χιλιομέτρων ανά ώρα σε εθνικό δρόμο, είναι σε θέση να αναγνωρίσει εμπόδια και πεζούς που μπορεί να βρεθούν μπροστά του, σταματάει ακριβώς μπροστά από τη στάση του λεωφορείου, ανοίγει και κλείνει τις πόρτες, κινείται αυτόματα και επικοινωνεί με τα συστήματα των φαναριών».

Το λεωφορείο «τρέχει» στην πλατφόρμα τεχνολογίας CityPilot της Daimler, η οποία, όπως υποστηρίζει η εταιρεία, αποτελεί ορόσημο τόσο για την ιστορία των λεωφορείων όσο και για την αυτόνομη, χωρίς ατυχήματα οδήγηση. Η τεχνολογία που έχει ενσωματωθεί στο όχημα είναι ειδικά προσαρμοσμένη ώστε να χειρίζεται τις ειδικές ανάγκες ενός αστικού λεωφορείου.

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι το λεωφορείο μπορεί να «οδηγηθεί» μόνο του, οι κανονισμοί επιβάλλουν την παρουσία οδηγού πίσω από το τιμόνι για την περίπτωση που προκύψει κάποια έκτακτη ανάγκη. mercedesbenzbus2 mercedesbenzbus3 mercedesbenzbus4 mercedesbenzbus5 mercedesbenzbus6 mercedesbenzbus7

mercedesbenzbus1

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

2
σχόλια
  1. avatar konel

    Έχουμε και στα Τρίκαλα εδώ και 1 χρόνο.....γατάκια!

  2. avatar αχ λουλιτσα

    προς το παρον ο οδηγος σε ρολο ξυστη,..... μονο προσ το παρον.
    σε λιγο θα μπαινουν στο ρομποτ τα υπο απολυση μελη της μπας κλας σοσάιτι για να πανε στις προσωρινες δουλεις τους μεχρι να αντικατασταθουν απο τα αναλογα ρομποτ.... παρεκτος και εργαζονται μενα νταλαρ τη μερα.
    Η μπαγιερ , μερτσεντες , μαν , βασφ κλπ κλπ κλπ ειναι τοσο γερμανικες οσο εγω ειμαι τσιπρικουλο....
    οι εταιρίες ανηκουν στους μεγαλομετοχους τους ,τυποις και στη πλεμπα ,που κατεχουν τις μετοχες........
    εισαι σιγουρος οτι ηδη απ το 1950 τα βασικα τους κεφαλαια δεν ειναι του γενους της σημαιας πενταλφα ;;; ακου γερμανικες........... χαχαχαχαχαχα

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει