Το concept ενός οχήματος μεταφοράς προσωπικού, που το χαρακτηρίζει η πρακτικότητα, η πολυτέλεια και η υψηλή τεχνολογία θα παρουσιάσει η Citroen στη Φρανκφούρτη.

Η νέα δημιουργία των Γάλλων λέγεται Tubik και υπόσχεται να μετατρέψει τις μεταφορές ανθρώπων, είτε προς την εργασία τους είτε για ταξιδιωτικούς λόγους, σε μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Το concept αυτό που είναι ενταγμένο στο «Multicity project» της εταιρείας επαναφέρει στην επικαιρότητα το αρχικό πνεύμα της Citroen, από την πολύ δύσκολη εποχή που εκείνη πρώτη ίδρυσε την κατηγορία των vans, με τα μοντέλα «Type H» και «TUB».

Το Tubik που φέρει τροχούς διαστάσεων 22 ιντσών είναι εννεαθέσιο, με αρκετές έξυπνες επιλογές ως προς τη διάταξη των καθισμάτων του, καθώς και με την αναδίπλωσή τους, η οποία προσφέρει άφθονο χώρο για τη μεταφορά αποσκευών ή δεμάτων. Χρησιμοποιεί και εκείνο την τεχνολογία «Hybrid4» για να κινηθεί, η οποία συνδυάζει το καύσιμο diesel με την ηλεκτροκίνηση.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος: 4,80 μ.
Πλάτος: 2,08 μ.
Ύψος: 2,05 μ.

ΟΙ «ΠΡΟΓΟΝΟΙ»

Citroen TUΒ

Το 1939 ήταν έτος-σταθμός για τα vans, αφού τότε παρουσιάστηκε η πρώτη ολοκληρωμένη και σαφής πρόταση, από τη Citroen. Επρόκειτο για το ΤUΒ, του οποίου τα δύο πρώτα γράμματα προέρχονταν από τα αρχικά των λέξεων «Traction Utilitaire», ενώ το τρίτο δήλωνε τον τύπο του (Type B). Με μηχανικά μέρη προερχόμενα από το Traction Avant, το ογκώδες μοντέλο διέθετε στον εξοπλισμό του αυτό, που κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν είχε υιοθετήσει πριν: πλαϊνή συρόμενη πόρτα. Το TUΒ, που παρήχθη και στην έκδοση «Τype C» έμεινε στην παραγωγή μόνο μέχρι το 1941, υποκύπτοντας στα προβλήματα που έφερε στη Γαλλία η κατοχή της από τους Ναζί. Εκατό από τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου μετατράπηκαν, την περίοδο 1941-1942, αποκλειστικά σε ηλεκτροκίνητα.

Citroen H-Type Van

Η πρώτη μεταπολεμική προσπάθεια της Citroen για την ανάπτυξη ενός van είχε πολύ διαφορετική τύχη, καθώς σημείωσε εμπορική επιτυχία και κατάφερε να μακροημερεύσει, παραμένοντας στη γκάμα της εταιρείας σε διάφορες ανανεωμένες εκδόσεις από το 1947 μέχρι το 1981. Κατασκευαζόταν στη Γαλλία και το Βέλγιο, που μαζί με την Ολλανδία αποτέλεσαν και τις σημαντικότερες αγορές του, ενώ η παραγωγή του αρίθμησε συνολικά 473.289 μονάδες. Προσθιοκίνητο και με τη θέση οδήγησης επάνω από τον κινητήρα και τον εμπρός άξονα, ιδέες που οπωσδήποτε είχαν μεταφερθεί από το TUB, το «H Van» χρησιμοποιούσε και εκείνο μηχανικά μέρη από το «Traction Avant». Αργότερα δανείστηκε κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων από την «DS», ενώ τα στρογγυλά εμπρός φώτα του και το ταχύμετρό του δεν ήταν άλλα από του «2CV».

Πηγή: 4troxoi.gr